Spring naar bijdragen

1968-12-25 Kerst aan boord Veronica 192


jan V

Aanbevolen berichten

  • jan V changed the title to 1968-12-25 Kerst aan boord Veronica 192
51 minuten geleden zei Jaap De Vries:

Voor de liefhebbers nog wat uurtjes van 25-12-1968 Kerst aan boord van de Norderney. Met dank aan Stichting Norderney 

 

Please login or register to see this link.

En dan meteen ook maar de tweede kerstdag 26-12-1968 van Veronica .

 

Please login or register to see this link.

 

 

Fijne kerstdagen 

Deze kerstprogramma's uit 1968 is iets van het beste dat het oude Veronica ooit heeft gemaakt. Een aantal jaar geleden kocht ik de DVD bij de Stichting Norderney en beleef er nog steeds plezier aan.

 

Op gebied van kerstprogramma's op de zeezenders zijn deze samen met kerst op Radio Mi Amigo op 25 december 1976, met als hoogtepunt het programma met Marc Jacobs en Frank Van der Mast, naar mijn bescheiden mening hoogvliegers.

 

Iemand nog suggesties wat kerstprogramma's betreft? Kerstmis op Caroline International in 1967 moet naar het schijnt ook de moeite waard zijn geweest.

 

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-12-2023 om 09:27 zei jan V:

1968-12-25  Kerst aan boord-ChielMontagne-TomCollins en vele andere.2000-2100

Please login or register to see this link.

bron Stichting Norderney Radio Veronica 192

Gr Jan V 

 

Bedankt voor deze  mooie opname

,Jan

 

Frank

Op 21-12-2023 om 23:07 zei Jaap De Vries:

Voor de liefhebbers nog wat uurtjes van 25-12-1968 Kerst aan boord van de Norderney. Met dank aan Stichting Norderney 

 

Please login or register to see this link.

En dan meteen ook maar de tweede kerstdag 26-12-1968 van Veronica .

 

Please login or register to see this link.

 

 

Fijne kerstdagen 

Jaap,bedankt voor deze prachtige serie.

 

Frank

 

bewerkt door omeikke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-12-2023 om 23:07 zei Jaap De Vries:

Voor de liefhebbers nog wat uurtjes van 25-12-1968 Kerst aan boord van de Norderney. Met dank aan Stichting Norderney 

 

Please login or register to see this link.

En dan meteen ook maar de tweede kerstdag 26-12-1968 van Veronica .

 

Please login or register to see this link.

 

 

Fijne kerstdagen 

Dag Jaap,

 

Om even terug te komen op de kerstprogramma's van Veronica: ik was heel benieuwd naar de nachtelijke uren van 25 december en bij het afluisteren merkte ik dat deze mij bekend voorkwamen. Het zijn nl de zelfde uren als die tussen 15:00 en 16:00 en 16:00 en 17:00, met het verschil dat de uren met de nachtelijke vermeldingen van de radio zijn opgenomen met matig geluid en ontvangst, en de uren van de namiddag zijn de studio opnames.

Dit wou ik maar even kwijt.

 

Zalige kerstmis iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Bart Van Peer:

Dag Jaap,

 

Om even terug te komen op de kerstprogramma's van Veronica: ik was heel benieuwd naar de nachtelijke uren van 25 december en bij het afluisteren merkte ik dat deze mij bekend voorkwamen. Het zijn nl de zelfde uren als die tussen 15:00 en 16:00 en 16:00 en 17:00, met het verschil dat de uren met de nachtelijke vermeldingen van de radio zijn opgenomen met matig geluid en ontvangst, en de uren van de namiddag zijn de studio opnames.

Dit wou ik maar even kwijt.

 

Zalige kerstmis iedereen.

Bedankt Ja klopt werden denk ik zo herhaald in de nacht Bart al weet ik dit niet zeker daar kan alleen Juul weer antwoord op geven denk ik .

bewerkt door Jaap De Vries
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.