Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radiovormgeving

Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.

Voorwaarden

Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan. 

1. [Verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  2. Gast amigo008
    Started by Gast amigo008,

Wie heeft voor mij de jingle Dap Doe wap arbeidsvitaminen voor u. Groet, Marcel.

• 3 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  3. Gast simonfex
    Started by Gast simonfex,

Kan zo weer gebruikt worden... SF

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  4. Gast simonfex

Hier is de MOR versie van Track To The Future https://soundcloud.com/simonfex/thompson-creatives-track-to-1 Zoals je hoort, is er nogal wat overlap tussen de CHR en de MOR versie. SF

• 3 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  5. Started by hans knot,

[Verborgen inhoud]

6. Gast Pd4sam
    Started by Gast Pd4sam,

Ik heb al vaker laten weten dat ik actief het net afstruin opzoek naar leuke dingen. Op YouTube heb ik een filmpje gevonden over Ad Bouman en het maken van een Veronica Jingle. Ik heb geen idee wanneer dit is geweest. Ik denk medio jaren 90.

• 3 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  7. Gast Muziekfreak
    Started by Gast Muziekfreak,

De 16e editie van de landelijke ruil- informatie- en ontmoetingsdag voor verzamelaars en liefhebbers van Top 40 en andere hitlijsten, ofwel de * * * H I T P A R A D E D A G * * * zal plaatsvinden op zondag 6 oktober 2013 LOCATIE Vanwege de toename van het aantal bezoekers was het hoog tijd om naar een andere zaal uit te kijken. De nieuwe locatie bevindt zich ook net even ten oosten van de stad Utrecht: Cultureel en Vergadercentrum H.F. Witte Overdevegtzaal Henri Dunantplein 4 3731 CL DE BILT Er is hier voldoende gratis parkeergelegenheid. Zaal open: 10:00 uur, sluiting: omstreeks 15:30 uur TOEGANG 5,00 euro…

• 3 antwoorden
    • 2,6k weergaven
  8. Started by johan1,

[Verborgen inhoud]

9. Gast simonfex

Gewoon, omdat het leuk is om die dingen na zoveel jaar weer eens te horen, is hier een compilatie van het JAM jinglepakket The Best Show voor de TROS. Het was zeker niet het beste TROS pakket, want dat was Winning Score, maar wel heel erg typisch TROS en mooi ingezongen. . Beschouw dit maar als een ode aan een omroep waar de laatste 10 jaar vakkundig de ziel is uitgesloopt. Er is werkelijk niets meer over van wat ooit TROS was. Wat dit met jingles te maken heeft? Geen zak, maar ik moest het even kwijt. https://soundcloud.com/simonfex/jams-the-best-show-voor-tros SF

• 3 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  10. Started by Broozen,

[Verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  11. Gast simonfex

Het zal in 1989 zijn geweest dat Tower Of Power weer eens naar Nederland kwam voor een optreden (AHOY?). Dat concert werd opgenomen voor Veronica’s Countdown Cafe en werd legendarisch omdat daar de tune van het programma ontstond. TOP speelde nl. een medley met daarin ‘Fanfare/You know it’ waarvan zij een Countdown Café-versie maakten. Die 4 a 5 minuten zijn later door Alfred Lagare teruggemonteerd tot een filler van 2 minuten en was vanaf dat moment de tune van CDC. Hier is die originele live opname van Tower Of Power: http://snd.sc/HIdKVQ Groeten Simon

• 3 antwoorden
    • 4,7k weergaven
  12. Started by Vincent,

[Verborgen inhoud]

13. Gast simonfex

Ik geloof dat ik dit één van de beste VOO promo's uit de publieke tijd vind. Veronica Internationaal, ingesproken door onder meer Leo vd Goot en Lex Harding op diezelfde Rockfill uit Power. Subliem https://soundcloud.com/simonfex/voo-europe-promo-lvdg-lh-op-rockfill SF

• 3 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  14. Started by mart538,

[Verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  15. Started by hans knot,

[Verborgen inhoud]

16. Started by hans knot,

[Verborgen inhoud]

17. [Verborgen inhoud]

18. Started by Vincent,

[Verborgen inhoud]

19. Started by Vincent,

[Verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  20. Gast simonfex

Eén van de fills uit een Veronica-jinglepakket gemaakt door het Metropole Orkest, Gewoon, omdat 'ie mooi is. Later deze week meer Metro.. http://snd.sc/OEDa7V Groeten Simon

• 3 antwoorden
    • 2,6k weergaven
  21. Started by skybird,

[Verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  22. Started by hans knot,

[Verborgen inhoud]

23. Gast simonfex

Las dat er een nieuwe CD van het Genootschap uitkomt met daarop alle AVRO Toppop leaders en tunes. Mag toch hopen dat deze niet ontbreekt, een tune waarvan het intro gebaseerd is op Abba's 'Waterloo'. Het is de beste Toppop tune imho. https://soundcloud.com/simonfex/avro-toppop-tune SF

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  24. Started by hans knot,

[Verborgen inhoud]

25. Started by Juul,

[Verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 2,2k weergaven

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.