Spring naar bijdragen

Van Peking tot Hilversum: NEP faciliteert Winterspelen grotendeels remote vanuit Nederland


Juul

Aanbevolen berichten

 

Theo,

 

Is dit nu het enige dat je er over schrijft?

Ik dacht nog kijken hoe lang het duurt voordat iemand zoiets schrijft.  En ja hoor......................

 

Maar hoe vond je het om te lezen?

1. interessant

2. niet interessant

 

Antwoord  op je vraag.: nee dus in dit geval. ( weet ik toevallig van een oud collega)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk elke dag naar alle schaatsen (als ik geen hinderlijke vergadering op mijn werk heb) maar (ligt aan mij) begrijp niet wat er dan anders is dan anders m.a.w. wat er bijzonder is. 

 

"De camera shading wordt verzorgd vanuit Hilversum, alle technologie wordt daar ook gecentraliseerd in een van NEP’s datacenters en de regie wordt verzorgd vanuit de IOB, de mobiele PCR van NEP, in Amsterdam." Tja, ik ben maar een eenvoudige boerelul.

 

En of die Chinezen meegluren interesseert me geen drol..................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik er van vond?

Ik zie een titel klinkt interessant, en open het topic.

Vervolgens zie ik alleen een link staan, vind ik niet leuk.

Ik klik op de link en lees het, ja staat niets in wat ik (technisch) bijzonder vind, dan dat het nu voor een grote spektakel gebruikt wordt.

En ja ik dacht ook aan de reiskosten die uitgespaard werden en heb nog bedacht hoe en wat bedienden de camera's ter plekke?

Maar een foto in het artikel zag je een mens nog met camera waar het logo v/h bedrijf op stond.

Tja internet maakt de wereld kleiner en toen kwam ik uit op mijn vraag.

Wie contoleed de data stream die er bij China ingaat, en dat ook nog real time, en wie of wat gaat hier over?

Zo is dit iets meer tekst op een je link ? 😃

 

Theo

bewerkt door radio tpot
taal vouten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Theo,