Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.186 discussies in dit forum
-
Hallo allemaal, Sinds enkele weken heb ik deze single in mijn bezit. Maar die kraakt enorm. Wie heeft er een goeie digitale versie van en wil deze hier delen? Alvast bedankt! Benno
-
-
- 10 antwoorden
- 697 weergaven
- 2 followers
-
-
Hallo, Bij ieder bezoek moet ik mijn wachtwoord herstellen. Nadat ik deze heb hersteld kan ik die niet meer gebruiken bij een volgend bezoek. Ik krijg dan de melding dat het wachtwoord niet juist is. Is dit een bekend probleem? Groet, Richard
-
- 3 antwoorden
- 697 weergaven
-
-
Ik weet het nog goed. Op 6 november 1994 begonnen we in Poster een 6-delige Motown story. De 6CD Box was net uitgekomen en de platenmij had bedacht om in de Amsterdamse Escape disc een z.g. Motown Party te organiseren. Dat zou op 25 november zijn. Maar.......het ging niet door. Er was geen publieke belangstelling. Er waren al badges gemaakt etc. Alles wat nog over is, zie je hier. En de 6-delige Poster serie natuurlijk.
-
- 0 antwoorden
- 696 weergaven
-
-
Beste lezers, Ik weet eigenlijk wel zeker van wie de stem is die je in onderstaand radiospotje hoort, maar ik graag weten wie jullie hierin herkennen. Dit omdat de stem die ik herken reeds geruime tijd geleden is overleden en de commercial nog altijd uitgezonden wordt. [verborgen inhoud] Body en Co Oostburg.mp3
-
-
- 1 antwoord
- 696 weergaven
-
-
-
wie ben ik ,nou ik ben het knutselsmurfje uit het mooie Drentse land...... en natuurlijk een super Veronicafan ....dol op muziek,een ijverig bijtje in vele hobby,s . wil je meer weten ,dan hoor ik het wel ......
-
- 2 antwoorden
- 696 weergaven
-
-
Ik denk leuk voor mensen van mijn generatie; [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 696 weergaven
-
-
Hele fijne dagen en een goed en gezond Nieuwjaar, met veel radio, muziek en een klein beetje video.
-
- 1 antwoord
- 695 weergaven
-
-
En laat ik dat nou ook denken: [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 694 weergaven
-
-
Kies een decennium, kies een land en kies een gevoel.... Luister naar muziek. [verborgen inhoud] Erg leuk gedaan dit.
-
- 0 antwoorden
- 694 weergaven
-
-
Je zal er maar mee te maken hebben: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 694 weergaven
-
-
Beste vrienden, Heeft er iemand soms de uitzendingen 1 tot en met 10 voor mij? Groeten. Danny.
-
- 0 antwoorden
- 692 weergaven
-
-
John Lennon in New York Uitzending: vrijdag 1 januari 2016, 00.00 uur op NPO3 De pianospeler die na de aanslagen in Parijs voor theater Bataclan Imagine van John Lennon speelde, raakte bij veel mensen een gevoelige snaar. Mede naar aanleiding daarvan steeg het nummer dit jaar naar de koppositie in de Top 2000. Op vrijdag 1 januari zendt de NTR de documentaire Lennon in New York uit, waarin het leven van een van ’s werelds belangrijkste en invloedrijkste artiesten van de 20e eeuw wordt herdacht. Met nooit eerder vertoonde fragmenten en concerten en een schat aan composities van Lennon en Ono waarvan enkele in noo…
-
- 0 antwoorden
- 692 weergaven
-
-
En dit is de Making-of Top 192 Van Alle Tijden van de afgelopen dagen. 3 dagen in 5 minuten. Mocht de link na een tijdje niet meer werken met mobile devices dan: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 692 weergaven
-
-
Nou allochtoon ben ik niet, m'n opa in de jaren 20 van de vorige eeuw wel en m'n vader ook nog kort. ( van Pruisische -Duitse origine ). Maar ook ik kreeg vorige week van mevr. de "medicijn vrouw" de diagnose "ernstig vitamine D tekort" En nu vallen waarschijnlijk een hele rits vage klachten van de laatste 2 jaar op z'n plek. De lijst is heel lang. Dus nu een hele hoge dosis vitamine D zodat het weer na een paar weken op peil komt. Dat tesamen met calcium , ja dat heb je als de jaren beginnen te tellen........... Hopelijk gaat de moeheid en de neiging tot astmatisch gedoe dan snel weg. [verborgen inhoud] Ook toevallig dat net alles in de spotlight is gekomen v…
-
- 3 antwoorden
- 692 weergaven
-
-
Is er een logo zichtbaar? En zo ja, welke zender is dit? Laat dit even weten.
