Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.536 discussies in dit forum
-
Op 3 oktober jl. plaatste ik in verband met de inhoud van het komende RNI Top 50-boek een bericht waarin ik een aantal vragen stelde. De meeste daarvan zijn inmiddels via allerlei wegen wel beantwoord (en soms zelfs op zeer overtuigende wijze, namelijk door bewaard gebleven opnamen, persoonlijke aanwezigheid bij bepaalde opnamen e.d.). Met het oog op een passage in het komende boek over de uitzendingen van de Playlist van RNI zou het mooi zijn om nog iets meer te weten te komen over de programmering van RNI eind 1972 en begin 1973. Zou iemand mij aan die programmering kunnen helpen? Het liefst natuurlijk door echte (gedateerde) 'bewijsstukken' zoals een destijds gepublice…
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 97 antwoorden
- 24,2k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ik kreeg onlangs als (ex)Hagenees een schitterend boekwerkje. Het betreft het verhaal over een muziekhandel waar heel de 'beatstad' z'n instrumenten kocht, huurde of op de pof alvast meenam. Later zou ik er ook al m'n gear halen, als niet prof-muzikant. Leuk om te lezen dat Radio Veronica ook uitgebreid wordt beschreven, zelfs met foto's. Interesse gewekt? Haags speelkwartier door Leo Blokhuis
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Interview vanuit de Egbert Douwe Express http://www.mijnbestand.nl/Bestand-YHVFHWF88XRJ.mp3