Geplaatst 6 februari 20232 jr. Bron: Spreekbuis. https://www.spreekbuis.nl/radiozender-joe-met-70s-80s-vanaf-nu-op-fm/
Geplaatst 6 februari 20232 jr. Het zoveelste voorspelbare format, afkomstig uit de VS. En voor mij het zoveelste bewijs dat commerciële radio mij (bijna) niets meer te bieden heeft. 6 februari 20232 jr. bewerkt door Will Stevens
Geplaatst 6 februari 20232 jr. Deze mensen zijn toch ook al op de DAB te beluisteren? En daar heb ik ze ook niet opstaan. Theo
Geplaatst 6 februari 20232 jr. Auteur Ik luister in de auto vaak naar JOE met 70s & 80s. Ik geniet, maar ja, ik val ook in de doelgroep. Hun processing is prima, beter als van Radio 10 en Veronica . Ze gebruiken een Optimod 6300. Dat is een Optimod voor Digitale doeleinden ( dus streaming, digitale mastering, TV en dus ook DAB+). Hoewel het blijft toch een kwestie van instellen.
Geplaatst 7 februari 20232 jr. Dus zowel Audiohuis als DPG staan al in de startblokken om de plek in te nemen van Talpa's 4de radiostation. Wie volgt?
Geplaatst 7 februari 20232 jr. 16 uur geleden zei Juul: Ik luister in de auto vaak naar JOE met 70s & 80s. Ik geniet, maar ja, ik val ook in de doelgroep. Hun processing is prima, beter als van Radio 10 en Veronica . Ze gebruiken een Optimod 6300. Dat is een Optimod voor Digitale doeleinden ( dus streaming, digitale mastering, TV en dus ook DAB+). Hoewel het blijft toch een kwestie van instellen. Is de editie op FM hetzelfde als de editie op DAB+ 9C? En zit Joe met dezelfde editie nu ook op DAB+ 8B in Noord-Holland en Flevoland?
Geplaatst 8 februari 20232 jr. Opeens gisteren in de auto via de FM. Q music nonstop is weg en de frequernties zijn blijkbaar over naar JOE. Klonk wel goed..
Geplaatst 8 februari 20232 jr. Am 7.2.2023 um 13:47 schrieb Piet van der Vooren: Is de editie op FM hetzelfde als de editie op DAB+ 9C? En zit Joe met dezelfde editie nu ook op DAB+ 8B in Noord-Holland en Flevoland? Twee mal ja, is overal nu hetzelfde.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.