Jump to content
Vincent

TROS Hilversum 3 - 26-06-1975 - Tom Collins, Gerard de Vries, Lex Harding, Hugo van Gelderen

Recommended Posts

Na 12 uur had ik het - zeer bedankt voor de mogelijkheid tot opnieuw het te kunnen beluisteren

• Like 1

Even een vraagje. Wat was de aanleiding voor deze speciale Tros donderdag met Lex en Tom?

• Like 2

Ok, zover was ik nog niet met Luisteren! bedankt Martin! Ben bij Tom blijven hangen. Wel leuk om dit te beluisteren.

Heeft iemand ook nog de ontbrekende uren van deze TROS dag? Het zou wel heel leuk zijn een complete dag uit die periode te hebben. Zeker omdat toen ook nog Tom, Lex en Will meededen. Ik vond in die periode de TROS dag het enige leuke wat er op de radio was. Ik was toen nog maar 13 ...

Durf het bijna niet te vragen..........maar is er een herkansing van de inmiddels verlopen bestanden mogelijkmet een alstjeblieft tot de macht 100?? :angel:

Omni

Bij deze.

1-0606-0700-Please login or register to see this link.

2-0700-0800-Please login or register to see this link.

3-0800-0900-Please login or register to see this link.

4-0903-0915-Please login or register to see this link.

5-1200-1300-Please login or register to see this link.

6-1300-1400-Please login or register to see this link.

7-1400-1513-Please login or register to see this link.

Met dank aan Vincent.

Groet Henk.

• Like 2

Dank hiervoor, Henk

Uit een tijd dat ik zelf nog niet actief radio luisterde (te jong) maar in 1979 werd ik fanatiek aanhanger van de TROS-donderdag. 

Dus mocht je daar nog 'spul' van hebben, hou ik me warm aanbevolen!

Ik realiseer mij nu pas dat het op Hugo na, "gewoon Veronica" was…….

• Like 2

Henk (+ Vincent) :heart:

Ik vind de zomer van 1975 een heel fijn tijdperk om weer eens naar te luisteren

Mijn :heart: wens is de nationale hitparade van ergens in de lente van 1975, gepresenteerd door Tineke (eenmalig geloof ik) weer eens te horen

Omni

• Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• By hans knot
      Maskers, de – Wade in the water. Van origine is dit een zogenaamde Negro Spiritual gecomponeerd door de broers John Wesley en Frederick J Work uit 1901. Er zijn vele uitvoeringen waarvan die van The Staple Singers en de instrumentale versie van Ramsey Lewis Trio wel de bekendste zijn. De Maskers namen in 1966 hun versie op die op Radio Veronica werd gebruikt bij de door Tom Collins ingesproken jingle: ‘Dit is het geluid van Radio Veronica met 20 uur muziek per dag en in het weekend 24 uur per etmaal. Dit is Radio Veronica het geluid van commerciële radio in Nederland.’

Maskers, de- Wade in the water. Originally this is a so-called Negro Spiritual composed by the brothers John Wesley and Frederick J Work from 1901. There are many performances of which those of The Staple Singers and the instrumental version by Ramsey Lewis Trio are the best known. De Maskers recorded their version used on Radio Veronica in 1966 for the jingle narrated by Tom Collins: : ‘Dit is het geluid van Radio Veronica met 20 uur muziek per dag en in het weekend 24 uur per etmaal. Dit is Radio Veronica het geluid van commerciële radio in Nederland.’
      Please login or register to see this link.

• By martinja
      19770811_H3_TROS_Europarade01

19770811_H3_TROS_Europarade02

19770811_H3_TROS_Europarade03_Avondmaal_F Spits
    • By martinja
      19730830_Veronica_Tom_Collins_Ook goedemorgen07000800

19730830_Veronica_Tom_Collins_Ook goedemorgen08000900
    • By pvanklei

Grt,

Peter

• By hans knot
      Popcorn Makers – Toad in the hole. De a-kant van dit nummer was ‘Popcorn’ en de synthesizer hit van 1972. ‘Toad in the hole’ kwam voorbij op Radio Veronica in september van dat jaar op Radio Veronica, en wel op diverse momenten tijdens de verslaggeving van de Veronica Rally Sport uitzendingen in een promospot en als uurafsluiter. Popcorn Makers – Toad in the hole. De a-kant van dit nummer was ‘Popcorn’ en de synthesizer hit van 1972. ‘Toad in the hole’ kwam voorbij op Radio Veronica in september van dat jaar op Radio Veronica, en wel op diverse momenten tijdens de verslaggeving van de Veronica Rally Sport uitzendingen in een promospot en als uurafsluiter. 

• Doneer

Support the Radiotrefpunt
    We appreciate all donations!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      4,284
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Helmut
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.