Spring naar bijdragen

Zojuist digitaal omgezet Mi Amigo 19741219-1800-1900 Peter van Dam Met Peter Gaat het beter


bert ree

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Vincent:

Dank je Bert, leuke opname!

 

Na de eerste plaat geeft Peter van Dam aan De Lieveling is weer geweest'.  Heeft hij het hier over Cliff Richard? Voor zover bekend is dit Silvio met Vera. Er zitten geen programma's uit deze week in het archief om dit te controleren.

 

Cliff Richard - Sunny Honey Girl (
Unit Gloria - Voulez-Vous (Yes I Do, I Love You
Gert Timmerman - En dat vergeet ik nooit
Octopus - I'm So In Love With You
The Temptations - Papa Was a Rollin' Stone
Ben Cramer - Winter
Art Sullivan - Donne donne moi
? - Morning Sun
Bobby Vinton - My Melody of Love
David Essex - Gonna Make You a Star
José Felicianno - Feliz Navidad
Barry White - You're the First, the Last, My Everything
? - Mia
Euson - I Used the Soap
Crunchy Granola Suite (Percy Faith and His Orchestra) (einddtune programma)
Bachman-Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet

Sunny Honey Girl is uit 1971 en was dus de gouwe ouwe aan het begin van het uur.

Ik weet niet of de Lieveling elk uur werd gedraaid, zo niet, dan zou dit een uur zonder Lieveling kunnen zijn en is dit een typische Van Dam-woordspeling: 'Sunny Honey Girl' kún je vertalen als 'lieveling'. 

Edwin

bewerkt door rauhfaser
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Vincent:

Dank je Bert, leuke opname!

 

Na de eerste plaat geeft Peter van Dam aan De Lieveling is weer geweest'.  Heeft hij het hier over Cliff Richard? Voor zover bekend is dit Silvio met Vera. Er zitten geen programma's uit deze week in het archief om dit te controleren.

 

 

Vincent,

 

Vera van Silvio was inderdaad de Mi Amigo's Lieveling van die week.

Ik denk dat Peter dat nummer vlak voor 18 uur heeft gedraaid.

 

Gerard

 

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitzenden vanaf de Gunfleet tower was natuurlijk een grotesk idee. Bestudeer de lay out van dit platform<pje> maar eens goed. Met een draaiende generator was de bemanning van the all new Atlantis om het leven gekomen door koolmonoxyde vergiftiging. Vanaf het begin volkomen kansloos de geplande <?> herstart van MusicRadio 74.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op 9-7-2023 om 06:38 zei Marinebroadcasters:

Uitzenden vanaf de Gunfleet tower was natuurlijk een grotesk idee. Bestudeer de lay out van dit platform<pje> maar eens goed. Met een draaiende generator was de bemanning van the all new Atlantis om het leven gekomen door koolmonoxyde vergiftiging. Vanaf het begin volkomen kansloos de geplande <?> herstart van MusicRadio 74.

en dan hoorde ik verhalen dat Gerard van Dam al een aantal dagen aanwezig was op Gunfleet Tower en dat Astrid de Jager besloot om eens lang te gaan met eten en drank, want ze waren dat waarschijnlijk vergeten. (wat ook effectief het geval bleek te zijn)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bert ree:

en dan hoorde ik verhalen dat Gerard van Dam al een aantal dagen aanwezig was op Gunfleet Tower en dat Astrid de Jager besloot om eens lang te gaan met eten en drank, want ze waren dat waarschijnlijk vergeten. (wat ook effectief het geval bleek te zijn)

I believe that would be correct Bert. I have seen some British Government documents regarding the Gunfleet project that suggest the authorities were monitoring Gerard Van Dam along with Andy Gemmell Smith. Offshore Echos magazine did a very good series on the Gunfleet project that I will try to dig out and scan. When I worked in Irish radio, one of our engineers was Ian Hurrion who was one of the people on the lighthouse around the time it was raided. Unfortunately, I did not know that at the time and it was never discussed. Ian unfortunately died some years ago.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.