Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.192 discussies in dit forum
-
VORDEN (ANP) - Ger Smit, stemacteur in onder meer De Fabeltjeskrant, is afgelopen vrijdag op 79-jarige leeftijd overleden in Vorden (Gelderland). Dat heeft de familie van Smit maandag bekendgemaakt. Smit was stemacteur, toneelspeler en zanger. Hij werd vooral bekend als de stem van dieren als Bor de Wolf, Ed Bever en Zoef de Haas uit De Fabeltjeskrant. Ook leende hij zijn stem voor de Smurfen en Sesamstraat en speelde hij zwerver Mak in de kinderserie Mik en Mak die in 1962 en 1963 op televisie te zien was. De acteur wordt vrijdag begraven in zijn woonplaats Amsterdam. Ger Smit was al geruime tijd ziek, aldus zijn familie. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ger_S…
-
- 2 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
RADIOTREFPUNT RADIOTREFPUNT Hallo beste radioliefhebbers, Ik ben een grote fan van het programma NACHTWACHT van de TROS. Dat werd o.a. gepresenteerd door Wim Van Putten, Ferry Maat, Tom Mulder, Kas Van Iersel en Simone Van Koersveld. Simone was bloednerveus. Graag kom ik in contact met mensen die, net als ik, in die jaren geleden, 's nachts genoten van de muziek en de fijne presentatie. Ik zat altijd met mijn cassetterecorder klaar om het gehele programma op te nemen. Mijn voorkeur ging uit naar de laatste twee uren. Tussen 02:00 uur en 04:00 uur presenteerde Wim Van Putten. Van hem heb ik veel geleerd. Niet alleen wat de muziekkeuze betr…
-
-
- 2 antwoorden
- 548 weergaven
-
-
"Er gaat een gerucht" dat Lex Harding morgenavond ( 7 juni ) live de top 40 presenteert bij 192TV...........
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Ik heb nooit begrepen, waarom je royalties moet betalen (als radiostation) wanneer je een plaatje draait. Als je wilt adverteren (''Vola Vola Vola voor geld'') moet je het radiostation betalen, maar als je een plaatje draait, moet het radiostation betalen. Een plaatje draaien is in mijn ogen een advertentie en kan dus mensen aanzetten om die muziek te kopen. Wel, let op hoe het gesteld is met het Kerstnummer van Slade. Slechts twee leden van de oorspronkelijke groep verdienen hier dus GBP 500.000 per jaar mee. Lees bijgaand artikeltje uit de recente Private Eye maar eens (klik): Santa Clause (er komt zelfs een advocaat aan te pas!!!)
-
- 2 antwoorden
- 811 weergaven
-
-
Eén van mijn helden. http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/nieuw-album-en-tour-voor-80-jarige-mayall?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
-
- 2 antwoorden
- 910 weergaven
-
-
Gek is dat, hier op het forum lees je er niks over…………….. Nou bij de "Beeb" is dat anders: [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 978 weergaven
-
-
Voor degene die altijd al "bij de radio wil werken"................ Bron: Spreekbuis [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Bron: computeridee. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 754 weergaven
-
-
Op de site van Britisch Pathe zijn veel diverse oude biosscoop journaals te zien en na wat zoeken ook opnames van radio Caroline en de bouw van het Rem eiland. http://www.britishpathe.com/video/building-pirate-television-station-off-dutch-coast/query/transmitter http://www.britishpathe.com/video/pirate-radio-afloat Vr gr Jan
-
Hierbij het verzoek of iemand het tweede uur van de Top 40 (20140408-1500-1600-Ferry Eden-Top 40 van 19650327) opnieuw kan uploaden. Groet Henk.
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Heeft iemand misschien een opname van Radio Caroline vanaf de Mi Amigo op 9 juli 1966???? Dat zou heel leuk zijn.
-
- 2 antwoorden
- 744 weergaven
- 1 follower
-
-
Prachtig hoe de Belgen dit deden. Ik zag haar vaak, maar ik ben ook een liefhebber van het Vlaams. (M'n ouders woonden een paar jaar in Mechelen ) [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 968 weergaven
- 1 follower
-
-
-
Wat kan ik met een " mirror screen Apple Catplay" ? En DAB+ Radio met blue tooth en capacitief 7 inch kleuren scherm. Ik kan daar niet echt een duidelijke uitleg over vinden. "al dat moderne gedoe"..........................hi Juul
-
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Deze komen uit het archief van Helmut Slawik. Een promo en wat voorpagina's van het tijdschrift Radio News. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Kennen we Nico uit Gouda nog? De man die veel lezers van de nieuwsgroep zeezenders tegen zich in het harnas joeg? Hij heeft z'n werkterrein uitgebreid en zit nu ook op de facebook-site van NS!
-
Vrienden, Is er iemand hier op het forum die mij kan helpen aan een goede kwaliteit mp3 van de conference over Billy Graham? Volgens mij was die van Gerard Cox en Frans Halsema. Ze laten de engelse tekst hore van een evangelisatie bijeenkomst waar Billy Graham spreekt en ze vertalen die dan in het Nederlands. Ongeveer zo : Ladies and gentlemen Dames en Jerrycans I am Billy Graham Ik ben Willem Grijsham And I have a message for you En ik heb een massage voor u A message for every body Een massage voor ieder lichaam. You must take the step to heaven U moet op de step naar de hemel gaan. enz.
-
- 2 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
Hallo iedereen, Heeft iemand hier de opnames van het Foute Uur (Q-Music) van vrijdag 10-04-2015?? Alvast bedankt, Leon
-
- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Kan iemand mij helpen bij het downloaden van deze docu? [verborgen inhoud] Mijn Op komt daar nl vandaan. Dank Juul
-
- 2 antwoorden
- 773 weergaven
-
-
... meldt De telegraaf. Deze Volendamse artiestenmanager nam destijds het initiatief om artiesten te laten opdraven tijdens de hoorzitting over de anti-zeezenderwet en het op te nemen voor Veronica. Hij is inmiddels 68 en 'doet' nu acts als de 3J's en Jan Smit.
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
-
Is er een logo zichtbaar? En zo ja, welke zender is dit? Laat dit even weten.
-
- 2 antwoorden
- 703 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] De lichaamshouding van "de Donald" spreekt boekdelen. En let op de man met de snor, J. Bolton. Die is pas echt "gevaarlijk".
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Geen idee of dit topic er al is, maar ik ben er wel benieuwd naar welke Nederlandse radio-opnames de vaste en actieve posters, uploaders, liefhebbers, verzamelaars, digitalisators, experts en kenners nog missen en/of zoeken in hun collectie? (Dus niet "Hoi ik ben hier nieuw dit is mijn eerste post ik zoek ...", maar echt de bekende namen. Misschien valt er een titel waarbij men elkaar wil of kan helpen ^^)
-
-
- 2 antwoorden
- 856 weergaven
-