Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radio Caroline en Community License

Featured Replies

Geplaatst

Ze hebben gevraagd, zover ik weet, voor 1 kw op 648 khz, duss misschien in de donkere uren hier ook wel te horen!

Geplaatst

Ik hoorde vandaag in het nos radio journaal 1x het nieuws over Caroline..... toch heel leuk al is het een dag te laat

Geplaatst
2 uur geleden zei hans558:

Ik hoorde vandaag in het nos radio journaal 1x het nieuws over Caroline..... toch heel leuk al is het een dag te laat

Je hebt het niet per ongeluk opgenomen?

Geplaatst

O jee het gaat over radio, zelfs over middengolf en daar is de onzin weer.

Nog wel van Erik de Zwart.

Carolien mag blij zijn als ze een 1 kW vergunning krijgen, daar hebben ze om gevraagd. De meeste community vermogens zijn veel lager.

Van die honderden kW's  is dus geen sprake.

Dat hadden ze allang kunnen doen, ik heb Moore meerder keren aangeboden de 675 met 100 kW vanuit NL voor hem te verkrijgen, maar hij was niet geïnteresseerd.

Die bereikte een zeer groot deel van SE Engeland, incl London, veel meer daar dan ze met 1 kW gaan bereiken. Nog los van NL, BE, stuk Dld en Fr NW.

Dat MW slecht klinkt is ook zwaar overdreven, ik weet wel beter. Helaas wordt er slecht geprocessed, net als op FM.

bewerkt door ruudam

Geplaatst

Maar hij heeft natuurlijk gelijk dat het vooral een symbolische, nostalgische waarde heeft. Caroline is via internet al jarenlang wereldwijd in stereo te ontvangen.

Geplaatst

Ik heb geprobeerd de npo radio 2 uitzending gemist opnieuw te beluisteren, maar het nieuws wordt eruit geknipt:@ bij radio 5 niet maar daar heb ik bij  de uren van 6 tot 4 het nieuws herbeluisterd maar het bericht over Caroline is niet langs gekomen...

Geplaatst
9 uur geleden zei ruudam:

Dat MW slecht klinkt is ook zwaar overdreven, ik weet wel beter. Helaas wordt er slecht geprocessed, net als op FM.

538 klonk in Limburg erg goed op de middengolf.

Geplaatst
18 uur geleden zei martin61:

Was geloof ik op het nieuws van 18.00 als ik me niet vergis.

Was op Radio 1

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.