Spring naar bijdragen

Monique 1985 09-22 1200-1245 GertVanDerZee


bertus

Aanbevolen berichten

16 uur geleden zei bert ree:

mooi zeezenderitem

 

Dat ben ik helemaal met je eens. Gert is een redelijk uniek' exemplaar' in de zeezender wereld. Een soort exoot. Anders dan anderen. Ik haal een posting uit maart 2010 nog maar weer eens in herinnering. Niet iedereen zal deze destijds hebben gelezen.

 

Vandaag haalde 'roddeljournalist 'Ger Lammens het nieuws. De voormalige zeezendermedewerker van radio Monique kreeg een bitterbal op zijn voorhoofd gedrukt door Patricia Paay.

 

Dit gebeurde gisteravond tijdens een party van een modeshow. Paay was woedend  op Lammens, omdat hij na de scheiding van Patricia met Adam Curry de moeder van Patricia had opgebeld en gezegd dat hij een goede vriend was, waarop moeder Paay veel details prijsgaf over de verbroken relatie. Lammens publiceerde dit in een verhaal. Patricia kwam hier achter en nam dus gisteravond wraak op Gert van de Zee, de discjockey naam ,die Lammens aan boord van de Ross Revenge had.

 

Het verbaast mij niet, dat dit is gebeurd.

 

In de radio Monique tijd vertelde Ger ook graag over alle  fratsen met VIP's die hij had 'genomen'. Lammens was in het gezelschap van serieuze discjockey's een
'buitenbeetje'. Ger was vooral een entertainer die fantastische verhalen kon vertellen. Of ze allemaal waar zijn weet ik niet, maar je kon wel met hem lachen.

 

En imiteren kon hij als de beste. Frans Nienhuys en Joost den Draayer deed hij perfect na. Ger kreeg aan boord van de Ross Revenge de bijnaam' Geile Gert' ,
omdat hij geregeld zonder blikken of blozen tegen de collega's zei dat hij zich even lekker ging 'aftrekken' op een paar geile blaadjes.

 

Zijn  'Hitler' imitatie in een restaurant in Nieuwpoort is mij ook bijgebleven. Het zat er toen al in dat hij niet helemaal de grenzen kende van wat 'betamelijk' is. Gisteravond  kreeg een 'stoute' Ger er dus weer eens van langs...

 

Salut
Leendert

4628gertvanderzeejanveldkampmonique.jpg

Gert van de Zee.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook niet zo'n laten we maar zeggen een "bewonderaar" van Ger.

Hij doet een programma op Radio 192. ( ik bemoei me daar niet mee ).

Ger was ook degene die een "beschonken" Rob Out interviewde en dat ook nog uitzond.

En zich er ook nog op voor stond…………………….

Ik heb 'em daar vorig jaar eens mee geconfronteerd ( jullie kenen mijn directheid) " maar daar kon hij niks aan doen………." was het argument.

 

Kijk ik was ook geen fan van Out maar soms moet je als programmamaker je grenzen kennen en mensen tegen zich zelf in bescherming nemen en het voegt voor de luisteraar niks toe.

 

En zoals Leendert ook al schreef:

 

"Het zat er toen al in dat hij niet helemaal de grenzen kende van wat 'betamelijk' is".

 

Mooi weekend allen. Hier op de Veluwe sneeuwt het inmiddels weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Leendert Vingerling:

 

Dat ben ik helemaal met je eens. Gert is een redelijk uniek' exemplaar' in de zeezender wereld. Een soort exoot. Anders dan anderen. Ik haal een posting uit maart 2010 nog maar weer eens in herinnering. Niet iedereen zal deze destijds hebben gelezen.

 

Vandaag haalde 'roddeljournalist 'Ger Lammens het nieuws. De voormalige zeezendermedewerker van radio Monique kreeg een bitterbal op zijn voorhoofd gedrukt door Patricia Paay.

