Spring naar bijdragen

Rechtszaak om de naam Veronica - Stichting Norderney vs Vereniging Veronica


Juul

Aanbevolen berichten

Nou vrienden,

"De Stichting Norderney op dit forum gaat nu sluiten".......

Ik ga m'n MAC backuppen, Dylan uitlaten en dan naar Nieuwsuur kijken. En ook nog Omroep Gelderland als Nieuwsuur niet leuk is. ( voor mij dan ). En daarna Pauw en Witteman.

En dan "de kooij" in. Om 07.00 uur op, eten, met onze Dylan naar het bos, dossier in de tas en dan een uurtje in de auto om bij studio Lapershoek met Ad en Bert Verweij ( de zoon van oom Jaap ) mee te rijden naar A'dam. Daar zien we onze Niels, en dan eens kijken wie "de tegenstander" is. ( Want 1 naam willen ze niet prijs geven, maar wij hebben een vermoeden ). Of ik 'ze een hand geef?

Wat denk je?

Misschien maakt mede forum lid Harm wel een mooie foto........

Jullie ook allen een mooie dag toegewenst.

Oh, ja, als het bij de rechter tegenzit dan krijgen we voor de tweede keer dit te zien....

(bord in de gang op 1 sept 1974 )

foto:© Lex Harding

vqpk50.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adiaan, je duimen zijn alweer verwijderd. hahaha. Wat n overuren voor de ballotagecommissie van de veronica fb...s

En ik blijkbaar geblokt, want reageren is niet meer mogelijk. Ook niet als ik me even tijdelijk aanmeld als 'liker'. Het is over en uit...

Staat ongeveer gelijk aan een gele kaart krijgen op het hockeyveld. Als ik die ontvang, lachen mijn medespelers. Dat is me dan ook nog maar 2 keer overkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En weer stijf van de fouten, de overheid heeft niets teriggebracht, heb ik zelf gedaan.

Dat er meer mensn naar KG luisteren dan een kleine 24 u zender op MG is een denkfout.

Maar ik heb helemaal geen zin in weer een discussie met jou, het gaat hier om andere zaken.

Mensen van de stichting Norderney, voor morgen, om met Ruud Doets te spreken op 2 april 1973

STERKTE.

De maximaal te gebruiken vermogens staan bij de licentie overeenkomsten, zie site van o.a. AT en dit soort besluiten komen van de Autoriteit Telecom. Degenen die dit niet geloven, zie AM licenties plus kavel bepalingen en beperkingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, wat Juul al melde, er was nog hoop, het lijkt er op dat de laag onder de "juridische top" van Veronica nog twijfelde en er dood ongelukkig mee was. Helaas zijn er hier krachten aan de gang die verdacht veel gelijkenis vertonen met de praktijken van dhr. H van Doorn, als er desnoods leugens of halve waarheden moeten worden verteld, het doel heiligt de middelen, Barbertje Norderney moet hangen.

Alles is geprobeerd om negatieve publiciteit de kop in te drukken, de plaatsers van de 2 open brieven zijn geblokt op de facebooksites, mijn ip staat bij sky en Veronica geboekt als SPAM. Zo bang zijn ze dus.

Als er nog recht bestaat in dit land zal de rechter de 2 partijen morgen horen en daarna de eisers niet ontvankelijk verklaren. Waarom? Zie mijn open brief: waar was Sky in 1960?

Ten overvloede, Ad, Juul, mijn gedachten en die van allen die het ECHTE Veronica liefhebben zijn met jullie, om met onze vriend Oom Bull te spreken, wat er ook gebeuren gaat, het was sowieso fenomenaal, misschien zijn we morgen wel gewond, maar niet verslagen, want de geschiedenis bewijst: VERONCIA GAAT DOOR (lak aan een verbod van Sky ;) ) En oom Bull, die mag zacht rusten, hoewel hij zich morgen op zijn sterfdag zeker zal omdraaien in zijn graf, wij zetten de strijd die hij begon voort, de generatie die op het Binnenhof stond kan ook naar Naarden rijden, kantoor SKY. Wie wind zaait zal storm oogsten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou vrienden,

"De Stichting Norderney op dit forum gaat nu sluiten".......

Ik ga m'n MAC backuppen, Dylan uitlaten en dan naar Nieuwsuur kijken. En ook nog Omroep Gelderland als Nieuwsuur niet leuk is. ( voor mij dan ). En daarna Pauw en Witteman.

En dan "de kooij" in. Om 07.00 uur op, eten, met onze Dylan naar het bos, dossier in de tas en dan een uurtje in de auto om bij studio Lapershoek met Ad en Bert Verweij ( de zoon van oom Jaap ) mee te rijden naar A'dam. Daar zien we onze Niels, en dan eens kijken wie "de tegenstander" is. ( Want 1 naam willen ze niet prijs geven, maar wij hebben een vermoeden ). Of ik 'ze een hand geef?

Wat denk je?

Misschien maakt mede forum lid Harm wel een mooie foto........

Jullie ook allen een mooie dag toegewenst.

Oh, ja, als het bij de rechter tegenzit dan krijgen we voor de tweede keer dit te zien....

(bord in de gang op 1 sept 1974 )

foto:© Lex Harding

vqpk50.jpg

Sterkte morgen, zoals het reclamespotje van die gezonde limonade ook zegt: Komt goed sch... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adiaan, je duimen zijn alweer verwijderd. hahaha. Wat n overuren voor de ballotagecommissie van de veronica fb...s

En ik blijkbaar geblokt, want reageren is niet meer mogelijk. Ook niet als ik me even tijdelijk aanmeld als 'liker'. Het is over en uit...

Staat ongeveer gelijk aan een gele kaart krijgen op het hockeyveld. Als ik die ontvang, lachen mijn medespelers. Dat is me dan ook nog maar 2 keer overkomen.

Ach Gerrit , wat zal ik kunnen zeggen

mij hebben ze dan ook etterlijke malen verwijderd . maar nog niet kunnen stoppen .ook vanmorgen zit ik er weer op

onze motivatie kunnen ze nooit stoppen .

desondanks heb ik ze een overweging mee gegeven , namelijk BETER TEN HALVE GEKEERD , DAN TEN HELE GEDWAALD .

Daar kunnen ze het mee doen .

ik zal geen zout in de wonde strooien , maar ik blijf krabbelen aan de korst .Laat mij dan maar de luis zijn in de pels van sky radio en de vereniging veronica .

hopende op een goede afloop

MVG A.D.B.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan, De FB-spammers zijn allemaal geblokt, zo lijkt het. Behalve de echte spammers zo te zien. Wat een armoe.

Het bericht dat ik gisteren geplaatst heb op de Veronica Facebook pagina is inderdaad verwijderd (zie reactie 163 in dit topic) en ik ben niet meer in de gelegenheid om nog een nieuwe reactie te plaatsen!

Ik ben geen spammer.... ik heb slechts één berichtje geplaatst! Netjes doch Kritisch, dat wel!

Blijkbaar houden ze bij het huidige Veronica niet zo van kritiek..... misschien moeten ze gaan uitzenden in Noord Korea!.... of Poetin-FM oprichten! ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nederland zakt steeds verder af met gevoelloze mensen en organisaties die de macht willen overnemen, ten koste van alles...

Ik dacht dat we nog een beetje democratie hadden, maar aangezien ik naar zo'n 12 dagbladen, nieuwssites en tv programma's de open brief heb gezonden en hierop tot nu toe niemand heeft gereageerd... denk ik dat men "bang" is dit in de publiciteit te brengen.... Maar we gaan gewoon door....

Hopelijk is het na vandaag niet nodig...ik hoop nog op een "normaal" denkende rechter... ! Mocht het anders uitpakken gaan we in hoger beroep neem ik aan.... en dan hoop ik dat iedereen op dit forum achter de Stichting Norderney staat... ( de meesten doen dit al, maar iedereen is beter...)

