Spring naar bijdragen

Boek Frans van der Beek.


Juul

Aanbevolen berichten

21 uur geleden zei hcjm:

Heb geprobeerd het boek te reserveren via het e-mailadres dat op de flyer staat die toen is uitgedeeld. Mail is teruggekomen met 'mailadres onbekend'.

 

Iemand andere ervaringen ?

 

Groet, Hans

Ik heb dezelfde ervaring.

Na thuiskomst van de Radioday een email gestuurd om een exemplaar te reserveren, maar de email kwam ook terug (email adres bestond niet.

Vreemd verhaal. Je laat flyers maken met een email adres dat niet bestaat.

Dat geeft niet erg veel vertrouwen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er wordt geen uitgever genoemd. Verschijnt het boek dan in eigen beheer? Als het een fotoboek is met 128 pagina's aan kleuren- en zwart-witfoto's vraagt dat om een flinke investering.

 

Verder valt me op dat Frans als co-auteur wordt aangeduid van 'Veronica 1 jaar later'. In dat boek zelf wordt hij niet als auteur aangeduid. Hij is slechts een van de velen die wordt bedankt in het colofon. Al zou het me niets verbazen als hij daar inderdaad aan heeft meegeschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Paul:

Er wordt geen uitgever genoemd. Verschijnt het boek dan in eigen beheer? Als het een fotoboek is met 128 pagina's aan kleuren- en zwart-witfoto's vraagt dat om een flinke investering.

 

Verder valt me op dat Frans als co-auteur wordt aangeduid van 'Veronica 1 jaar later'. In dat boek zelf wordt hij niet als auteur aangeduid. Hij is slechts een van de velen die wordt bedankt in het colofon. Al zou het me niets verbazen als hij daar inderdaad aan heeft meegeschreven.

Of het boek in eigen beheer verschijnt week ik niet. Je zou Frans een email kunnen sturen, maar grote kans dat het email adres nog steeds niet bestaat.

 

Wat je 2e opmerking betreft vraag ik mij af of dit klopt. Ik heb deze vraag eerder al bij Juul neergelegd en die vond dat ook vreemd. Frans wordt inderdaad aangegeven als één van de velen die bedankt wordt en het lijkt erop dat hij zijn rol zelf groter heeft gemaakt dan het daadwerkelijk is geweest.

 

bewerkt door pvanklei
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Frans heeft ons om medewerking gevraagd maar wij hebben dat niet gedaan. Dit omdat het nu al de 3e keer  ( 2014 en 2016 ) is dat er een boek door hem op stapel staat en elke keer hebben wij er veel tijd in gestoken om "mee te lezen", en dan loopt het op niks uit. 

 

2. Ik twijfel sterk of Frans mede auteur is bij het boek van Out. Hij zal wellicht "mee gelezen" hebben. Maar dat heb ik bij het boek van Auke Kok ook gedaan bij elk hoofdstuk maar daarmee ben ik nog geen mede auteur. Out kunnen we het helaas niet meer vragen.

 

3. Ik heb begrepen dat het boek in "eigen beheer" uit gebracht zou worden.

 

4. Zoals Ad tegen mij zei;"We wensen Frans veel sukses toe", iedereen z'n eigen boek".

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is natuurlijk denkbaar dat Van der Beek een aantal teksten heeft aangeleverd die Out heeft gebruikt. Die eerste was immers journalist en had ook al meegeschreven aan 'Speelbal op de golven'. Maar ja, of we het ooit zeker zullen weten...

 

Het is trouwens heel ongebruikelijk om nu nog een hotmail-adres aan te maken. Microsoft heeft het vervangen door outlook.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Juul:

1. Frans heeft ons om medewerking gevraagd maar wij hebben dat niet gedaan. Dit omdat het nu al de 3e keer  ( 2014 en 2016 ) is dat er een boek door hem op stapel staat en elke keer hebben wij er veel tijd in gestoken om "mee te lezen", en dan loopt het op niks uit. 

 

2. Ik twijfel sterk of Frans mede auteur is bij het boek van Out. Hij zal wellicht "mee gelezen" hebben. Maar dat heb ik bij het boek van Auke Kok ook gedaan bij elk hoofdstuk maar daarmee ben ik nog geen mede auteur. Out kunnen we het helaas niet meer vragen.

 

3. Ik heb begrepen dat het boek in "eigen beheer" uit gebracht zou worden.

 

4. Zoals Ad tegen mij zei;"We wensen Frans veel sukses toe", iedereen z'n eigen boek".

 

 

De factuur voor de foto's is in ieder geval al lang en breed betaald :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6407
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    strichacht
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.