Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
-
-
Hallo cafebezoekers! Ik zal me even officieel voorstellen: Mijn naam is Rob, en sommigen kennen mij vast al wel van andere forums op zeezender of audio gerelateerd gebied. Ik ben opgericht in 1963, waarna ik in augustus 1964 voor het eerst het daglicht zag! Van de zeezenders heb ik helaas te weinig meegemaakt. Oja, vanaf het moment dat ik in de gaten kreeg wat het was en inhield, ik zal een jaar of 6 á 7 geweest zijn, ben ik gaan luisteren. Op 31 augustus heb ik, net 10 jaar en een paar dagen oud, in tranen voor de radio gezeten. Toen ik een jaar of 10 was, kocht ik m'n eerste cassetterecorder, een Philips N2203, waar ik al snel mee vastliep.. Er moe…
-
Via Facebook is er een virus gevaar. In een filmpje dat z.g. over het ongeluk met Schumacher gaat zit een virus. Als je er op klikt en deelt via FB dan wordt je computer snel geinfecteerd. Als je gaat internetbankieren worden je gegevens via dit virus je ontfutseld en ook computers van andere gebruikers besmet. Klik dus niet op het filmpje. Theo
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Goedemiddag, zo vlak voor het weekend ben ik op zoek naar de volledige versie van 'Het is weer vrijdag' van Marcel de Groot. Is er iemand die weet waar dat nummer te vinden is of is er iemand die er een mp3 van heeft? Bij voorbaat veel dank, Bart
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
-
-
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/02/15/het-cassettebandje-is-helemaal-terug-a1592373
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 908 weergaven
-
-
-
Wie heeft voor mij als mp3 de lp Sorry Veronica. Grt Rieni.
-
- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden