Spring naar bijdragen

Vers van de recorder (3)


Roel Dickse

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Roel Dickse:

Please login or register to see this link.

Roel,

 

8-8-1977 is niet goed. Ik had mij bij het checken van de datum gebaseerd op een nieuwsbericht gelezen door Herman de Graaf over het noodweer in Italië.  Dat was inderdaad op die datum het geval. Maar het programma Mi Amigo 's avonds startte pas later voor het eerst. Dat was op 22-8-1977.

Ik hoor ook een reclamespot voor een modeshow nog te houden op 6-9-1977. 

Ik heb nog even gecheckt of er nog meer berichten terug te vinden zijn over noodweer Italië eind augustus/begin september 1977. Ik kon ze niet vinden.

Ik hou als datum van deze opname dan maar aan: 00-09-1977.

 

Wellicht dat iemand anders een factcheck kan doen op de 3 nieuwsberichten gelezen door Herman de Graaf?

 

Gerard

bewerkt door Gerard van den Ende
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Gerard van den Ende said:

Roel,

 

8-8-1977 is niet goed. Ik had mij bij het checken van de datum gebaseerd op een nieuwsbericht gelezen door Herman de Graaf over het noodweer in Italië.  Dat was inderdaad op die datum het geval. Maar het programma Mi Amigo 's avonds startte pas later voor het eerst. Dat was op 22-8-1977.

Ik hoor ook een reclamespot voor een modeshow nog te houden op 6-9-1977. 

Ik heb nog even gecheckt of er nog meer berichten terug te vinden zijn over noodweer Italië eind augustus/begin september 1977. Ik kon ze niet vinden.

Ik hou als datum van deze opname dan maar aan: 00-09-1977.

 

Wellicht dat iemand anders een factcheck kan doen op de 3 nieuwsberichten gelezen door Herman de Graaf?

 

Gerard

Beste Gerard,

Could it be Tue 6th September? In Monitor 15, in Monitoring Mi Amigo by Arie van der Kust, he says that on 13th Sept only Herman went ashore and Marc, who had been unwell for almost 10 days remained on board. During that time, Mi Amigo 'savonds had been nonstop. Comments?

Mvg,

John C

bewerkt door JOCOOLE
extra info
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei JOCOOLE:

Beste Gerard,

Could it be Sat 3rd September? In Monitor 15, in Monitoring Mi Amigo by Arie van der Kust, he says that on 13th Sept only Herman went ashore and Marc, who had been unwell for 10 days remained on board. During that time, Mi Amigo 'savonds had been nonstop. Comments?

Mvg,

John C

John,

 

On Saturday 3rd September 1977 Marc Jacobs presented Mi Amigo 's Avonds as well on 259 meters and on 319 meters for Radio Caroline, because Radio Caroline has no DJ's enough during that period.

Marc plays a lot of album music presented in 2 languages. 

So it must be another date.

 

Gerard

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei JOCOOLE:

Beste Gerard,

Could it be Tue 6th September? In Monitor 15, in Monitoring Mi Amigo by Arie van der Kust, he says that on 13th Sept only Herman went ashore and Marc, who had been unwell for almost 10 days remained on board. During that time, Mi Amigo 'savonds had been nonstop. Comments?

Mvg,

John C

in mijn eigen archief vind ik terug dat wegens griep van Marc Jacobs er nonstop was op Di 6/9, wo 7/9, do 8/9, vr 9/9 en za 10/9 om 19u, op zo 11/9 vanaf 12u waren er geen nieuwsuitzendingen meer wegens ziekte van Marc

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minutes ago, Gerard van den Ende said:

John,

 

On Saturday 3rd September 1977 Marc Jacobs presented Mi Amigo 's Avonds as well on 259 meters and on 319 meters for Radio Caroline, because Radio Caroline has no DJ's enough during that period.

Marc plays a lot of album music presented in 2 languages. 

So it must be another date.

 

Gerard

Gerard,

As you may have noticed I changed the date to Tuesday the 6th. I realised that I had studio recordings from 3rd and 5th which were presented by Marc (already uploaded previously as Marc Jacobs tapes). therefore he must have become ill after 5th September.

Mvg,

John C

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei JOCOOLE:

Gerard,

As you may have noticed I changed the date to Tuesday the 6th. I realised that I had studio recordings from 3rd and 5th which were presented by Marc (already uploaded previously as Marc Jacobs tapes). therefore he must have become ill after 5th September.

Mvg,

John C

John,

 

Indeed also on September 1977 4th and 5th I have  programmes from Marc Jacobs where you can hear on 20.00 hours  almost an half hour music from The Eagles and Stevie Wonder.

So 6 th September 1977 could be possible.

 

Gerard

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Gerard van den Ende:

John,

 

On Saturday 3rd September 1977 Marc Jacobs presented Mi Amigo 's Avonds as well on 259 meters and on 319 meters for Radio Caroline, because Radio Caroline has no DJ's enough during that period.

Marc plays a lot of album music presented in 2 languages. 

So it must be another date.

 

Gerard

this must be 212m and 319 (312)m

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.