Posted September 11, 20213 yr Popular Post This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
September 11, 20213 yr kan het zijn dat de top 40 door Will VD Steen werd gepresenteerd in september 74?
September 11, 20213 yr Popular Post 53 minuten geleden zei bert ree: kan het zijn dat de top 40 door Will VD Steen werd gepresenteerd in september 74? Eénmalig inderdaad, opgenomen in Opbrakel. Toen heeft Will, die geen zin had in deze opdracht van Sylvain, aan Frans vd Drift gevraagd het te doen ook omdat die met Ad Roland veel beter aan de platen kon komen.
September 12, 20213 yr Op 11-9-2021 om 16:55 zei Albatrosstudio: Eénmalig inderdaad, opgenomen in Opbrakel. Toen heeft Will, die geen zin had in deze opdracht van Sylvain, aan Frans vd Drift gevraagd het te doen ook omdat die met Ad Roland veel beter aan de platen kon komen. Is er een opname beschikbaar van Will Van der Steen die de Top 40 presenteert?
September 13, 20213 yr 9 uur geleden zei Bart Van Peer: Is er een opname beschikbaar van Will Van der Steen die de Top 40 presenteert? Ik vrees van niet. Is wel uitgezonden maar Will heeft hem ook niet.
October 9, 20213 yr Op 11-9-2021 om 07:26 zei Vincent: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up   In deze file zegt Frans op 55.40 minuten dat Hoo Doo Drums van The Crash Brothers de tune van de Nederlandse Disc Jockey Organisatie was. Het fragment: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up  Weet iemand meer over deze club? En als ze een tune hadden, zijn er geluidsopnames van?  Frans van der Drift herinnert zich het volgende:  Die organisatie hield ondermeer een dj concours in dancing Cartouche te Utrecht. Weet alleen niet meer, wie daar precies achter schuil ging. Ergens staat mij nog bij, dat de Nederlandse Disc-Jockey Organisatie in Limburg gevestigd was.   Â
October 12, 20213 yr Hoo Doo Drums van The Crash Brothers werd ook door Joop Verhoof als tune gebruikt.
October 12, 20213 yr Popular Post Is er een opname beschikbaar van Will Van der Steen die de Top 40 presenteert?, vroeg Bart.  Op 13-9-2021 om 09:51 zei Albatrosstudio: Ik vrees van niet. Is wel uitgezonden maar Will heeft hem ook niet. Het bijgaande stukje van 4 minuten zullen velen van jullie toch wel kennen.... This is the hidden content, please Sign In or Sign Up  Groeten, Gerrit
October 12, 20213 yr 42 minuten geleden zei Gerrit: Is er een opname beschikbaar van Will Van der Steen die de Top 40 presenteert?, vroeg Bart.  Het bijgaande stukje van 4 minuten zullen velen van jullie toch wel kennen.... This is the hidden content, please Sign In or Sign Up  Groeten, Gerrit En waar moet ik dan op downloaden klikken van alle mogelijkheden????????????????
October 12, 20213 yr 49 minuten geleden zei Albatrosstudio: En waar moet ik dan op downloaden klikken van alle mogelijkheden???????????????? Op de groene balk.
October 12, 20213 yr 8 uur geleden zei Albatrosstudio: Hoo Doo Drums van The Crash Brothers werd ook door Joop Verhoof als tune gebruikt.  Hartelijk dank voor je reactie Douwe Dijkstra,  Heb je daar een opname van of bedoel je het muziekje in bijvoorbeeld dit fragment ?  This is the hidden content, please Sign In or Sign Up   Dat is niet Hoo Doo Drums van The Crash Brothers maar een filler van Pepper Tanner (Now Sound) getiteld "The Beat Goes On". Er is wel enige gelijkenis vind ik.    Â
October 12, 20213 yr 4 uur geleden zei Albatrosstudio: En waar moet ik dan op downloaden klikken van alle mogelijkheden????????????????  4 uur geleden zei Gerrit: Is er een opname beschikbaar van Will Van der Steen die de Top 40 presenteert?, vroeg Bart.  Het bijgaande stukje van 4 minuten zullen velen van jullie toch wel kennen.... This is the hidden content, please Sign In or Sign Up  Groeten, Gerrit Hi Douwe,  Was this Nederlandse Top 40 actually broadcast?? Do you have the full version??  Thanks  Ian
October 12, 20213 yr 3 uur geleden zei Martin1968: Op de groene balk. Dan krijg ik dit. Ben wel klaar met dit k*t programma
October 12, 20213 yr 1 uur geleden zei Henk:  Hartelijk dank voor je reactie Douwe Dijkstra,  Heb je daar een opname van of bedoel je het muziekje in bijvoorbeeld dit fragment ?  This is the hidden content, please Sign In or Sign Up   Dat is niet Hoo Doo Drums van The Crash Brothers maar een filler van Pepper Tanner (Now Sound) getiteld "The Beat Goes On". Er is wel enige gelijkenis vind ik.      Dag Henk,  Ik heb het in 1975 opgeschreven als ex Joop Verhoof tune. Heb er geen opname van.
October 13, 20213 yr 12 uur geleden zei Albatrosstudio: Dan krijg ik dit. Ben wel klaar met dit k*t programma Hier via pixeldrain  This is the hidden content, please Sign In or Sign Up   gr Philip.
October 13, 20213 yr Dank aan allen die mij dit programma in (voor mij) downloadbare vorm hebben aangeboden.
October 13, 20213 yr 20 uur geleden zei Gerrit: Is er een opname beschikbaar van Will Van der Steen die de Top 40 presenteert?, vroeg Bart.  Het bijgaande stukje van 4 minuten zullen velen van jullie toch wel kennen.... This is the hidden content, please Sign In or Sign Up  Groeten, Gerrit bedankt, dit had ik nog niet. Het duurt wat lang om te downloaden, maar het is toch gelukt. En het blijft 500 dagen online...
October 13, 20213 yr 18 uur geleden zei scotty:  Hi Douwe,  Was this Nederlandse Top 40 actually broadcast?? Do you have the full version??  Thanks  Ian Hi Ian,  1) Yes 2) No Â