-
- 2 antwoorden
- 691 weergaven
-
-
Met op 2 juni de concertregistratie 'Sgt. Pepper 50 jaar later: Live in concert’ Uitzending documentaire: donderdag 1 juni om 22.55 uur bij de NTR op NPO2 Uitzending concert: vrijdag 2 juni om 22.55 uur op NPO 2 Website: www.ntr.nl/hetuurvandewolf Op 1 juni 2017 is het vijftig jaar geleden dat het legendarische Beatles-album ‘Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band’ verscheen. In het kader daarvan zendt de NTR in Het Uur van de Wolf op donderdag 1 juni de documentaire The Analogues – Sgt. Pepper 50 jaar later uit. In aansluiting op de documentaire is een dag later het concert van The Analogues te zien, waarin het legendarische album integra…
-
- 0 antwoorden
- 691 weergaven
-
-
Ik kom in een programma van Jan van Veen uit 1968 een opname tegen waar ik helemaal niks van terug vinden. Het is van een Nederlands bandje. Luister naar Jan van Veen die het aankondigt [verborgen inhoud] Weet iemand er toevallig iets van? Juul Nou En - like my dear sigaret nederlandse band
-
- 1 antwoord
- 691 weergaven
-
-
Ik ben nogal van de geschiedenis dus dit is prachtig. Terug naar m'n jeugd. [verborgen inhoud] Het is nog een pilot.
-
- 4 antwoorden
- 691 weergaven
- 1 follower
-
-
-
bron: Villamedia. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 691 weergaven
-
-
Dat ik nogal een geschiedenis jongen ben mag genoegzaam bekend zijn. Daarom is het wellicht zo leuk om tegenwoordig Freewave te lezen. Het staat vol met leuke en mooie artikelen over m'n jeugd. En de meeste tijd heb ik tegelijkertijd doorgebracht met Hans Knot, de schrijver van veel nostalgische stukken. Hans in Groningen en ik in t'Gooi - Hilversum. Nu tref ik in de recente Freewave een alleraardigst stukje aan over de 3-weg stekker………….. De 3-weg stekker? Ja, de jongelui hier, dat was een revolutionair stekkertje. Want dat was er nog niet in die jaren 50 en 60. En enorm handig. De meeste huishoudens hadden er wel een paar. En erg leuk om over zo'n simpel ding een ve…
-
- 2 antwoorden
- 690 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 689 weergaven
-
-
Ik ben (met enige spoed) op zoek naar het bovenstaand nummer in 320. Kan iemand mij daarmee helpen? Ik zoek dus niet de versie met Louis Armstrong.
-
- 1 antwoord
- 689 weergaven
-
-
Hallo allen. Zal me even voorstellen, ben Jan Wouda (Victoria22), ben gepensioneerd en woonachtig in Almere. Heb de zeezendertijd erg bewust meegemaakt en had dat niet willen missen. Vandaar mijn aanmelding voor dit forum. De laatste tijd veel bezig met electronica zelfbouwprojecten zoals een koptelefoonversterker en een MD platenspeler voorversterker. Daarnaast ben ik ook actief met DAB+ ontvangst, daarvoor een Dual ontvanger aangeschaft + een heuse verticale 7 elements buiten antenne met rotor. Dit was mijn introductie. V.G. Jan Wouda.
-
- 4 antwoorden
- 689 weergaven
-