Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Gast
    Started by Gast,

We zijn niet zo gauw onderste boven, zelfs niet als de grond trilt of bij een bankoverval http://humortv.vara.nl/ca.185886.groningse-bankoverval.html Een Grunninger

• 5 antwoorden
    • 802 weergaven
  2. Started by Juul,

Bron: Radio Visie - B [verborgen inhoud]

3. Started by Ben,

Op de blog van Kent Kotal zie ik dat hij vandaag de WCFL hitlijst van April Fools Day in 1973 (1 april 1973) heeft gepost: Heeft één van de hitlijsten, die wij kennen, wel 's een "1 April"(dus "nep") uitgave gehad? Ik ken er eerlijk gezegd geen voor zover ik me kan herinneren.

• 0 antwoorden
    • 801 weergaven
  4. Started by Juul,

Ik ben ben bezig met ons foto archief en vind hier foto's in het archief van collega Jurg. De kwaliteit is minder. En ik doe er ook niks mee. Ik weet er ook niks van. De filenaam is Caroline, waarom ? Geen idee............................................... Iedereen mag ze gebruiken. Dus "rechten vrij". Groet, Juul

5. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

6. Started by Rob Veld,

[verborgen inhoud] Rust in vrede. Veel sterkte toegewenst aan de familiie, vrienden en fans. Rob V.

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 8 antwoorden
    • 795 weergaven
  7. Started by Ben,

Ik ben op zoek naar iemand die veel medewerkers van RNI, Caroline, Monique uit de jaren 70/80 van gezicht kent en ook in staat is om ruimten in de schepen van de zeezenders te herkennen (met name de Ross denk ik). Dit om een aantal plaatjes beter te kunnen identificeren. Mocht je me hiermee kunnen en willen helpen, stuur me dan svp een PB.

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 795 weergaven
  8. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 794 weergaven
  9. Started by Juul,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 793 weergaven
  10. Hij is het meest bekend vanwege zijn werk met Eric Clapton in Cream en Blind Faith en geniet de reputatie van een van 's werelds grootste drummers met een van 's werelds meest compromisloze karakters: Ginger Baker. Hij geldt als de uitvinder van de heavy metal én hij bracht in de jaren 70 de wereldmuziek naar het westen. In de energieke documentaire Kijk uit voor Ginger Baker, het debuut van regisseur Jay Bulger, zijn niet alleen talloze gesprekken met Baker te zien maar ook geweldig archiefmateriaal, animaties en splitscreenbeelden. Daarnaast sprak de filmmaker met talloze muzikanten die ooit met Baker speelden of die door hem geïnspireerd zijn: van Eric Clap…

• 1 antwoord
    • 793 weergaven
  11. Als liefhebber van onze mooie Nederlandse taal vind ik dit een mooi stuk: [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 793 weergaven
  12. Started by Juul,

[verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 793 weergaven
  13. Gast dj Spilly
    Started by Gast dj Spilly,

Hallo , radio liefhebbers. Ik ben dj Spilly ,starter van een unieke internetradio. beelden vertellen soms meer dan woorden, of meer info op : [verborgen inhoud] groetjes

• 6 antwoorden
    • 793 weergaven
  14. Started by PowerMusic,

Dit kwam ik tegen op Twitter! [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 792 weergaven
  15. Started by Juul,

Het is mij helemaal ontgaan. Hij overleed op 6 oktober. Hij was ook niet zo bekend hier. Maar bij Veronica draaiden we "Down in the boondocks" vrij vaak. Een "local breakout" in Hilversum dus. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 792 weergaven
  16. Gast Paul
    Started by Gast Paul,

Vandaag in NRC Handelsblad uitgebreid aandacht voor de ontwikkelingen in de muziekindustrie. Voor het eerst sinds 1999 is er weer een lichte groei in de omzet, vooral dankzij streaming muziekdiensten als Spotify. Ook de artiesten zelf lijken voorzichtig optimistisch: aan het begin waren de vergoedingen die ze kregen voor dit soort diensten belachelijk laag, maar dankzij het groeiend aantal abonnees gaat het nu langzaam de goede kant op. De berichtgeving in het kort: http://www.nrc.nl/nieuws/2013/02/26/muziekindustrie-groeit-voor-het-eerst-sinds-1999/ Paul

• 0 antwoorden
    • 792 weergaven
  17. Started by Rob Veld,

Iedereen een gezond en gelukkig 2015 toegewenst. Rob Veld

• 4 antwoorden
    • 791 weergaven
  18. Started by Juul,

We hadden lekkage in de badkamer en vandaag was het hier een uitgelezen dag om het dak te voorzien van nieuwe dakbedekking. Het oude lag er ook al ruim 40 jaar……….. Dus de dakbedekker-loodgieter was er maar druk mee. Mooie apparatuur om de stroken te lijmen. Effe geen Veronica……………….

• 0 antwoorden
    • 790 weergaven
  19. Started by MikeBr,

Script Magazine issue 3, publication date appears to be Jan or Feb 1973. Articles include return of Radio Caroline and interview with Rob Eden on RNI. 20 page pdf. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 790 weergaven
  20. Started by Juul,

In 2008 was ik nog voor ons Veronica archief bezig met DAT tapes. Dat spoor heb ik toch wel vrij snel "verlaten" toen het nog kon en de DAT tapes van ons archief nog in goede staat waren.. ( hoewel ik nog DAT tapes heb uit 1988 die gewoon goed afspelen……………) Ik vond toen ook in 2008 het bijgesloten artikel en toen ik ook nog hoorde dat ze bij B&G ook grote problemen hadden ben ik alles maar in de computer gaan zetten. Weer 1 op 1 kwam alles voorbij…………pffffffff [verborgen inhoud]

21. Started by Juul,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 787 weergaven
  22. De NOS meld dat hij op 81 jarige leeftijd is overleden. Groet Nico.

• 1 antwoord
    • 787 weergaven
  23. Hij is leuk

• 0 antwoorden
    • 786 weergaven
  24. Een prachtig artikel over Jan Slagter, en ik blijf Jan "de huidige Rob Out van het Omroep bestel" vinden. [verborgen inhoud]

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.