Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.186 discussies in dit forum
-
Voor wie analoog naar digitaal (dvd) wil omzetten deze mooie recorder/player van Philips. DVDR 615, natuurlijk met afstandsbediening en zelfs met de originele doos erbij voor € 20,00 (excl. evt. verzendkosten) Iemand interesse? . Preserve your favorite memories on DVD • i.LINK digital input for perfect digital camcorder copies Record your favorite TV programs on DVD • Digital Video Recording gives the ultimate picture quality • Component video output for the best analog video connection • 2.0 Dolby Digital Encoding for quality audio recording Share your favorite recordings • Benefit from the highest DVD compatibility available • Compatibility regardle…
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Een ontluisterend verhaal. [verborgen inhoud] Zijn wij hier op dit forum beter bezig dacht ik zo.
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Dit vind ik 1 van z'n mooiste.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
Hij presenteerde het programma Golden Memories op 8 Juli 2001 tussen 12:00 en 14:00 op Radio 192: [verborgen inhoud] Z'n voornaam is Ton of Tom.
-
- 7 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Kan ik eindelijk zonder "gezeur" m'n eigen programma's eens horen-zien"…..of toch niet? [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Voor een radioprogramma zijn we op zoek naar programma's en/of commercials waarin een nieuwe lp van Michael Jackson, Kool & The Gang etc. aankondigd wordt. Is er iemand die dit soort commercials heeft aub? Zou leuk zijn
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Na het enorme succes van 2010 en 2011 zal 192TV op dinsdag 25, woensdag 26 en donderdag 27 december 2012 voor de derde keer de TOP 192 Van alle tijden gaan uitzenden; De grootste hits uit de jaren 50, 60, 70 en 80 worden tijdens drie middagen op een rijtje gezet door 192TV, met vele gasten, w.o. diverse artiesten en dj’s uit het zeezendertijdperk. Met o.a. Lex Harding, Ad Bouman, Rob Stenders, Ron Brandsteder, Rob de Nijs, Sjoukje van 't Spijker, Tineke de Nooij. Deze reportage van 13 minuten maakte ik tijdens een van de opname dagen. Even voor genieten.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
Hallo iedereen, Ik Danny, kom uit Belgie. Ik hou van veel muziekjes. Ik ben een grote fan van de zeezenders en alles wat daar rond hangt. Groetjes uit Vlaanderen. Danny.
-
- 7 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Januari nummer van Offshore Echo's. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Als gepensioneerde en ook nog oudere met pensioen had ik vanmiddag het "genoegen" naar het kamerdebat te kijken over Griekenland of eigenlijk naar de bochten waarin onze premier en zijn politieke partij zich moesten wringen om iets recht te praten wat ...enz. enz. Een vreselijk génante vertoning! Als oudere heb ik al weinig op met dit afbraak kabinet maar nu weet ik het zeker. Sommige jongens en meisjes in Den Haag hebben in sommige gevallen geen enkel idee wat de burger beweegt. "Beweegt?", of zal ik bij de volgende verkiezingen nu eens voor het eerst NIET gaan bewegen? Nou, dat is natuurlijk ook geen optie want dan moet ik m'n mond houden later. Maar sinds 31 augus…
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Ik wist dat als (oud) omroepmedewerker al lang…maar nu heeft Govert van Brakel het maar eens opgeschreven. En ik ben het van harte met hem eens. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
bron: Nu.nl [verborgen inhoud] bron: Rolling stone [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
... Frans Verweij heeft weer een nieuwe TVRDO gemaakt; nummer 77! Fish laat weer eens van zich horen, na een lange absentie. Haken, de Londense Proggers, met een echt geweldig nieuw album. Verder blikken we terug op het jaar 1977 (we zetten de traditie voort) met TVRDO's favoriete album van dat jaar: Rush "A Farewell To Kings". Verder o.a. een preview van "The Songs of Zamran: Son of Olias’ van Jon Anderson en Flamborough Head uit ons eigen kikkerlandje. Volgende keer: aandacht aan de Prog Awards 2013. http://freakspodcasts.com/FREAKS_Podcasts/FreaksPodcasts/FreaksPodcasts.html
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Net als een paar anderen gaat plaatsgenoot Rock van Velthuysen voor de Gouden radio ring. Het lokale blad sprak met hem. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
Geloof niet dat-ie hier leest, maar mocht dat wèl zo zijn: van harte, heer Luikinga! Kan het me met geen mogelijkheid voorstellen overigens. Zit u toch al weer op de helft. ;)
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Heeft iemand voor mij een mp3 van deze Caroline Sureshot?
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Mijn echtgenote heeft van haar broer een iPhone 6 gekregen…….."waar vind je zo'n broer". We hebben er nog geen SIM in zitten dus kunnen er nog niks mee. Maar………ik ben zo benieuwd hoeveel geheugen er in zit.( je hebt nl diverse geheugen modellen ) Ze vind het een beetje "raar" om dat te vragen. (staat zo hebberig). Wel weet ik dat het de iPhone 6 model A1586 is. En via een iMei code kun je dat op Internet allemaal zien zeggen ze. Maar ik "verdwaal"…….om dat te vinden. Is er iemand die mij kan helpen? De code kan ik dan per mail wel effe toezenden. Mijn dank is weer groot vrienden.
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 2 followers
-
-
Deze komen uit het archief van Helmut Slawik. Een promo en wat voorpagina's van het tijdschrift Radio News. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Voor de verzamelaars van radioboeken, voor € 9,95 een prachtig fotoboek.: http://www.bol.com/nl/p/goed-afgestemd/1001004006444900/
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Hoewel ik wel een beetje twijfel of dit wel de echte is.............want dat heb ik bij André thuis niet allemaal gezien....... Een buisvolt meter ?...........
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-