Jump to content

Featured Replies

• Popular Post
53 minuten geleden zei bert ree:

kan het zijn dat de top 40 door Will VD Steen werd gepresenteerd in september 74?

Eénmalig inderdaad, opgenomen in Opbrakel. Toen heeft Will, die geen zin had in deze opdracht van Sylvain, aan Frans vd Drift gevraagd het te doen ook omdat die met Ad Roland veel beter aan de platen kon komen.

Op 11-9-2021 om 16:55 zei Albatrosstudio:

Eénmalig inderdaad, opgenomen in Opbrakel. Toen heeft Will, die geen zin had in deze opdracht van Sylvain, aan Frans vd Drift gevraagd het te doen ook omdat die met Ad Roland veel beter aan de platen kon komen.

Is er een opname beschikbaar van Will Van der Steen die de Top 40 presenteert?

• 4 weeks later...
Op 11-9-2021 om 07:26 zei Vincent:

This is the hidden content, please

In deze file zegt Frans op 55.40 minuten dat Hoo Doo Drums van The Crash Brothers de tune van de Nederlandse Disc Jockey Organisatie was. Het fragment: 

Weet iemand meer over deze club? En als ze een tune hadden, zijn er geluidsopnames van?

Frans van der Drift herinnert zich het volgende:

Die organisatie hield ondermeer een dj concours in dancing Cartouche te Utrecht. 

Weet alleen niet meer, wie daar precies achter schuil ging. Ergens staat mij nog bij, dat de Nederlandse Disc-Jockey Organisatie in Limburg gevestigd was.

• Popular Post

Is er een opname beschikbaar van Will Van der Steen die de Top 40 presenteert?, vroeg Bart.

Op 13-9-2021 om 09:51 zei Albatrosstudio:

Ik vrees van niet. Is wel uitgezonden maar Will heeft hem ook niet.

Het bijgaande stukje van 4 minuten zullen velen van jullie toch wel kennen....

Groeten, Gerrit

42 minuten geleden zei Gerrit:

Is er een opname beschikbaar van Will Van der Steen die de Top 40 presenteert?, vroeg Bart.

Groeten, Gerrit

En waar moet ik dan op downloaden klikken van alle mogelijkheden????????????????

49 minuten geleden zei Albatrosstudio:

En waar moet ik dan op downloaden klikken van alle mogelijkheden????????????????

Op de groene balk.

8 uur geleden zei Albatrosstudio:

Hoo Doo Drums van The Crash Brothers werd ook door Joop Verhoof als tune gebruikt.

Hartelijk dank voor je reactie Douwe Dijkstra,

Heb je daar een opname van of bedoel je het muziekje in bijvoorbeeld dit fragment ?  

Dat is niet Hoo Doo Drums van The Crash Brothers maar een filler van Pepper Tanner (Now Sound) getiteld "The Beat Goes On". Er is wel enige gelijkenis vind ik.

4 uur geleden zei Albatrosstudio:

4 uur geleden zei Gerrit:

Groeten, Gerrit

Hi Douwe,

Was this Nederlandse Top 40 actually broadcast?? Do you have the full version??

Thanks

Ian

1 uur geleden zei Henk:

Hartelijk dank voor je reactie Douwe Dijkstra,

Heb je daar een opname van of bedoel je het muziekje in bijvoorbeeld dit fragment ?  

Dat is niet Hoo Doo Drums van The Crash Brothers maar een filler van Pepper Tanner (Now Sound) getiteld "The Beat Goes On". Er is wel enige gelijkenis vind ik.

Dag Henk,

Ik heb het in 1975 opgeschreven als ex Joop Verhoof tune. Heb er geen opname van.

20 uur geleden zei Gerrit:

Groeten, Gerrit

bedankt, dit had ik nog niet. 

Het duurt wat lang om te downloaden, maar het is toch gelukt. En het blijft 500 dagen online...