Spring naar bijdragen

Trip naar het REM eiland - 10 september 2005


MvdVen

Aanbevolen berichten

19 uur geleden zei Harm ten Brink:

Een déjà vu...

Het was een mooie dag, Piet.

REM-08-06-2006-016.jpg

REM0039.jpg

Het was de enige boottrip van SMC die ik heb meegemaakt en waarschijnlijk was ik de enige Belg aan boord.

Ik bewaar mooie herinneringen aan die dag, vooral aan het gezelschap van een paar jongens uit de Nieuwsgroep.

 

Dank voor het filmpje Martin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Juul:

@Dag Piet,

 

Jammer dat je met Wibo gemaild hebt. Want hij ging daar niet over. Maar goed "gedane zaken nemen geen keer".

Ik was al met  vervroegd pensioen maar kreeg als "kado"  de trip. De OR leden van toen gingen daar vergaderen.

Als één van de weinigen die de REM nog kende uit m'n jeugd mocht dus ook mee met de Belgische heli.

Hij vloog een paar keer om ons allemaal te brengen. We vlogen vanaf de voetbal club van Katwijk.

Prachtige dag, "jeugd sentiment"

 

 

 

 

 

screen 705.jpg

screen 706.jpg

Als ik me goed kan herinneren liet Wibo van de Linde indertijd weten dat hij met de helikopter vanaf het heliplatform bij Huis ter Duin in Noordwijk was gekomen.

Er is toen toch ook een interview of talkshow met Wibo op het REM-eiland opgenomen in het kader van 40 jaar TROS?

Piet.

bewerkt door Piet van der Vooren
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6408
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jac76
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.