Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 880 weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
-
-
-
Hoi, Voor de "Radio Addicts" een bijdrage komende uit mijn archief. Het file omvat een "kleine selectie" van mijn uitgebreide collectie aan PAMs beds, fillers, aca's etc De inhoud van dit file bevat merendeel zaken die Mi Amigo, doch ook anderen gebruikten. Met andere woorden ... zowat iedereen haalde de mosterd bij ... PAMs Er staan een aantal unieke zaken tussen ... luister, zoek en vind 😎 "don't shoot the messenger" De audiokwaliteit van decennia geleden kan je nu beluisteren in een digitale kwaliteit. Het file in bijlage is in wav. Deze bijdrage omvat : Radio Mi Amigo - Fillers en meer in HQ (PAMs) …
-
- 6 antwoorden
- 3,1k weergaven
-
-
-
Heeft iemand misschien de Jingle de Avroooooooo en He dit is de Avro met muziek voor u. Groet, Marcel.
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 2k weergaven
- 1 follower
-
-
Voor de liefhebber, hier een 33 jingles/tunes van Ziekenomroep "De Zonnegolf" uit Apeldoorn, rechtstreeks van CART. Ik heb er verder geen verhaal bij, behalve dat de CART's jarenlang in een vochtige schuur oid lagen. Sommigen is dat wel aan te horen maar de meesten doen het, na het gebruikelijke oplapwerk, nog heel erg netjes! Het bestand: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-NBTYODSJCGWI.rar Veel plezier ermee!!
-
- 6 antwoorden
- 3,4k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-