 

Dit gebeurde gisteravond tijdens een party van een modeshow. Paay was woedend  op Lammens, omdat hij na de scheiding van Patricia met Adam Curry de moeder van Patricia had opgebeld en gezegd dat hij een goede vriend was, waarop moeder Paay veel details prijsgaf over de verbroken relatie. Lammens publiceerde dit in een verhaal. Patricia kwam hier achter en nam dus gisteravond wraak op Gert van de Zee, de discjockey naam ,die Lammens aan boord van de Ross Revenge had.

 

Het verbaast mij niet, dat dit is gebeurd.

 

In de radio Monique tijd vertelde Ger ook graag over alle  fratsen met VIP's die hij had 'genomen'. Lammens was in het gezelschap van serieuze discjockey's een
'buitenbeetje'. Ger was vooral een entertainer die fantastische verhalen kon vertellen. Of ze allemaal waar zijn weet ik niet, maar je kon wel met hem lachen.

 

En imiteren kon hij als de beste. Frans Nienhuys en Joost den Draayer deed hij perfect na. Ger kreeg aan boord van de Ross Revenge de bijnaam' Geile Gert' ,
omdat hij geregeld zonder blikken of blozen tegen de collega's zei dat hij zich even lekker ging 'aftrekken' op een paar geile blaadjes.

 

Zijn  'Hitler' imitatie in een restaurant in Nieuwpoort is mij ook bijgebleven. Het zat er toen al in dat hij niet helemaal de grenzen kende van wat 'betamelijk' is. Gisteravond  kreeg een 'stoute' Ger er dus weer eens van langs...

 

Salut
Leendert

4628gertvanderzeejanveldkampmonique.jpg

Gert van de Zee.jpg

Uit de Google Zeezender Nieuwsgroep herinner ik mij een discussie uit oktober 2004, waarin werd verteld dat Gert van der Zee het met de hygiënen niet zo nouw nam men overwoog hem met een brandweerslang te bewerken.

 

Het verhaal over Patricia Paay heb ik destijds gelezen.

Dank Leendert om ons daar weer aan te herinneren.

Ik had er al jaren niet meer aan gedacht.

Het is typisch het soort van berichten dat bij wijze van spreken het ene oor in en het andere oor weer uit gaat, maar daarom niet minder interessant. Het is eens iets anders.

 

Ook dank aan Bertus voor het plaatsen.

 

Hartelijke groet,

 

 

Bart

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Bart Van Peer:

Uit de Google Zeezender Nieuwsgroep herinner ik mij een discussie uit oktober 2004, waarin werd verteld dat Gert van der Zee het met de hygiënen niet zo nouw nam men overwoog hem met een brandweerslang te bewerken.

 

De discussie heb ik nog eens opgezocht en dit is wat ik vond :

 

Over de 'reinheid' van Gert van de Zee deden soms wilde verhalen de ronde.  Walter Zwart, de Baarnsche archivaris, plaatste op 12 juli
2003 hierover een posting om duidelijk te maken waar het nu precies om ging.

 

Ik citeer:

"...Ho stop! Verhalen gaan na jaren een eigen leven leiden. Het is inderdaad zo dat ons Ger wat moeite had met het schoonhouden. Toegegeven, het was aan boord ook een heel gedoe. Douchen was in die tijd verboden. De één staat er 3 minuten onder, de ander een half uur.

 

En water was kostbaar. Dus, regenton leegscheppen, verwarmen op het fornuis en dan nog een extra bakkie vers drinkwater mee voor de intieme delen. Na een week weet je niet meer beter.....

 

Maar goed, Jan en ik hadden de conclusie getrokken dat Ger na een week toch maar eens een wassessie moest houden. Vrijwillig of onder dwang. Op een avond hebben Jan en ik in onze hut (Ger lag ernaast) over dit onderwerp een luidruchtige discussie gevoerd. "Als ie zich morgen niet wast, dan gaat de brandspuit aan!" Natuurlijk kon Ger deze discussie volgen in zijn hut.

 

Bij het krieken van de dag kwam Ger bij ons informeren over "het te doen", dat wassen dan. Jan en ik hebben hem voorgelicht en een paar uur later was onze Ger weer om door een ringetje te halen. Zo is het gegaan! "

 

Salut

Leendert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Vergelijkbare bijdragen

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6417
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Albertb
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.