Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Started by Juul,

http://www.uncut.co.uk/kinks-50th-anniversary-reunion-lets-see-says-ray-davies-news

• 3 antwoorden
    • 799 weergaven
  2. Started by Juul,

Vroeger, in mijn jeugd, was je helemaal in de wolken als je een opname kreeg van "de moeder aller radio stations WABC.. (???) " Maar dankzij de zegeningen van Internet kunnen we tegenwoordig direct surfen naar WABC, het huidige dan. En zie daar, ze gaan gebukt onder de sneeuw. Luister en kijk: http://abclocal.go.com/wabc/index http://player.streamtheworld.com/_players/citadel/?sid=826&nid=2920 Juul

• 0 antwoorden
    • 677 weergaven
  3. Started by rien1959,

Een goed begin is het halve werk en daarom maar even een filmpje over het veilig omgaan met elektriciteit ..... Een filmpje uit Albanië over mijnwerkers. Rien, die het allemaal hoofdschuddend aanziet.

4. Started by Juul,

Uit de Volkskrant van vandaag 21 december 2013.

• 23 antwoorden
    • 3,7k weergaven
  5. Started by Martin1968,

• 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  6. Started by rien1959,

Al ruim drie jaar rijd ik dagelijks naar mijn werk met een Fiat Cinquecento uit 1997. En och, het is geen Audi, maar je zit droog en het reed heel zuinig. Gemiddeld kwam ik op 1 : 18.5, dus niet slecht. In augustus van dit jaar begon de auto wat minder te worden en kwamen er steeds meer vervelende storingen. Nu zijn de onderdeeltjes van dit autootje makkelijk en zeer goedkoop te verkrijgen via Ebay, dus elke keer kon ik hem makkelijk repareren. Afgelopen week had ik vrij en heb ik me ook nog met een storing aan deze auto bezig gehouden. Hij liep slecht, schokte en stootte verschrikkelijk tijdens het rijden. Er kwam echter geen duidelijke storing naar boven. Du…

• 71 antwoorden
    • 15,1k weergaven
  7. Started by rien1959,

Vanochtend meldde mijn vrouw dat er was ingebroken in onze Fiat. Er was in de auto gerommeld en slechts een ding miste : de Telecard van de Kiltunnel ! Met die kaart betalen we draadloos de tol wanneer we door die tunnel gaan. Nu hebben we gelukkig het nummer van die kaart zodat we hem kunnen laten blokkeren en er stond een bedrag op van ongeveer twintig euro, dus de schade valt mee. Ik heb er eigenlijk wel om moeten lachen en als ze het Fiatje hadden meegenomen, had ik helemaal dubbel gelegen ! Op dit moment stinkt die auto naar de benzine vanwege een lekke tank, dus als ze die pakten waren ze niet ver gekomen en je kan hem op de geur terug vinden Waarschijnlijk heeft d…

• 4 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  8. Started by Vincent,

OffshoreEchos-198903-75.pdf

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  9. Started by Juul,

Geen idee , maar wel leuk...... http://www.destentor.nl/regio/deventer/welstand-eruit-over-veronica-in-lebuïnus-1.4149801?ns_campaign=red_nieuwsbrief&ns_mchannel=email&ns_source=23122013&ns_linkname=Welstand-eruit-over-'Veronica'-in-Lebuïnus

• 6 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  10. Ik zoek een paar plaatjes. Downloaden wordt steeds moeilijker Chorale - Riu riu, kersthit 1978 Pharrell Williams, Happy de hituitvoering, hoor wel allerlei rare uivoeringen. Onze Ilse de lange - Blue bittersweet. Bij voor baat dank ruud

• 16 antwoorden
    • 2,5k weergaven
  11. Started by Juul,

Het is een fantastisch verhaal !!! http://nos.nl/artikel/590423-dakloze-herenigd-met-santana.html Dit is een edit: Hier het hele verhaal:

• 0 antwoorden
    • 680 weergaven
  12. Started by Jan-Fre,

Wat gaat de tijd toch snel..... Ik proef nog bijna de oliebollen van 2012 en dan is het alweer 24 december. Wit gaat het de komende dagen niet worden, maar ik wens alle gebruikers van dit café toch heel prettige kerstdagen! Jan-Fré

• 0 antwoorden
    • 648 weergaven
  13. Dit moet wel een van de meest depressieve kerstliedjes ooit zijn. Ik vond deze weer in de hele grote verzameling van kerstmeuk. Het klinkt zo liefelijk en kerstachtig, maar luister eens naar de tekst. Eens iets anders dan de bekende liedjes. Ik geloof niet dat ik deze la gehoord heb de afgelopen weken This must be one of the most depressive Xmas songs ever. It sound so Christmas-ish, but listen to the lyrics. Something else in between all Mariah Carey and Wham songs Hang Myself From The Tree

