Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Het moet me toch even van het hart; het siert dus dat er hier iemand is die fucking structureel al die uitzendingen dag in-dag uit heeft weten veilig te stellen van de webservers van de NPO, en dat ook keurig bewaard heeft al die jaren. Grote, grote klasse.

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

@Samba-boy Bedankt!

Tijd te veel en een passie voor radio doet gekke dingen bij een mens. 😅 Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken de 'anderen' te bedanken.

In die jaren dat ik elke dag 3FM luisterde (2003-2015) heb ik nooit iets opgenomen. Het is begonnen in 2018 met een zoektocht naar Ekstra Weekend-uitzendingen en zo heb ik dit mooie forum gevonden. Toen er hier ook andere uitzendingen werden aangeboden zoals Arbeidsvitaminen ben ik gaan zoeken naar materiaal uit de dagprogrammering. Gelukkig vond ik andere forumleden* die al veel hadden verzameld van bepaalde programma's. @henkjan2016 👍had al een stack met zijn shows van o.a. Stenders, Ekdom, Coen & Sander en toen ontstond het idee om een 3FM-archief te beginnen (tijdelijk hadden we de 3FM-club hier als onderdeel v/h forum).

Dat er nog veel op de NPO servers stond was natuurlijk iets fantastisch, toen begon het monnikenwerk van ongeveer 1,5 tot 2 jaar...het bewaren op meerdere externe schijven heeft wat geld gekost maar dat was het allemaal waard, vooral wanneer ik een bericht krijg van jullie waardering en dat er ook echt naar geluisterd wordt (vooral in de auto of vrachtwagen), dan ben ik ook gelukkig.

* bedankt aan o.a. @slrhc @Onno87 @tantegreetje @Samba-boy @rauhfaser @nielsfm @Detulp050 @Rrrricky @EkstraJules (Youtube 'Ekstraweekend archief') @henkjan2016 om materiaal van het archief te verzamelen en @Vincent (want zonder Radiotrefpunt was dit niet mogelijk geweest).

+ iedereen die me een privébericht heeft gestuurd over wat jullie downloaden en luisteren. 👏

Geplaatst
18 minuten geleden zei David Peeters:

@Samba-boy Bedankt!

Tijd te veel en een passie voor radio doet gekke dingen bij een mens. 😅 Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken de 'anderen' te bedanken.

In die jaren dat ik elke dag 3FM luisterde (2003-2015) heb ik nooit iets opgenomen. Het is begonnen in 2018 met een zoektocht naar Ekstra Weekend-uitzendingen en zo heb ik dit mooie forum gevonden. Toen er hier ook andere uitzendingen werden aangeboden zoals Arbeidsvitaminen ben ik gaan zoeken naar materiaal uit de dagprogrammering. Gelukkig vond ik andere forumleden* die al veel hadden verzameld van bepaalde programma's. @henkjan2016 👍had al een stack met zijn shows van o.a. Stenders, Ekdom, Coen & Sander en toen ontstond het idee om een 3FM-archief te beginnen (tijdelijk hadden we de 3FM-club hier als onderdeel v/h forum).

Dat er nog veel op de NPO servers stond was natuurlijk iets fantastisch, toen begon het monnikenwerk van ongeveer 1,5 tot 2 jaar...het bewaren op meerdere externe schijven heeft wat geld gekost maar dat was het allemaal waard, vooral wanneer ik een bericht krijg van jullie waardering en dat er ook echt naar geluisterd wordt (vooral in de auto of vrachtwagen), dan ben ik ook gelukkig.

* bedankt aan o.a. @slrhc @Onno87 @tantegreetje @Samba-boy @rauhfaser @nielsfm @Detulp050 @Rrrricky @EkstraJules (Youtube 'Ekstraweekend archief') @henkjan2016 om materiaal van het archief te verzamelen en @Vincent (want zonder Radiotrefpunt was dit niet mogelijk geweest).

+ iedereen die me een privébericht heeft gestuurd over wat jullie downloaden en luisteren. 👏

Je doet mooi werk David, ik denk dat mijn bijdrage beperkt is geweest. Ik luisterde in jouw jaren nog wel, maar gericht (Giel, Gerard, Claudia, 3 Voor 12). In 2003 was ik 35. Na het verdwijnen van 3Voor12 als dagelijks programma in 2023 ben ik volledig afgehaakt bij 3FM. Is niet per se een leeftijdskwestie, want ik volg de goeie nieuwe muziek nog op de voet. Alleen 3FM draait het niet meer.
Verder mis ik de gekte waarmee het oude Hilversum III nog weleens kon verrassen toen nog niet alles kapotgeformatteerd was. Zie mijn nickname op dit forum, een ode aan het enige echt anarchistische programma ooit op 3, tussen 1979 en 1981.

Edwin
(Rauhfaser)

Geplaatst
  • Populair bericht
6 uur geleden zei David Peeters:

@Samba-boy Bedankt!

Graag gedaan David! en fijn dat er zoveel forumleden zijn die je hiermee voorziet van het vele plezier aan het herbeleven van 3fm.

Het is bij ons thuis ook altijd weer een genot wanneer Ekstra Weekend weer aanstaat tijdens onze gezamelijke autoritten.
Het is weekeeeeeeeend.......Toeter.... We zitten voor je klaar 'hallo hallo hallo' moet altijd uit volle borst worden meegezongen. Dit maakt het leven zoveel mooier 😃

Groet Henkjan

bewerkt door henkjan2016

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.