Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Wat ik me afvraag hoe de dagelijkse communicatie ging in die tijd tussen de wal en het zendschip? Misschien staat het ergens vermeld, maar kan dat niet vinden. Ik kan me voorstellen dat het toen ging via de marifoon en Radio Scheveningen.
-
-
Revitalised gereanimeerde recording opname.<verbeterde kwaliteit> Marc Jacobs,marinebroadcaster op de Mi Amigo tussen juni1976 en september 1979 voor Radio Mi Amigo en Caroline NL< en mede Grunninger> presenteerde vanmiddag 31-8-2014 de laatste 2 Radio Waddenzee uren live vanaf de JB op de Waddenzee. Ziehier: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-MQOYKFJOADOP.mp3 Paul de Haan.
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 796 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 8 november 2015 20.00- 22.00 uur en vrijdag 13 november 2015, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Jan Lahmeijer Protest!! Ja, het tijdperk van de protestsong is definitief aangebroken. Dylan gaf het goede voorbeeld, en Barry McGuire (of liever de componist P.F. Sloan) ging met Eve of Destruction de wereld over. Dit duo is weer helemaal terug met Child of Our Times, zelfde thema, maar doet het veel minder… lees verder > [url={url}]Lees verder[/url]
-
Van 11.00 uur tot 18.00 uur de Top 100 Aller Tijden op 192 Radio en Extra Gold, met veel fragmenten van deze Top 100 Aller Tijden die door de TROS werd uitgezonden op Hilversum 3 in 1975. … Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: lees verder > Lees verder
-
[Verborgen inhoud]
-
- 9 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven