Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.536 discussies in dit forum
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 17 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 466 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 366 weergaven
-
-
-
-
-
Een paar dagen geleden iets heel moois gedownload.De geluiden van radio Mercur tot en met radio City en noem ze allemaal maar op.Te vinden op deze link.Tis wel een zip file,beetje geduld want het is 180 MB.Ik heb hier ook nog een vervolg van dus die komt er ook nog aan.Wel helemaal naar beneden scrollen en dan een van de blauwe links kiezen! http://www.mirrorcreator.com/files/SIWBDXDF/offshore_radio_60__s.zip_links 01.Radio Mercur 02.Radio Mercur in stereo 03.Skanes Radio Mercur(ik weet niet wat "skanes inhoud?) 04.D.C.R.-Danmarks Commerciele Radio 05.Radio Syd 06.Radio Syd-Viva Radio Syd 07.Radio Nord 08.Veronica-The early years 09.CNBC-Commercial…
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 21 antwoorden
- 5,6k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
UK Top 40 - 14 april 1973 … lees verder... Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 12 april 2014, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie. ​Deze week de volledige UK Top 40 van 41 jaar geleden: 14 april 1973. Veronica zond toen tijdelijk uit op de 259m vanop de Mi Amigo en het was een paar dagen vóór de demonstratie in Den Haag. Vandaar in dit programma - naast de schitterende 1973-muziek - een aantal fragmenten uit het programma van Rob Out en Tineke van 11 april 1973 tussen 12u en 14u én een aantal 18 april-jingles. Op nummer 1 vinden we Gilbert O’Sullivan met Get Down. Deze gezongen op…
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Opnames met verbeterde geluidskwaliteit.<aging anorak ears> Het is `1 van de vreemdste opnames in mijn archief, de “samenwerking†in 1979 tussen Delmare en Radio Tour de France met oa wijlen Theo Koomen. <opnemer onbekend> http://www78.zippyshare.com/v/38509662/file.html Paul de Haan.