Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Rob Chapman, @rcscribbler, on his Twitter feed March 18. "Offshore anoraks ahoy. This weekends MixCloud will be an absolute treat. 6 hrs SIX HOURS of Radio Caroline from Dec 66. Rosko DLT Tommy Vance and Johnnie Walker. Stupendous quality too. I spoil you."

https://www.mixcloud.com/robchapman/six-hours-of-caroline-south-171266/

Geplaatst
  • Populair bericht

Het betreft hier nachtuitzendingen. 00.15 uur tot 2.00 uur Emperor Rosko. 2.00 - 3.00 uur Dave Lee Travis 3.00 - 6.00 uur Tommy Vance 6.00 uur Tommy Vance, Johnnie Walker en een religieuze uitzending.

Geplaatst

PowerMusic , hartelijk bedankt voor de genomen moeite om dit om te zetten, mij is het niet gelukt,ik kon geen 3 puntjes aan de rechterkant ontdekken , maar nu kan ik van Caroline South genieten.

V.G. Radio Scotland.

Geplaatst
2 uur geleden zei Albatrosstudio:

Speelt toch ook gewoon af Bert

dit speelt inderdaad bij mij gewoon af, maar ik zie wel een groot verschil in aantal kb. Ik heb begrepen dat een aantal toestellen met m4a-bestanden problemen hebben. Mijn computorkennis is beperkt, maar ik lees ergens dat mp3-bestanden veel kleiner zijn dan m4a-bestanden. En dat is hier blijkbaar omgekeerd. Of doe ik iets verkeerd?

Geplaatst
  • Populair bericht
1 uur geleden zei bert ree:

dit speelt inderdaad bij mij gewoon af, maar ik zie wel een groot verschil in aantal kb. Ik heb begrepen dat een aantal toestellen met m4a-bestanden problemen hebben. Mijn computorkennis is beperkt, maar ik lees ergens dat mp3-bestanden veel kleiner zijn dan m4a-bestanden. En dat is hier blijkbaar omgekeerd. Of doe ik iets verkeerd?

Hier heb je een compacte mp3-versie:

https://pixeldrain.com/u/R9irdhnY

bewerkt door Martin1968

Geplaatst
9 uur geleden zei Martin1968:

Hier heb je een compacte mp3-versie:

Zal het even uitleggen, je kunt mp3 bestanden opslaan in. verschillende zgn bitraite's de App waarmee ik deze even snel heb omgezet stond op de hoogste 320 kbs. dat zag ik dus later pas. een lagere bitrate betekend ook een lagere kwaliteit en daar hou ik persoonlijk niet zo van.

Geplaatst
9 uur geleden zei Albatrosstudio:

Ik heb de extensie gewoon veranderd in .mp3 Ook geen probleem, speelt nog steeds gewoon af.

Dat is inderdaad de truc!

Geplaatst
10 uur geleden zei PowerMusic:

Zal het even uitleggen, je kunt mp3 bestanden opslaan in. verschillende zgn bitraite's de App waarmee ik deze even snel heb omgezet stond op de hoogste 320 kbs. dat zag ik dus later pas. een lagere bitrate betekend ook een lagere kwaliteit en daar hou ik persoonlijk niet zo van.

In het geval van deze oude mono middengolfopname hoor ik het verschil niet tussen 64 en 320 kbps.

Bovendien scheelt het schrijfruimte.

Geplaatst

Omzetten van een gecomprimeerd bestand naar een andere gecomprimeerd bestand levert weer verlies op. Dus 320 is leuk, maar niet echt nodig. Is trouwens 320 stereo, dus eigenlijk 2x 160 mono.

Dan even wat anders, dan voornamelijk voor degene 'een downloadlink' willen hebben. Google eerst even wat er mogelijke is. Dus 'mixcould download' in Google mikken en bij de eerste de beste site kan je de mixcloud link invoegen en je download start. 

Ik heb hem eerder deze week al voor iemand omgezet van m3a -> wav stereo -> 1 kanaal naar 128 mp3. 

https://pixeldrain.com/u/EA22N4x9 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.