Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Ik zat net te luisteren naar Johan Rood op Radio Delmare. Opname van 12 augustus 1979.

Johan leest de prijswinnaars voor van een platenpakket, die binnenkort verstuurd zal worden. Een van de prijswinnaars is Douwe Dijkstra uit Ermelo.

Ik ben benieuwd of het platenpakket na ruim 42 jaar inmiddels is aangekomen :)

Geplaatst
  • Populair bericht
3 uur geleden zei Jan-Fre:

Ik zat net te luisteren naar Johan Rood op Radio Delmare. Opname van 12 augustus 1979.

Johan leest de prijswinnaars voor van een platenpakket, die binnenkort verstuurd zal worden. Een van de prijswinnaars is Douwe Dijkstra uit Ermelo.

Douwe liet me al weten nog niets gezien te hebben

Geplaatst
  • Populair bericht

Ik heb ooit een dubbel lp bij Radio Monique gewonnen, ongeveer een half jaar op moeten wachten maar wel gekregen.

Geplaatst
  • Populair bericht
Op 19-10-2021 om 16:36 zei Jan-Fre:

Wat denk je zelf................nee dus.

Geplaatst
21 uur geleden zei Lokeend:

Ik heb ooit een dubbel lp bij Radio Monique gewonnen, ongeveer een half jaar op moeten wachten maar wel gekregen.

En, heb je hem nog?

Geplaatst

bij Laser had je in de eerste weken ledenactie, ik heb me nooit aangemeld maar blijkbaar hadden ze in New York, vanwege de contacten die er waren, mij toegevoegd op de ledenlijst. En ja hoor, op een dag - niet veel later - hoor ik mijn nummer en naam  en werd ik winnaar van drie lp's waaronder de Bronski Beat

Geplaatst
2 uur geleden zei hans knot:

bij Laser had je in de eerste weken ledenactie, ik heb me nooit aangemeld maar blijkbaar hadden ze in New York, vanwege de contacten die er waren, mij toegevoegd op de ledenlijst. En ja hoor, op een dag - niet veel later - hoor ik mijn nummer en naam  en werd ik winnaar van drie lp's waaronder de Bronski Beat

en ook iets ontvangen?

Geplaatst

Platenbon Hfl25.= van Frits Spits via Tom Blomberg ''Kruip in de Huid van'' eind 1985. Ik vroeg of ik een T-shirt kon krijgen ipv de platenbon (en dat kon), maar mijn gierigheid als arme student won het en ik koos toch maar voor de platenbon. Had ik het T-shirt gekozen, dan had ik dat nu waarschijnlijk nog in ongebruikte staat als collectors-item, mijzelve kennende. :( 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.