Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
-
Zie dossier artikel elders alhier over Radio Nord , geschreven in de zomer van 1979. Ik kijk er op terug met de volgende teksten: ______________________________________________ Schrijfsels uit mijn pen maar liefst 40 jaar geleden. Ondertekend met Paul Jan, ik was toen beginnend golfsport beoefenaar met bijbehorende ruitjesbroek die nu nog steeds in mijn kast hangt. Tegenwoordig en al zeer lange tijd gewoon Paul, ik kwam er achter dat ik teveel de pompous twit uit moest hangen en verkoos het "doe maar gewoon" dan doe je etc etc etc. Stevig verankerd in de Grunninger klei , als ik in mijn tuin werk altijd op klomp'n. 27 was ik toen in 1979 en pas begonnen a…
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 329 weergaven
- 1 follower
-
-
-
Als ik google op de website van Azanorak, krijg ik de mededeling: 'Deze website is mogelijk gehackt'. Iemand enig idee of dit al dan niet vals alarm is? Paul
-
-
Een interview van Roderick Veloo met Felix Meurders op KX Radio. Dit is enkel het gesproken woord, geen muziek. 2009-10-13-interview_felix_meurders
-
-
Hallo, Ik zoek aflevering 20 van de geschiedenis vereniging voor vrije radio die momenteel op RADIO 19 te luisteren is op zondagnamiddag. Kan iemand mij helpen aub groetjes inajoe
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 998 weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
Hallo allemaal, Mijn naam is Peter Boer, en ooit was er een vriendin die zei: oooh ben je DJ dan noem ik je van af nu MRDJPeter, vandaar mijn nicknaam. Maar waarom ben ik hier, Toen ik als klein joggie rond fietsten in mijn geboorte-dorp Sliedrecht had ik een ouwe draagbare radio op mijn stuur gemonteerd en knalde steevast Radio Monique963 uit de veel te kleine speaker. en ik wist dat het ietst te maken moest hebben met een piraat die we vroeger in Sliedrecht hadden, die hete tenslotte ook Radio Monique en die jingles klonken wel heel bekend in het begin. maar verder had ik toen geen idee. tot ik jaren later ging werken in een discotheek, en bleek …
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-