Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  2. [verborgen inhoud] DD VHS-A 12-Hitradio1224-30081995-JanVanZanten.mp3

3. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]

4. Started by henkjan2016,

Zie STACK: [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,7k weergaven
  5. Gast Max
    Started by Gast Max,

2018-09-07 Reunie Voor KWF 19-22 uur Stenders & Van Inkel NPO Radio 2 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  6. Started by nielsfm,

hallo allemaal, zou iemand mij aan de volgende uren van radio 538 kunnen helpen? ik mis ze namelijk bij 538gemist. het gaat om evers staat op van dinsdag 30 juni 0800-0900 en om de avondploeg van 23:00-00:00. alvast bedankt gr niels

• 3 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  7. Started by Roberto26081981,

Download TROS-R3FM-19980131-1500-1559-ThorvaldDeGeus-MegaTop100-2.mp3 here [verborgen inhoud]

8. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Iemand enig idee wat de uitzenddatum was van dit programma?

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  9. Started by ruudam,

Hoeveel Nederlandse dodelijke slachtoffers bij een vliegramp zijn er nodig om de thans ongepaste en altijd irritante (STER) reclame op Radio en TV te doen stoppen? De teller staat nu op 189.

10. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server, met dank aan Evert zelf opgenomen - gedigitaliseerrd - opnamen van de FM band [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

11. Radio 10 Gold 1395 2004 04 18 Forgotten 45's Mark De Brouwer 1358 1603 [verborgen inhoud]

12. Started by Vincent,

18 minuten Felix Meurders in studio kwaliteit. [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  13. Started by h.roos,

NOS-H3-19811220-1800-1900-Felix Meurders-De Nationale Hitparade (19-1) [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.

• 3 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  14. Started by Vincent,

Nog een uitzoektape: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 11 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  15. Started by Jan-Fre,

Dit jaar bestaat de Top 40 50 jaar. In de zomer van 1977 was dat 12,5 jaar en Veronica besteedde daar vier weken volop aandacht aan. Die opnamen hebben we allemaal. Niet alleen Veronica vierde het feest, ook Radio Centraal deed mee. Op 3 juli 1977 zond zij de eerste top 40 nog een keer uit, compleet met rook-reclames. Twee uur lang genieten! [verborgen inhoud]

• 7 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  16. Eentje waarvan ik nog een datum zoek: [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  17. Ook een leuke opname die ik in mijn digitale archief heb, Daniel Dekker met een aflevering van "Poster" over 30 jaar TROS, een programma met leuke muziek uit de tijd 1964-1994. Radio-2 6 November 1994 22 tot 23 uur Daniel Dekker "Poster - 30 jaar TROS" [verborgen inhoud] Enjoy... Henk Kruize

18. Onder dankzegging voor de altijd weer leuke reacties op de oude Top 40 uitzendingen, deze weekw eer eens een wat meer “recente†non-stop versie. De datum is 13 april 1996, met Captain Jack op de eerste plaats. Guus Meeuwis blijft met zijn tweede hit staan op nummer 2 en Charly Lownoise & Menthal Theo stijgen naar 3. We zaten volop in het house- en gabbergeweld toen, The Party Animals stegen sterk met Hava Naquila van 10 naar 4. Toch ook nog drie Nederlandstalige singles in de Top 10, naast Guus Meeuwis waren ook Linda, Roos & Jessica en het One Two Trio vertegenwoordigd. Daartussenin ook nog het mooie Children van Robert Miles. Michael Jackson deed het prima…

• 1 antwoord
    • 1,7k weergaven
  19. Elke zeezenderfan en vroegere luisteraar weet het zich vast nog te herinneren, die aanslag in 1971 door drie duikers op de MEBO II, het zendschip van Radio Noordzee. Meteen na... [verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  20. Started by Juul,

Het was in de zomer van 1996 dat de politiek in Den Haag had bedacht dat de Omroepen ook bij de radio aan "Billboarding" mochten doen. Dus bij de aan- en afk. "dit prog. werd mede mogelijk gemaakt door.............' Onze marketing afd. had kontakt met Heineken en die voelde daar wel wat voor bij het programma Poster. En dan zouden we ook meer concerten gaan opnemen en via Internet de beelden verspreiden. Samen met (toen)Â NOS technicus Herman Dales tegenwoordig werkzaam bij Radio 2, maakte ik een demo hoe zoiets er uit zou komen te zien ( nou ja horen). Het is er nooit van gekomen en ik weet niet meer waarom............ Misschien is toen wel dat T…

• 0 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  21. Started by Lumpie,

Beste allemaal, Heeft iemand nog uitzendingen in zijn / haar bezit van de dag dat Radio 10 FM weer Radio 10 Gold werd? Dit was zover ik mij kan herinneren op 1 december 2003, vanaf 10:00 uur in het programma van Peter Holland was de omschakeling een feit. Zou leuk zijn om van deze eerste feestelijke dag 10 Gold weer eens opnames te horen. Groeten, Leo

• 6 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  22. Started by Vincent,

Vier uur live vanuit Scheveningen. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  23. Ooit overgezet van band en zonet weer teruggevonden op schijf. Het laatste uur en kwartier van de NOS Single Top 100 uit 1976. [verborgen inhoud] Veel plezier ermee!

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 1,7k weergaven
  24. NOS-H3-19781020-1800-1900-FritsSpits-Avondspits Opname uit het archief van Ton van Draanen

• 6 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  25. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 1,7k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.