Spring naar bijdragen

Laatste dag Laser 558 5 November 1985


Henk-Anna Loog

Aanbevolen berichten

Volgens mij heb ik deze opnamen ooit met jou geruild. Ik stuurde jou wat opnamen van Radio Monique, en jij stuurde mij wat opnamen van deze laatste dag....

 

Heb jij toevallig ook het allereerste uur van Laser 559, 24-05-1984 05.00 - 06.00 uur (ned. tijd)

 

Hartelijke groet,

 

Utopia Productions (hahaha, die goede ouwe tijd)

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een link naar een Engelse Radioforum. Sinds een paar weken zendt een Laser 558 Tribute station uit op internet. En in vergelijking tot al die "namaak" zenders schijnt deze niet slecht te zijn. Maar het gaat erom, zie pagina 2, dat ze ook zoeken naar oude originele opnames.

 

Please login or register to see this link.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op 7-11-2023 om 18:53 zei Henk-Anna Loog:

 

Ha Utopia Wim   :) 

 

Helaas, mijn eigen opnamen van laser 558 op 24 Mei 1984 beginnen om 07:08 uur....

 

Tja, er liggen hier nog diverse "Utopia" cassette's... was leuk toen he? Gelukkig behoor jij tot de "die-hards" want ik heb ook nog diverse banden van verzamelaars die er na een paar jaar de brui aan gaven..... Tja, als je eenmaal het "zeezender virus" hebt opgelopen dan help er geen ene malemoer tegen... in positieve zin dan he?

 

Fijne avond Wim en fijn dat we ook hier weer contact hebben

Henk Kruize

Jazeker Henk, heel fijn!!!

 

Als ik me goed herinner ben ik heel vroeger nog een keer bij je thuis op bezoek geweest, ergen mid jaren 80..

 

Alvast hele mooie feestdagen gewenst,

 

Wim

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Sapuripong:

Alvast hele mooie feestdagen gewenst,

Klopt Wim, we hebben elkaar toen ontmoet, ik heb bijna al je correspondentie nog hier in een map, zoals zovele waar ik toen contact mee had.. We zijn een beetje die-hards he? Vooral toen Monique en Laser uitzonden waren er vele "vrije radio freaks" die opnames wilden ruilen, etc etc maar die hadden het na een tijdje wel weer gezien en doofde het heilig vuur... jammer.

 

Jij ook fijne feestdagen.

 

Henk Kruize

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6413
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    San
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.