Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/02/15/het-cassettebandje-is-helemaal-terug-a1592373
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 8 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 2 followers
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ik kreeg vandaag de QSL kaart binnen van de special call de PD538RNI Deze was actief ivm dat het 40 jaar geleden was dat Veronica en RNI moesten stoppen als zeezenders.
-
-
-
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Een aantal bekende Nederlanders treden op in de nieuwe clip van de recent uitgebrachte plaat van Danny Mirror (Eddy Ouwens). Die bekende Nederlanders zijn o.a.Willem van Kooten en Tineke de Nooij. Het is allemaal humoristisch bedoeld en ik heb ook echt in een deuk gelegen over het optreden van Willem van Kooten.in deze clip. Oordeel zelf:
-
-
-
Beste leden, Mijn naam is Wouter (aka FunkyFuser). Ben van 1964 en dus muzikaal opgegroeid in de eind jaren 70, begin jaren 80. Een hele mooie radio era waarin ik altijd luisterde naar de Avondspits, Nationale Hitparade met Felix Meurders, Ferry Maats Soul Show, LP uur, Radio Luxemburg (met een koptelefoontje aan de transistor liggend in mijn bedje). Dat waren mooie tijden. Mijn muzikale interesse ging van Mud, via ABBA, Boston, Vangelis, Earth, Wind & Fire, Marcus Miller, The Blue notes de Funk en Fusion time in. Het luisteren naar de radio werd wat minder omdat ik zelf ging varen in de jaren 90 .... LOL. Veel informatie over musici en bands had ik toen …
-
- 8 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-