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan alle mensen die bij de Sky Radio Group werken zou ik willen schreeuwen in hun oren: Nou, en nu is het dan zo ver, de club waar jij voor werkt staat op het punt een stichting met goed bedoelende 50 plussers die niets anders willen dan een historie levend houden en een stukje leuke ouwe radio laten herleven te slachten voor het gerecht. Heb je nog steeds een fijn gevoel bij de naam "het nieuwe Veronica" ? Ik vanaf vandaag nooit meer.

Groet, Jan van Weeterloo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan alle mensen die bij de Sky Radio Group werken zou ik willen schreeuwen in hun oren: Nou, en nu is het dan zo ver, de club waar jij voor werkt staat op het punt een stichting met goed bedoelende 50 plussers die niets anders willen dan een historie levend houden en een stukje leuke ouwe radio laten herleven te slachten voor het gerecht. Heb je nog steeds een fijn gevoel bij de naam "het nieuwe Veronica" ? Ik vanaf vandaag nooit meer.

Groet, Jan van Weeterloo

Hallo Jan,

Bedoel je hier Erik de Zwart ook mee?

Of zou hij toch stiekem zijn vrienden Ad en Juul steunen in dit conflict?

Gr, Melle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gelukkig geen verstand van rechtszaken maar wel een radiohart en gevoelige antennes voor mensen die dat ook hebben. De mensen van de Stichting Norderney hebben dat zeker. Respect voor Ad en Juul!

Ik vind het prachtig om op norderney.nl af en toe wat nostalgie te snuiven en te proeven van met liefde gemaakte radio van weleer. Als je nu in de auto zit en op je radio op zoek gaat naar iets wat nog een beetje het luisteren waard is en niet voorgeprogrammeerd uit één of andere computer rolt dan ben je even bezig. Heel de dag en elke dag dezelfde 20 platen, irritante reclame en sidekicks-lachzakkenradio.

Radio(geschiedenis) kan zo mooi zijn jongens, laat de Stichting lekker z’n prima werk blijven doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je wordt vervelend, Jan van Weeterloo....

De vervelenste tot nu toe zijn nog altijd de zwijgers ...........de grijze muizen , kortom de nippo's

sorry , maar die zijn pas echt vervelend

Niet zij die het lef hebben om hun stem te verheffen , om hun ongenoegen over een oneerlijke situatie kenbaar te maken .

MVG A.D.B.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om alles weer even tot de menselijke maat terug te brengen, de laatste editie van 'Erik's Hitdossier', zijn column op de site van de Top 40, dd 14 feb 2014:

Elk jaar probeer ik samen met vrienden die iets met treinen hebben, een kort reisje te maken. Bij voorkeur naar het land met de mooiste spoorwegen: Zwitserland. Naast mijn vaste maat Paul sloot dit keer ook Veronica’s vleesgeworden Gouwe Ouwe Ad Bouman aan. Ad en ik hebben samen niet alleen veel programma’s gemaakt, we delen wel meer liefhebberijen. De laatste jaren houdt hij zich voornamelijk bezig met de Stichting Norderney en 192TV.

Die stichting is natuurlijk vernoemd naar het zendschip van Radio Veronica. Ad houdt met Juul Geleick de geschiedenis van het zeezendertijdperk levend. En hij is regelmatig te zien op 192TV, een digitaal tv-kanaal met uitsluitend clips uit de jaren 60, 70 en 80. Een impressie van ons tripje is binnenkort te zien op deze nostalgische zender.

Tijdens het treinreizen heb je lang de tijd om met elkaar te spreken. En dan wordt er veel gezegd over treintjes, maar gezien onze achtergrond ook het nodige over muziek. Van toen en nu. Want verbaasd was ik wel dat Ad ineens meldde dat hij Hey Brother van Avicii toch wel een van de betere platen van het moment vond. Hey Brother bereikte afgelopen november de nummer 1-positie in de Top 40 en staat nog altijd in de lijst. Zo zie je maar, de ABTT (Adje Bouman Top Tien) gaat nog steeds met z’n tijd mee!

Eriks Hitdossier verschijnt wekelijks in Veronica Magazine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.