Spring naar bijdragen

Top 40 QMusic 2019


pieterdecker

Aanbevolen berichten

Martijn Kolkman deed ook heel strak de top 40 afgelopen zaterdag, met zijn loopneus. 

Ik hoop dat hij er morgen weer is.

Echt gaaf die uitzendingen, en dat je die wilt delen. Ik vond de top 40, de muziek van tegenwoordig en q niet meer zo leuk, ik was er klaar mee. Maar sinds het op q weer komt heb ik het her ontdekt.  Ik vind het echt zo mooi om al die liedjes zo achter elkaar te horen, ik word er vrolijk van. Ik vind het weer net zo leuk als vroeger toen ik er naar luisterde met Erik de Zwart en met Wessel van Diepen.

Alleen soms jammer dat de lijst laat wordt bekend gemaakt.  Eerst haalde ik het op bij de platenwinkel of stond het woensdag in de krant en teletekst  Of later op dinsdag op Internet te vinden. Maar nu is de lijst bekend als de nummer 1 gedraaid wordt.  Aan de andere kant is het ook wel weer spannend of het record verbroken ging worden.

Echt super dat je het allemaal doet.

bewerkt door jarno1973
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor mij vooral belangrijk is of het ook met passie en plezier gepresenteerd en geproduceerd wordt. Dat was bij 538 allang niet meer het geval. Het was gevoelloos en ongeingeresseerd en dat was in alles te horen. 538 heeft een statussymbool compleet afgeserveerd en dat vind ik niet kunnen. Gelukkig heeft de Nederlandse Top 40 nu voor de komende jaren een mooi onderkomen bij Q Music. En ik ben het eens met Pieter. Domien doet het prima en het klinkt allemaal leuk. Af en toe nog een beetje moeite met de vormgeving want van alle mooie bedjes, fillers en andere jingles is er praktisch niets meer over waaronder de Blue Tango intro. Maar hey, het is 2019 en je moet met de tijd mee. De muziek kan me al lang niet meer bekoren maar het luistert prima weg en het klinkt goed en, het enthousiasme voor "de lijst der lijsten" is weer terug en daar gaat het om. Het maakt mij als Top 40 ambassadeur weer een tevreden mens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei dave76:

Wat voor mij vooral belangrijk is of het ook met passie en plezier gepresenteerd en geproduceerd wordt. Dat was bij 538 allang niet meer het geval. Het was gevoelloos en ongeingeresseerd en dat was in alles te horen.

 

Heel onprofessioneel natuurlijk, zou het invloed op de luistercijfers van de Top 40 hebben gehad?

 

3 uur geleden zei dave76:

De muziek kan me al lang niet meer bekoren

 

Een goede presentator en fijne vormgeving is voor mij niet (goed) genoeg als ik (persoonlijk) de meeste nummers niet kan pruimen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

De map is nog steeds up to date, zoals elke week. Morgen wordt Joep Roelofsen vervangen door Erik van Roekel. Dus ik zal de zaterdageditie van deze week ook meepakken. Alles in dezelfde map en uiteraard zonder commercials, nieuws en verkeer! 

 

bewerkt door pieterdecker
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende week en de week daarna is Domien afwezig en presenteert Wim van Helden de Top 40. Dan hebben we in de korte tijd dat QMusic de Top 40 uitzendt al behoorlijk wat presentatoren gehad: Domien, Martijn, Joep, Erik en Wim. 
Erik en Joep zijn veruit de slechtste, Martijn en Domien doen het goed. Ik verwacht dat Wim het ook leuk gaat doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De enige die telt, en waar rekening mee gehouden wordt.

Ik luisterde de laatste jaren helemaal niet meer naar de top 40, vond er niets meer aan.

Maar sinds de top 40 op q komt met Domien vind ik het weer net zo gaaf als vroeger.  En ook handig dat Pieter het opneemt,  ik zet het op stick en luister het in de auto. En het is een feestje tijdens elke autorit. Ik kan het lekker draaien wanneer ik wil.

 

Ik ken echt ieder liedje weer en de artiesten die in de top 40 staan.

Ik vind bijvoorbeeld de tracks van Armin van Buuren, Gavin James en Clean Bandit heel mooi, maar die zijn uit de top 40. Als ik nou de top 40 van een paar weken ervoor opzet dan kan ik ze gewoon weer horen. Dat is ook een voordeel vind ik.

 

Ja Wim doet de top 40 vrijdag, dat gaat goed komen. Hij presenteerde een tijd lang de i-Tunes top 30, de opvolger van Wouter. En ook de q top 25.

Ik hoop dat Martijn Kolkman het weer een keer gaat doen, die vond ik de beste. Echt strak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.