Jump to content

Bandje voor Bokkebroek over Delmare herstart op 10-6-79 (Playa tapes)

Recommended Posts

46 minuten geleden zei Albatrosstudio:

Wie is trouwens de "wijsneus" die het aankondigt?

Ik zou het als' Delmare telg' echt niet weten. Het klinkt wel heel erg Haags. De' presentator' zegt dat het een productie van studio Duister is. Hij doet erg amicaal naar Bokkebroek en zijn vrouw en zijn taalgebruik is verre van intelligent': Ik heb hier nog meer over Delmare 'leggen'...

Dan heb ik al gegeten en gedronken. Waarschijnlijk een 'freak' die goede sier bij Bokkebroek wilde maken?

Salut

Leendert

Edited by Leendert Vingerling
  • Like 3

Een prachtig, doch droevig eerbetoon aan Jack.

Dank u  wel om te delen.

Ricky.

Leendert,

Je hebt me ooit de mooiste reis laten meemaken in de jaren '80.

Weet u nog? Uit Maldegem?

• Thanks 1
26 minuten geleden zei Ricky:

Leendert,

Je hebt me ooit de mooiste reis laten meemaken in de jaren '80.

Weet u nog? Uit Maldegem?

Ja, ja. Natuurlijk weet ik dat nog. Maldegem bij Brugge zei je toen nog. Je was heel enthousiast over de trip. Een 'reisleider' hoort graag positieve reacties en  die van jou is me bijgebleven.

Het ligt helaas allemaal achter ons.

Heb me met het ouder worden wel eens afgevraagd of het wel verstandig was om met bezoekers de soms wilde Noordzee op te gaan.

Ik vergeet nooit meer dat één van de bezoekers tijdens een bootreis door het geschommel zich niet met insuline kon inspuiten.  Het raakte verward en stapte op volle zee met één been over de reling. We hebben hem op het nippertje kunnen redden. Zo af en toe schiet deze herinnering  me te binnen en dan ben ik blij dat er gelukkig geen ongevallen zijn gebeurd.

In deze tijd zou zoiets niet meer kunnen zonder dat een reis is 'dichtgetimmerd' met regels en voorschriften.

De gang naar de advocaat is tegenwoordig heel gemakkelijk geworden...

Salut

Leendert

Edited by Leendert Vingerling
  • Like 3
  • Thanks 1
Op 11-2-2021 om 19:14 zei Albatrosstudio:

Please login or register to see this link.

OR-PdA-137A.mp3

OR-PdA-137B.mp3

Wie is trouwens de "wijsneus" die het aankondigt?

Helemaal geen wijsneus. Deze goede vriend sinds jaren is gewoon een ras Hagenaar. Blind geboren  en zich door het leven heen geworsteld. Maakte prachtige sonovox jingles voor onder meer TROS, Mi Amigo, Luxembourg en meer. Jack was ook actief in de Haagsche radioscene, onder meer bij de HIRO. Maar waarom wijsneus?  Veel pret met de humorvolle Jack gehad die je ook op Radio days wel bent tegengekomen in de vele decennia. Zijn naam Jack Duyser en in de volksmond Jack Duister. Legendarisch zijn aankondiging 'naar mijn uitzending gisteren sprong ik direct op mijn fiets om met Dicke van Amstel lekker te eten en te drinken. Stekeblind. Jarenlang telefonist geweest en heeft recentelijk, aldus mede vriend Jan Hendrik, het maken van Sonovox jingles weer opgepakt.

• Like 1
  • Thanks 1
19 uur geleden zei Albatrosstudio:

Ik had verwacht dat jij als journalist een woord tussen aanhalingstekens wel op juiste waarde zou weten te schatten Hans.

Mooi voorbeeld van een 'haat-liefde verhouding'.  Ik kijk met plezier uit naar de volgende posting 'vliegen afvangen'...

Salut

Leendert

• Like 1
  • Haha 1
  • Sad 1