Spring naar bijdragen

Radio Mi Amigo - 1975 - 1979


martinja

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Bedankt Martin,

Blijft altijd leuk om de studiotapes te kunnen downloaden. In 1976, ik was dienstplichtig militair  maar als ik thuis was nam ik op mijn zolderkamer alles op wat maar mogelijk was van Radio Mi Amigo... En dan zijn er de studio opnames, 48 jaar later.... mooi!!!!!!!!

Fijne Zondag

Henk Kruize

Dank je, jij ook daar :)

Groetje,

Martin

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Bedankt Martin,

Blijft altijd leuk om de studiotapes te kunnen downloaden. In 1976, ik was dienstplichtig militair  maar als ik thuis was nam ik op mijn zolderkamer alles op wat maar mogelijk was van Radio Mi Amigo... En dan zijn er de studio opnames, 48 jaar later.... mooi!!!!!!!!

Fijne Zondag

Henk Kruize

 

Een van de vele tapes van kapitein Werner de Zwart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Het studio uur met van Dam kan iets meer HI in de FI gebruiken evenals de twee uren opgenomen vanaf de middengolf. Overigens twee prima uren want ook de rondom het hele uur reuring zit er dan in, oa het nieuws. Wie meer HI in de FI wil kan dat op de eenvoudige praktische manier realiseren. Je kunt het dan tevens op het eigen gehoor aanpassen. Prettig bij onze voortschrijdend kwaliteit van de oren naarmate ook onze jaren op dit gebied meer en meer gaan tellen.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op 28-2-2024 om 11:03 zei martinja:

MiAmigo-19740830-1800-1900-PeterVanDam

Please login or register to see this link.

Goedemorgen Martin,

Las enkele maanden geleden dat je 'ups and downs' had met je gezondheid... Hoe gaat het nu?...

Wens je i.i.g. beterschap toe...

 

Op 06:59 zegt Peter dat "...het -onverstaanbaar- middag de 31ste augustus is..."...

 

Groet Michel...

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Chell:

Goedemorgen Martin,

Las enkele maanden geleden dat je 'ups and downs' had met je gezondheid... Hoe gaat het nu?...

Wens je i.i.g. beterschap toe...

 

Op 06:59 zegt Peter dat "...het -onverstaanbaar- middag de 31ste augustus is..."...

 

Groet Michel...

vrijdagmiddag 31 aug   zegt Peter maar het is vrijdag 30 aug.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
44 minuten geleden zei martinja:

MiAmigo-19760908-0600-0700-JanVanDerMeer-OokGoeiemorgen

Please login or register to see this link.

Martin,

 

Dank voor deze opname en ook alles wat je doet voor Golden NL Server. Ik ben pas laat lid geworden en zie nu wat ik gemist heb al die 20 jaren🙂

Fijne paasdagen nog en hou je taai!

 

Gerard

bewerkt door Gerard van den Ende
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.