Spring naar bijdragen

Het Zwarte Gat


Aanbevolen berichten

Leuk dit Jan, wel eens uitzendingen gehoord over of met wichelroede lopers. Had altijd wat minder mijn interesse. Maar leuk om dit zo te zien op beeld. Marion Dietrich heb ik inderdaad gehoord in de recent gedeelde uitzending over de energie zuigende vampier (erg spannende uitzending).

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Dag Camal, nee ik heb niets nieuws. Wel gezocht, maar niets gevonden.

Ik ben allang blij met wat ik hier en op youtube bij elkaar heb mogen vinden/krijgen.

Daar ben ik dankbaar voor, maar volgens mij is dit het wel. 

Als ik iets vind hoor je het meteen. Groet,  Fred.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Sootje, 

Misschien weet Jochem beter hoe het zit, maar ik heb altijd gedacht dat de mensen van het Zwarte Gat er zo 'plotseling' mee stopten doordat zij zich in de laatste afleveringen minder geloofwaardig hebben gemaakt. Dit kwam m.i. doordat de paragnosten van het Zwarte Gat de moord op Andrea Lute(n) in de plaats Ruinen aan het onderzoeken waren en dit met man en macht paranormaal wilden oplossen. Dit duurde een aantal afleveringen. Dat was nog een heel gedoe. Het is niet gelukt. En toen ging voor altijd de handdoek in de ring. 

Ik heb altijd gedacht dat dit de reden was. Als het anders zit hoor ik dit graag. 

Fijne nacht verder. Groet, Fred. 

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minutes ago, Juul said:

Ik zie vanavond Lex en zal vragen waarom ie het heeft gestopt.

 

Lex H. ? Dank je. zou interessant zijn om te weten, want het was een populair programma. Of was het over z'n hoogtepunt heen en tijd om te stoppen...?

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-5-2023 om 13:50 zei Sootje:

 

Lex H. ? Dank je. zou interessant zijn om te weten, want het was een populair programma. Of was het over z'n hoogtepunt heen en tijd om te stoppen...?

 

 

Ik heb inmiddels gisteravond begrepen van Lex en Bart dat het stoppen van alles te maken had met een niet opgeloste moord en het "aanwijzen" van een dader. "Het ging de verkeerde kant op". Verder hebben we het er niet meer over gehad.

( we hebben het daarna over echt interessante zaken gehad )  hi

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.