Geplaatst 7 januari 20232 jr. Populair bericht Hierbij een fragment over het begin van de Dik Voormekaar Show op 7 januari 1973 in het programma Radio Hall of Fame op Radio 10 FM van 31 augustus 2001. Het programma Radio Hall of Fame werd uitgezonden ter gelegenheid van 30 jaar Peter Holland op de radio. 2001-08-31 - Radio 10 FM - Fragment Radio Hall of Fame over De Dik Voormekaar Show Peter 7 januari 20232 jr. bewerkt door pvanklei
Geplaatst 7 januari 20232 jr. 8 uur geleden zei pvanklei: Hierbij een fragment over het begin van de Dik Voormekaar Show op 7 januari 1973 in het programma Radio Hall of Fame op Radio 10 FM van 31 augustus 2001. Het programma Radio Hall of Fame werd uitgezonden ter gelegenheid van 30 jaar Peter Holland op de radio. 2001-08-31 - Radio 10 FM - Fragment Radio Hall of Fame over De Dik Voormekaar Show Peter Dank je wel hiervoor. Er is niet veel materiaal van het eerste jaar van de DVM show op Noordzee. Waren er niet nog andere documentaires over het eerste jaar naast de CD?
Geplaatst 8 januari 20232 jr. Er staat me iets bij dat het programma de eerste 10 weken "Abominabele Top 2000" genoemd werd en in maart 1973 omgedoopt werd tot "Dikvoormekaarshow".
Geplaatst 8 januari 20232 jr. Populair bericht Er is een cd met opnames over hoe de DVMS is ontstaan op Noordzee en hoe het er is gestopt het hoe en waarom verteld Ferry en Andre zelf . Hier nog wat opnames die ik hier heb staan uit die tijd op RNI220 : https://pixeldrain.com/l/agKNP1yu
Geplaatst 8 januari 20232 jr. Jelle Boonstra heeft ooit een cassette uitgebracht met daarop de studio opnamen van twee Dikvoormekaarshows uit 1973, waar de muziek uitgeknipt was.
Geplaatst 8 januari 20232 jr. Het eerste jaar is helaas verre van compleet voor veel verzamelaars. Jelle bezit inderdaad de studio reels van alle 34 uitzendingen van 1973. Maar ik vrees dat die nooit allemaal openbaar worden gemaakt. We moeten het doen met fragmenten en complete afleveringen waarvan de kwaliteit enigzins acceptabel is.
Geplaatst 8 januari 20232 jr. 8 uur geleden zei Jaap De Vries: Er is een cd met opnames over hoe de DVMS is ontstaan op Noordzee en hoe het er is gestopt het hoe en waarom verteld Ferry en Andre zelf . Hier nog wat opnames die ik hier heb staan uit die tijd op RNI220 : https://pixeldrain.com/l/agKNP1yu Dank voor dit mooie cadeau Jaap. Hier gaan velen een hoop plezier aan beleven.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.