Spring naar bijdragen

Van Peking tot Hilversum: NEP faciliteert Winterspelen grotendeels remote vanuit Nederland


Juul

Aanbevolen berichten

 

Theo,

 

Is dit nu het enige dat je er over schrijft?

Ik dacht nog kijken hoe lang het duurt voordat iemand zoiets schrijft.  En ja hoor......................

 

Maar hoe vond je het om te lezen?

1. interessant

2. niet interessant

 

Antwoord  op je vraag.: nee dus in dit geval. ( weet ik toevallig van een oud collega)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk elke dag naar alle schaatsen (als ik geen hinderlijke vergadering op mijn werk heb) maar (ligt aan mij) begrijp niet wat er dan anders is dan anders m.a.w. wat er bijzonder is. 

 

"De camera shading wordt verzorgd vanuit Hilversum, alle technologie wordt daar ook gecentraliseerd in een van NEP’s datacenters en de regie wordt verzorgd vanuit de IOB, de mobiele PCR van NEP, in Amsterdam." Tja, ik ben maar een eenvoudige boerelul.

 

En of die Chinezen meegluren interesseert me geen drol..................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik er van vond?

Ik zie een titel klinkt interessant, en open het topic.

Vervolgens zie ik alleen een link staan, vind ik niet leuk.

Ik klik op de link en lees het, ja staat niets in wat ik (technisch) bijzonder vind, dan dat het nu voor een grote spektakel gebruikt wordt.

En ja ik dacht ook aan de reiskosten die uitgespaard werden en heb nog bedacht hoe en wat bedienden de camera's ter plekke?

Maar een foto in het artikel zag je een mens nog met camera waar het logo v/h bedrijf op stond.

Tja internet maakt de wereld kleiner en toen kwam ik uit op mijn vraag.

Wie contoleed de data stream die er bij China ingaat, en dat ook nog real time, en wie of wat gaat hier over?

Zo is dit iets meer tekst op een je link ? 😃

 

Theo

bewerkt door radio tpot
taal vouten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Theo,

 

 

Je schrijft: "Ik zie een titel klinkt interessant, en open het topic.

Vervolgens zie ik alleen een link staan, vind ik niet leuk."

 

Je ziet toch de titel van mijn Posting? Of snap je het dan nog niet? Kun je toch zien waar het over gaat.

Wat moet ik dan nog meer doen ? Het hele artikel copy-paste soms ?

En het hele artikel kopiëren is niet netjes.

Kom op zeg. En als je het niet interessant vind kijk dan niet.

Doe ik ook met veel postings en soms ook van jou.

Maar ik vind je de laatste tijd zo "kort" en  "knorrig".

Of het moet over antennes en kleine zenders gaan e.d. gaan.

En dat vind ik nou weer lastig. Want daarom bezoek ik dit forum niet, maar dat soort zaken hebben nou weer niet mijn belangstelling. Of ik sla de posting over.

 

Tip, meld je aan bij een zendamateurforum kun je daar je technische kennis delen.

 

Maar om jou te plezieren zal ik dit soort onderwerpen die iets laten zien van de huidige stand van de techniek niet meer posten. Ben ik van jou soms "zure" opmerkingen af.

 

Hoe dan dan ook, het is vrijdag, mooi weekend !

 

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp heel veel Juul, met mijn invoelend vermogen is niets mis mee.

Waar ik tegen aanloop is dat een link zelf in een topic, zonder dat de maker een begeleidend schrijven er bij doet, bij mij wat armoedig over komt.

Maar dat is persoonlijk, ik vind namelijk dat je aandacht moet besteden aan je schrijven.

Netjes blijven en zorgen dat het leesbaar is en uitnodigend om op een link te klikken.

Gewoon even er bij vermelden wat jij er zelf van vind, iets in de trant van knap dat dit kan of kijk nu toch eens?

 

Of ik zuur ben? Dat kan heel goed zijn hoor, ik heb er zelf nog niets van gemerkt 😁

Maar das dan vaak zo hè?

En ja ik reageer heel vaak niet, omdat mensen niet alles hetzelfde leuk kunnen vinden.

Maar ik vind het wel weer leuk om te zien wat een ander dan zo boeit en leuk vind.

Dat houd mij scherp.

 

Op zeuramateur heb ik ik een ban gekregen omdat ik bezwaar maakte tegen het verbieden van het gebruik van de letter kleur rood, dat is alleen voor de beheerder om mensen te corrigeren.

Alsof we op de kleuterschool zitten 🤔

 

Theo

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Albatrosstudio:

 

 

"De camera shading wordt verzorgd vanuit Hilversum, 

 

 

Het afregelen van de camer's zodat ze een mooi plaatje geven, tevens gelijkleggen zodat de kleuren van de camerá's gelijkliggen en het gras bij de ene niet (te veel) groener is dan bij de andere.

 

Ik heb dat gedaan in het analoge tijdperk, kennelijk kan het nu ook van grote afstand en dat scheelt weer een paar man naar China sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.