Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Hallo,

In het bijgaande file, hoor je 2 spots die bij AFN te horen waren in de jaren 80.

Ik vind zeker het geluidje in het eerste spotje leuk en hopelijk kent iemand dit.

Oftewel, is het een bestaande track van een plaat of toch een jingle speciaal voor AFN gemaakt?

En dat geldt ook voor de tweede spot. 

Misschien weet iemand meer?

https://pixeldrain.com/u/MGK8b78M

Geplaatst

Volgens mij is dat stukje, in de eerste 7 sec., iets dat voor AFN gemaakt is. Ik kan mij herinneren dat ze dat soms in de jaren 70 ook al gebruikten. althans bij AFN - Frankfurt.

De tweede weet ik niet.

Geplaatst

Ik ken dat eerste spotje uit begin jaren tachtig. Je hoorde het vaak aan het einde van het uur. Vervolgens kwam er nog een 'boodschap' van 30 seconden, en daarna de aankondiging van het nieuws en het tijdsein.

Geplaatst

Ja, echt gaaf nummer. Zet m maar een beetje op frequent herhalen Harm ☺️  (trouwens jij bent toch fan van Ramses? Mag je van mij ook meer/ vaker programmeren  👍 Grts Eric

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.