Geplaatst 16 september 20232 jr. 4 hours ago, Moby said: Hoi Jan. Zou je die Wonderdokters nog eens kunnen herposten? Deze net gemist verleden week. Groetjes Moby Ik ook! 😱
Geplaatst 17 september 20232 jr. 17 uur geleden zei Moby: Hoi Jan. Zou je die Wonderdokters nog eens kunnen herposten? Deze net gemist verleden week. Groetjes Moby Daarvoor moet je bij Jochem zijn. Groetjes Jan. Ervaren jullie ook problemen met het bekijken en met reageren op dit kanaal? Pagina's lopen vast of reageert niet op ingevoerde teksten voordat het wordt verwerkt tot leesbare tekst voor iedereen. Ik werk met Egde als browser. Gelukkig lukt het nu wel. Groetjes en een fijne zondag nog. 17 september 20232 jr. bewerkt door Jan Veenstra
Geplaatst 17 september 20232 jr. 8 uur geleden zei Juul: Wat bedoel je met "op dit kanaal? " Deze website? Niet zo bijdehand doen Juul met dit betweterig geleuter. 17 september 20232 jr. bewerkt door Jan Veenstra
Geplaatst 17 september 20232 jr. Het is gewoon een vraag Jan. Daar hoef je niet zo 'bijdehand' en 'betweterig' op te reageren. Gewoon beantwoorden is een betere optie. Met kanaal bedoel je blijkbaar deze website. Dan je opmerking over vastlopen of niet reageren van deze website. Met 'ik werk met Edge' kunnen we weinig. Besturingssysteem? Versie? Up-to-date? Andere browser geprobeerd? En dit gaat niet over het onderwerp van deze topic. Als je dit soort zaken ervaart is het beter om een nieuwe topic in de help-sectie aan te maken. Dan kunnen andere gebruikers van deze website ook hun ervaringen erbij zetten en/of een oplossing aandragen. En voor ons is dat dan een signaal om, als er meerdere gebruikers zijn, er naar (te laten) kijken. Terug maar weer naar het onderwerp van deze topic.
Geplaatst 17 september 20232 jr. Geen probleem, moeten elkaar tenslotte een beetje helpen hier. https://we.tl/t-FrEdTVNgMJ Alle credits naar Jochem, die heeft de uitzending als eerste met ons gedeeld.
Geplaatst 18 september 20232 jr. 7 uur geleden zei Camal: Geen probleem, moeten elkaar tenslotte een beetje helpen hier. Mooi Camal. Mijn dank is groot.....✔️
Geplaatst 18 september 20232 jr. Populair bericht Hallo beste mensen, ik ben lang niet 'hier' geweest. Nu weer terug val ik met mijn neus in de paranormale boter. Een aflevering over wonderdokters. Heel, heel hartelijk bedankt daar voor. Leuk om weer even terug te zijn. Jammer dat ik jullie niets kan bieden wat afleveringen betreft. Laats gaf ik een link door van de podcast 'er is iets aan de hand'. Sommigen van jullie hebben dat geluisterd maar liepen tegen een betaal-portaal aan. Ik plaats nu weer een podcast link. Niets over ufo's, maar wel interessant over spirituele en paranormale zaken. En dan met name de uitleg over interessante zaken. Het is een eenvrouws gebeuren van E.C. Maarseveen. Zijn neemt het zelf op, spreekt het zelf in en heeft verder het complete beheer over haar podcast. Ik vind het erg interessant. Wie weet iemand van jullie ook. Probeer het een keer. Kost niets. Groet, Fred / Quintes. https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9hcHAuc3ByaW5nY2FzdC5mbS9wb2RjYXN0LXhtbC8xNjU4OQ?ep=14
Geplaatst 1 oktober 20232 jr. Auteur Populair bericht Een oudere uit 1983.... 051 - Uittredingen (21-03-1983) 🙂👍 1 oktober 20232 jr. bewerkt door Jochem Bootsma
Geplaatst 2 oktober 20232 jr. Populair bericht Beste Jochem. de uitzending Uittredingen is zo te horen aflevering 25. Luister maar eens naar de aankondiging. Groetjes Jan 2 oktober 20232 jr. bewerkt door Jan Veenstra
Geplaatst 2 oktober 20232 jr. Auteur Populair bericht Ja, daar moet ik wel iets mee, je hebt gelijk... ik zit zoveel te editen dat ik de intro's niet helemaal beluister elke keer. Scherp, thanks! Ik ga zo naar huis en daar even bekijken hoe het zit. De tape was wel gelabeld met deze datum en dit nummer, dus daar gaat het al fout... ik kom er even op terug!
