Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.209 discussies in dit forum
-
Het zijn wel herhalingen maar ach…………. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Deze week bij de popweken van Het Uur van de Wolf: een gloednieuwe documentaire over de laatste jaren van David Bowie. “A man on top of his game” Als vervolg op de eerdere documentaire Five Years maakt regisseur Francis Whately nu een documentaire over de laatste vijf jaar van David Bowie. Opnieuw kon hij daarbij beschikken over unieke opnames, zoals van de originele leadzang van Lazarus, Bowies laatst uitgebrachte nummer. De spiksplinternieuwe documentaire is toegespitst op de laatste drie grote projecten van Bowie: de albums The Next Day en Blackstar en de musical Lazarus, die Ivo van Hove regisseerde. De film laat zien dat Bowie uiterlijk wel co…
-
- 0 antwoorden
- 816 weergaven
-
-
Met op 2 juni de concertregistratie 'Sgt. Pepper 50 jaar later: Live in concert’ Uitzending documentaire: donderdag 1 juni om 22.55 uur bij de NTR op NPO2 Uitzending concert: vrijdag 2 juni om 22.55 uur op NPO 2 Website: www.ntr.nl/hetuurvandewolf Op 1 juni 2017 is het vijftig jaar geleden dat het legendarische Beatles-album ‘Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band’ verscheen. In het kader daarvan zendt de NTR in Het Uur van de Wolf op donderdag 1 juni de documentaire The Analogues – Sgt. Pepper 50 jaar later uit. In aansluiting op de documentaire is een dag later het concert van The Analogues te zien, waarin het legendarische album integra…
-
- 0 antwoorden
- 729 weergaven
-
-
Op 1 juni 2017 is het vijftig jaar geleden dat het legendarische Beatles-album ‘Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band’ verscheen. In het kader daarvan zendt de NTR in Het Uur van de Wolf op donderdag 1 juni de documentaire The Analogues – Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band 50 jaar later uit. In aansluiting op de documentaire is een dag later het concert van The Analogues te zien, waarin het legendarische album integraal wordt uitgevoerd. Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band stond in de hele wereld maandenlang op nummer 1 van de album charts, en wordt algemeen beschouwd als één van de belangrijkste albums uit de popgeschiedenis. Maar The Beatles speelden de muz…
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Ze begonnen in 1977 als punkband, maar ze hadden daarbij een geheim wapen: ze konden écht een instrument bespelen. Dat leidde ertoe dat de legendarische Engelse band The Police uiteindelijk wereldberoemd werd, met meer dan vijftig miljoen verkochte platen. De opkomst en neergang is nu te zien in The Police - Can't stand losing you, zaterdag 18 april om 22.35 uur op NPO3. Uitzending: zaterdag 18 april 2015, 22.35 uur op NPO 3
-
- 0 antwoorden
- 598 weergaven
-
-
Als geboren en getogen Hilversummer vond ik het wel leuk om te zien. Veel herkenbare zaken vooral in het begin van deze film. Alleen mis ik natuurlijk weer de nodige aandacht van de radio. "this is TV man" zeggen ze dan.
-
-
- 6 antwoorden
- 849 weergaven
- 2 followers
-
-
Beste mensen van de radio. Ik heb besloten het rado trefpunt te verlaten. Ik heb dat al eens eerder gedaan dat klopt. Maar nu zullen jullie mij hier niet meer tegenkomen. Nadat er vanochtend gedoe was ontstaan over een opmerking las ik dat een aantal mensen zich niet konden vinden in die opmerking. Dat kan. En zich verbaasden over m’n “off topic” opmerking, terwijl een van de verbaasden in mijn RNW topic , “Welk radio fragment staat je nog in het geheugen?...RNW. zelf begint over K-Tel reclames. En da’s in mijn ogen geen radio fragment. En daar verliet mijn item de oorspronkelijke bedoeling. Ik schreef dat ook. Maar daar hoor ik niemand over. Ik heb later vanochtend …
-
-
- 8 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 3 followers
-
-
Er wordt hier en daar weer gestrooid door RWS. Waar ? Kijk op deze kaart. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Great new forum. My favourite stations were RNI and Caroline when I was a teenager in the seventies and then Luxembourg into my twenties. But I also liked to listen to Radio Sweden, Radio Netherlands on shortwave and AFN europe on MW which was quite faint to me at times in the UK.
-
Hidden Cleaner is a simple drag and drop utility that cleans and ejects USB devices like MP3 players, USB sticks... It deletes the hidden files OS X creates like .DS_Store, etc. Still in beta Version. So be carefull to backup your datas before a use. Programmatje kun je hier downloaden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 747 weergaven
-
-
Tot slot ben ik nog op zoek naar dit nummer. Het liefst vanaf een CD naar MP3 256Kbps of hoger. Alvast bedankt voor de moeite. Harm
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
De jongens en meisjes in Den Haag hebben weer goed hun best gedaan........... Maar ja, wel weer straaljagers kopen. En eerder deze week "spinden" ze in Den Haag ;"hoera we gaan er 0,25 % op vooruit, althans sommige inkomens" Zo werd ik wakker vanmorgen en dan begint in ieder geval mijn dag niet leuk. Zorgpremie stijgt 120 euro in 2015 [verborgen inhoud] Bram Vermeulen zong al eens;"Politiek........"
-
http://www.geenstijl.tv/2009/11/rutger_komt_een_flitsagentje_t.html
-
- 3 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
bron: Geenstijl.nl http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/10/alleen_potsierlijke_pochers_ge.html#comments
-
- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
http://glamora.ma/2014/07/waardeloos_interview_met_jeroe.html
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Hoe de heren van Geen Stijl dat toch iedere keer fixen. Hij is leuk ( hoewel........) http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/11/live_marx_rutte_spreekt_doema.html
-
Hij was maar een clown...............maar nu is hij dood [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 686 weergaven
-
-
Via de site "Langs de rails" van Nico Spilt kwam ik bij een filmpje over Hilversum uit 1956. Het zijn gewone straatbeelden zonder opsmuk en juist daarom zo leuk. http://youtu.be/4h7_RTwKwZ0 Rien, die terug kijkt op een geslaagde reparatie van de auto.
-
- 7 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
Ik kwam deze aardige foto tegen uit mei 2005 vlak voor de landing op Schiphol. We kwamen van vakantie uit Italië en gelukkig kan ik me in de lucht ook aardig orienteren, zonder tomtom... Hier Hilversum vlak voor zonsondergang te zien aan de harde schaduwen. Links de AVVC-toren, met daar links van de Wereldomroep, rechts het mediapark met in aanbouw Beeld & Geluid en rechts in het midden het raadhuis. Alleen voor privé doeleinden © Harm ten Brink 2005
-
- 14 antwoorden
- 3,9k weergaven
-
-
In het fotoalbum staan nu van een aantal jaren (gedeeltelijk) de radioprogrammaoverzichten uit de gidsen online. Wordt dit overzicht nog aangevuld? Ze geven vaak veel gedetailleerdere info dan de kranten uit die tijd.
-
- 1 antwoord
- 1,9k weergaven
-
-
Begin jaren 80 zonden we in Poster de serie Geschiedenis van de popmuziek uit. De oorspronkelijke serie kwam uit Amerika en was een Drake Chenault productie. Dit hoorde er ook nog bij. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 962 weergaven
-
-
-
Best wel aardig om te kijken hoe hoog je woont t.o.v NAP. http://ahn.geodan.nl/ahn/viewer3/postcodetool.html Juul
-
- 12 antwoorden
- 4,3k weergaven
-