• 4 antwoorden
    • 2,3k weergaven
  14. Started by Vincent,

Sender & Frequenzen 2014 Auteurs: Michael Schmitz en Wolf Siebel 608 pagina’s formaat 14,8x21cm. Bestelnummer 413 1400 ISBN 978-3-88180-888-0 Prijs exclusief verzendkosten Euro 29,80 31ste editie, rijk geïllustreerd Al meer dan drie decennia lang komt het boek Sender & Frequenzen medio november uit en bij mij de brievenbus binnen. En ieder jaar rond dezelfde tijd zit ik me al een paar weken lang te verheugen om te kijken wat de veranderingen ten opzichte van het voorgaande jaar zijn en vooral welke extra verhalen er in de nieuwe editie van Sender & Frequenzen van Michael Schmitz en Wolf Siebel te vinden zijn. Het is het enige naslag…

• 0 antwoorden
    • 918 weergaven
  15. Started by Gerrit Blaauw,

De RTV Noord redactie meldt dat Rob van Dam stopt als vaste presentator bij radio en tv 'Noord'. Hij blijft wel de voice over en valt in als radiopresentator. http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=128278

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  16. Started by Juul,

Ik bewaar nogal veel. Zo ook m'n mail. Ik stopte met werken in 2004 en tot die tijd had ik een TROS mailadres. Daarna kreeg ik andere mailadressen. Net keek ik eens en het aantal mails dat ik betreffende Veronica bewaard heb is nu vanaf 2004 27.170 mails. Privé is dat ruim 35.345 mails. De niet interessante zijn er wel tussenuit. Hoe doen jullie dat? En omdat ik niks wil "verliezen" heb ik ook nog eens 3x een backup. Juul

• 7 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  17. Started by h.roos,

Ik ben op zoek naar o.a. Perry Como-Foor the good times, The Seekers-The canaval its over en Fankie goes to Hollywood-The power of love als het kan de lange uitvoering.Ik hoop dat iemand mij hier aan helpen kan.Groetjes en alvast bedankt van H.Roos.

• 6 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  18. Started by Alex,

Hele fijne dagen en een goed en gezond Nieuwjaar, met veel radio, muziek en een klein beetje video.

• 1 antwoord
    • 687 weergaven
  19. Started by Vincent,

Januari nummer van Offshore Echo's. OffshoreEchos-198901-74.pdf

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  20. Started by Gerrit Blaauw,

Aan Harm de bedrijfsfotograaf en alle anderen die brood moeten eten van bijvoorbeeld de fotografie. Een staaltje van broodroof en weer door een politieke partij. Deze keer GL: @KonigFotografie helaas geen budget anders dan reiskostenvergoeding en gratis borrel... — GroenLinks (@groenlinks) December 13, 2013 En dan die reactie van GL. Schandalig.

• 3 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  21. Started by Martin1968,

Op Facebook circuleert het bericht dat de Laissez Faire / Olga Patricia zomer 2011 gesloopt is. Het voormalige zendschip van Radio England / Britain Radio (1966/1967) was de laatste jaren in de vaart als vissersboot, genaamd Earl J. Conrad. Martin

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  22. Started by Rene van den Abeelen,

Voor de liefhebbers van à ndere muziek; eindelijk een nieuwe aflevering van mijn FREAKS. Was een beetje roestig en het was de eerste keer dat ik mijn nieuwe studio gebruikte, maar met de muziek is in elk geval niets mis! FREAKS 7.

23. Started by Juul,

Gelukkig, de "gesjeesde" zakenman, die de media "erbij deed" volgens eigen zeggen, Huizing verlaat de tweede kamer. De man die de P.O. met onduidelijke argumenten bijna wilde opheffen heft zich zelf op als tweede kamerlid. Een prima daad van de backbencher van de VVD. Maar het is volstrekt onduidelijk waarom. Zou ook hij?...................( zie Jos van Rey, Offermanns, Ton Hooijmaijers........... http://nos.nl/artikel/583578-kamerlid-huizing-vvd-stapt-op.html http://www.telegraaf.nl/binnenland/22119611/__Matthijs_Huizing__VVD__stapt_uit_Tweede_Kamer__.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm…

• 11 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  24. Started by Rene Verstraten,

Waarde forumgenoten, ondanks een eerdere oproep ben ik nog steeds op zoek naar een single van Peter Zwerus ("Met wie, waarom en hoe"). Ik heb 'm wel toegezonden gekregen van wat vriendelijke mensen, maar helaas laat de kwaliteit (veel) te wensen over. Een MP3 op 320 kb zou mij bijzonder gelukkig maken in deze donkere dagen. De versie(s) op Youtube zijn te gecomprimeerd en dus onbruikbaar. Wie oh wie heeft de single nog ergens liggen en kan/wil 'm digitaliseren? BVD, René

25. Started by Vincent,

OffshoreEchos-198810-73.pdf

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.