Geplaatst 2 oktober 20232 jr. Populair bericht Uittredingen. Heel hartelijk dank, Jochem. Geweldig. Ga ik vannacht luisteren. Ik heb zelf wat wazige herinneringen aan wat van mijn eigen uittredingen, maar ook een enorm scherpe, heldere die ik mijn leven lang nooit zal vergeten. Vandaar dat dit onderwerp mij xxl aanspreekt. Nogmaals dank! 😀
Geplaatst 2 oktober 20232 jr. Auteur 17 uur geleden zei Jan Veenstra: Beste Jochem. de uitzending Uittredingen is zo te horen aflevering 25. Luister maar eens naar de aankondiging. Groetjes Jan Oké, om nog even hier op terug te komen.... Lastig! Ik kom er niet helemaal uit, maar weet wel dat aflevering 51 het juiste nummer is. In aflevering 50 wordt gezegd dat de volgende over uittredingen gaat... dus dat adds up. Aflevering 25 gaat trouwens over Transcendente Meditatie (heb ik ook), en zo staat ie ook op alle lijstjes Ik kan dan 2 dingen bedenken... waarvan de eerste verreweg het meest logisch is. - Ze zijn vanaf 1982 opnieuw begonnen met tellen. Dan komt het namelijk wel uit op 25, mits je 1 of 2 afleveringen erbij telt die niet op de lijstjes staan, maar die ik wél heb gevonden in het archief met cassettes. Dat betekent dus ook dat je hier en daar soms keuzes moet maken over hoe je de telling voortzet. Het noemen van aflevering 25 laat dan juist wel zien dat ik op de goede weg zat, terwijl het op de bekende lijsten pas de 23e of 24e zou zijn vanaf 1982.... moeilijk hè haha! - De persoon die de opname van 51 heeft gemaakt, heeft het intro niet opgenomen en later van een oudere uitzending gekopieerd om dit aan te vullen. Daarbij heeft ie toevallig, en ook verwarrend genoeg, een intro van aflevering 25 gekozen. Ik kan dat niet checken, want ook al heb ik 25 wel, de intro tune ontbreekt daar 🙂 Handig... 3 oktober 20232 jr. bewerkt door Jochem Bootsma
Geplaatst 2 oktober 20232 jr. Populair bericht 5 minuten geleden zei Jochem Bootsma: Oké, om nog even hier op terug te komen.... Lastig! Ik kom er niet helemaal uit, maar weet wel dat aflevering 51 het juiste nummer is. In aflevering 50 wordt gezegd dat de volgende over uittredingen gaat... dus dat adds up. Aflevering 25 gaat trouwens over Transcendente Meditatie (heb ik ook), en zo staat ie ook op alle lijstjes Ik kan dan 2 dingen bedenken... waarvan de eerste verreweg het meest logisch is. - Ze zijn vanaf 1982 opnieuw begonnen met tellen. Dan komt het namelijk wel uit op 25, mits je 1 of 2 afleveringen erbij telt die niet op de lijstjes staan, maar die ik wél heb gevonden in het archief met cassettes. Dat betekent dus ook dat je hier en daar soms keuzes moet maken over hoe je de telling voortzet. Het noemen van aflevering 25 laat dan juist wel zien dat ik op de goede weg zat, terwijl het op de bekende lijsten pas de 23e of 24e zou zijn vanaf 1982.... moeilijk hè haha! - De persoon die de opname van 51 heeft gemaakt, heeft het intro niet opgenomen en later van een oudere uitzending gekopieerd om dit aan te vullen. Daarbij heeft ie toevallig, en ook verwarrend genoeg, een intro van aflevering 25 gekozen. Ik kan dat niet checken, want ook al heb ik 25 wel, maar de intro tune ontbreekt 🙂 Handig... Hallo Jochem. Allereerst bedankt voor je reactie. Ik heb dit ook uitgezocht en ik denk dat je gelijk hebt. Het kan niet anders dan dat het aflevering 51 moet zijn. Nog eens goed geluisterd en inderdaad er is aan het begin iets vreemds te horen. Lijkt mij knip en plakwerk. Wel is het voor mij zeker, zo aan de muziek te horen, dat het in de vroege jaren 80 is uitgezonden. Dat weet ik mij goed te herinneren. Bedankt voor alles en hopelijk plaats je weer enige uitzendingen. Wij genieten ervan. Top weer Jochem. 🤗 Nogmaals dank.
Geplaatst 3 oktober 20232 jr. Populair bericht Super Jochem, fijn te horen dat er meer aan komt. Want ik ben nog steeds erg blij met alles wat je hier eerder hebt gedeeld met ons!!!
