Geplaatst Dinsdag om 07:32 2 d. Populair bericht Deze opname komt uit het archief van Nico Verbeek. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst Gisteren om 08:021 d. 6 minuten geleden zei Juul:Ad nam dat altijd op. En hij zocht de platen ook uit.Deed hij dat ook bij Goud van Out? Die indruk kreeg ik weleens.
Geplaatst Gisteren om 08:071 d. Populair bericht Dank Ben En Juul voor wat Info hier nog eens het hele uur van @Stichting Norderney . Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 6 uur geleden6 u. bewerkt door Jaap De Vries
Geplaatst 9 uur geleden9 u. Auteur 23 uur geleden zei Jaap De Vries:hier nog eens het hele uur via Stichting Norderney binne gehaaldWelke website is dat Jaap?
Geplaatst 6 uur geleden6 u. 3 uur geleden zei Ben:Welke website is dat Jaap?Is geen webside Ben had ooit opnames van een vriend gekregen en daar in stond altijd met dank aan Stichting Norderney .. Als je lid was kon je soms uurtjes binnen halen weet ik van die site ..
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 3 uur geleden zei Jaap De Vries:Is geen webside Ben had ooit opnames van een vriend gekregen en daar in stond altijd met dank aan Stichting Norderney .. Als je lid was kon je soms uurtjes binnen halen weet ik van die site ..Dat klopt. Ik poste dan voor de leden destijds opnamen. Dus Ben het kwam dus wel degelijk van ons. (de Stichting Norderney)En omdat deze opname is zoals hier boven door Jaap keurig uitgelegd "gaan zwerven". Laat onverlet dat wij de rechthebbende zijn. Daarom zijn we ook gestopt om dergelijke opnamen aan te bieden om af te luisteren. We gingen er toen (jaren terug) van uit dat mensen het niet zouden kopieren - downloaden en verder verspreiden. Maar dat was een ijdele gedachte. Internet hé.Maar ik - wij zijn niet zo heel erg moeilijk, wel recht doorzee" (hi). Hier dan een Muziekmuseum vanaf de master. Vandaag precies 54 jaar geleden. 9 april 1972.Mocht iemand 'em verder willen verspreiden, graag vermelden;"©Stichting Norderney.pixeldrainDVD25-079 kopie.mp3This file has been shared with you on pixeldrain 1 uur geleden1 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Dag Juul.zijn dit nou twee verschillende opnames,,die van Ben is van 21-04-74 16.15-17.00 en die van jou is van 09-04-1972 13.15-1400gr jan V 1 minuut geleden zei jan V:Dag Juul.zijn dit nou twee verschillende opnames,,die van Ben is van 21-04-74 16.15-17.00 en die van jou is van 09-04-1972 13.15-1400gr jan V Ik zie het al te vlug gelezen ...Bedankt voor deze show
Geplaatst 58 minuten geleden58 min. Auteur Bedankt voor de toelichting, Juul. Jaap biedt de volgende file aan:Radio Veronica - 1974-07-21 1600-1700 - Tom Collins - Muziekmuseum (1658-NewsByLeoDeLater)-(557kHz).mp3Da's een middengolf opname. Ik wist niet dat die ook via de ledensite van de stichting Norderney werden aangeboden aan de leden.
Geplaatst 32 minuten geleden32 min. 1 hour ago, Juul said:Dat klopt. Ik poste dan voor de leden destijds opnamen. Dus Ben het kwam dus wel degelijk van ons. (de Stichting Norderney)En omdat deze opname is zoals hier boven door Jaap keurig uitgelegd "gaan zwerven". Laat onverlet dat wij de rechthebbende zijn. Daarom zijn we ook gestopt om dergelijke opnamen aan te bieden om af te luisteren. We gingen er toen (jaren terug) van uit dat mensen het niet zouden kopieren - downloaden en verder verspreiden. Maar dat was een ijdele gedachte. Internet hé.Maar ik - wij zijn niet zo heel erg moeilijk, wel recht doorzee" (hi). Hier dan een Muziekmuseum vanaf de master. Vandaag precies 54 jaar geleden. 9 april 1972.Mocht iemand 'em verder willen verspreiden, graag vermelden;"©Stichting Norderney.pixeldrainDVD25-079 kopie.mp3This file has been shared with you on pixeldrainMany thanks, Juul. Before you posted this, I had Tineke's Fant 1300-1315, then a gap to Muziek Museum deel 2 1400-1430 then Will, wil,wel 1430-1500.Mvg,John C
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.