Geplaatst 6 oktober 20232 jr. Auteur Populair bericht 🙂👍 273 - Geheimzinnig Slaapkamerincident in Dordrecht (26-07-1987)
Geplaatst 6 oktober 20232 jr. Populair bericht Wederom dank voor het delen Jochem, ga zo dadelijk gelijk beluisteren!
Geplaatst 7 oktober 20232 jr. Hartelijk dank, Jochem. Geheimzinnig slaapkamerincident... Ik kan niet wachten. Het voelt iedere keer weer als een cadeautje, zo'n nieuwe oude uitzending. 😁
Geplaatst 8 oktober 20232 jr. Populair bericht Op 6-10-2023 om 14:15 zei Jochem Bootsma: 🙂👍 273 - Geheimzinnig Slaapkamerincident in Dordrecht (26-07-1987) Wow, heel veel dank Jochem. Dit gaat genieten worden. Er is trouwens nog een uitzending geweest over een spookverschijning in Dordrecht. Het ging om een verschijning van een man met grote handen die via de plaatselijke kerkhof door een tunnel in een huis verscheen. Een stukje is te horen in aflevering 600 van Het Zwarte Gat. Nogmaals dank Jochem. 8 oktober 20232 jr. bewerkt door Jan Veenstra
Geplaatst 8 oktober 20232 jr. Populair bericht 1 uur geleden zei Jan Veenstra: Wow, heel veel dank Jochem. Dit gaat genieten worden. Er is trouwens nog een uitzending geweest over een spookverschijning in Dordrecht. Het ging om een verschijning van een man met grote handen die via de plaatselijke kerkhof door een tunnel in een huis verscheen. Een stukje is te horen in aflevering 600 van Het Zwarte Gat. Nogmaals dank Jochem. Dat zijn vaak de spannendste Jan, zelfde als de energie zuigende vampier en die van mergelgangen met waarnemingen van geest verschijningen. Ben erg benieuwd naar deze uitzending over de grote handen Doet mij denken aan een van de verhaal in het boekje van Leo de Ruijter (de waterval der eenzamen) over een gezin waar 's avonds als het donker werd een schouwspel van geest/schaduwverschijningen in de vorm van een klauw vanachter de TV zag verschijnen op de muur. Aangevuld met andere grappige detail beschreven door Leo. 8 oktober 20232 jr. bewerkt door Camal
Geplaatst 8 oktober 20232 jr. Auteur Ja, de 'zombie' in Dordrecht, komt ook nog aan de beurt!😃 En dit soort uitzendingen op locatie zijn inderdaad de beste altijd 😎😎
Geplaatst 8 oktober 20232 jr. Populair bericht 3 uur geleden zei Camal: Dat zijn vaak de spannendste Jan, zelfde als de energie zuigende vampier en die van mergelgangen met waarnemingen van geest verschijningen. Ben erg benieuwd naar deze uitzending over de grote handen Doet mij denken aan een van de verhaal in het boekje van Leo de Ruijter (de waterval der eenzamen) over een gezin waar 's avonds als het donker werd een schouwspel van geest/schaduwverschijningen in de vorm van een klauw vanachter de TV zag verschijnen op de muur. Aangevuld met andere grappige detail beschreven door Leo. Ja, een prachtig boekje die ik vele malen heb gelezen. 3 uur geleden zei Jochem Bootsma: Ja, de 'zombie' in Dordrecht, komt ook nog aan de beurt!😃 En dit soort uitzendingen op locatie zijn inderdaad de beste altijd 😎😎 19 minuten geleden zei Jan Veenstra: Ja, een prachtig boekje die ik vele malen heb gelezen. De andere grappige details doet zeker schuddebuiken van het lachen. Ik kijk er naar uit @Jochem Bootsma Bedankt weer voor alles. We zijn je allen dankbaar. Mijn respect verdien je en ik denk namens velen hier. 8 oktober 20232 jr. bewerkt door Jan Veenstra
Geplaatst 17 oktober 20232 jr. Op 1-10-2023 om 13:57 zei Jochem Bootsma: Een oudere uit 1983.... 051 - Uittredingen (21-03-1983) 🙂👍 Ik ben hier niet actief, maar, maar lees wel mee. En geniet heel erg van de gedeelde aflveringen van "Het zwarte gat". Door vervelende omstandigheden ben ik niet in de gelegenheid geweest de aflevering over uittredingen te downloaden. Zou u die normaals kunnen uploaden? Ik zou u daar erg dankbaar voor zijn.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.