Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. PowerFM-19920212-1415-1515-PeterHolland-EdwinDiergaarde Opname uit het archief van Ton van Draanen

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  2. Started by It Feintsje,

Hallo. Op verzoek de Top 2000 van 2005, te downloaden via Mega. Even een account aanmaken en gaan. Hier dag 1: [verborgen inhoud] Sierk.

3. Beste radiovrienden, Wij maken morgenavond een ode aan Frits Spits dmv Avondspits Steunplaten te draaien. Wie van jullie heeft er nog jingles en/of fillers uit de periode 1978-1988 beschikbaar? Zodat wij deze kunnen gebruiken tijdens de presentaties. Verder zullen we veel Avondspits-fragmenten tussen de Steunplaten door mixen. Hoor het graag. groet, Erick

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 7 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  4. Started by rauhfaser,

Hallo, In de afgelopen jaren heb ik massa's programma's verzameld, waaronder ook heel veel Top 40's. Op een vraag van een bekende van mij of ik ook een Top 40 uit 1986 had, antwoordde ik snel: 'natuurlijk'. Maar nu blijkt dat net het enige jaar te zijn waar ik geen Top 40 uit heb. In de oude uploads van Vincent en Evert kom ik ook niks tegen. Anyone? Edwin

• 5 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  5. Started by SIrhc,

In de periode dat Rob even niet op Radio 2 te horen was kon hij het niet laten om 'die bak op te gaan'. Met Caroline maakte hij op de XXL Bonanza stream de 'We Vervelen Ons Ka-Podcast'! Totaal 12 podcasts in de periode 12-09-2017 t/m 12-12-2017. En hier kun je ze allemaal downloaden: [verborgen inhoud]

6. TransatlanticRotterdam-19820731-1000-1100-JanVis-NederlandstaligeShow-91mhz [verborgen inhoud]

7. Started by Junebug,

Voor de Metalheads vind ik toch wel het enige leuke programma dat er wekelijks live te vinden is in de regio Amsterdam/Zaandam. Iedere donderdag avond tussen 2300 en 0100 Leo vd Velde met De Beuk Erin. Louter en alleen snoeiharde gitaren. Achteréénvolgens 2015-11-26 2300-2400 DeBeukErin-Zaanradio 107.1.mp3 (127.9 MB) 2015-12-03 2300-0100 DeBeukErin-Zaanradio 107.1.mp3 (129.4 MB) 2015-12-10 2300-0100 DeBeukErin-Zaanradio 107.1.mp3 (133.6 MB) 2015-12-17 2300-0100 DeBeukErin-Zaanradio 107.1.mp3 (131.7 MB) 2015-12-24 2300-0100 DeBeukErin-Zaanradio.mp3 (132.8 MB) 2016-01-08 0000-0100 DeBeukErin-Zaanradio-LemmySpecial.mp3 (61 MB)…

• 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  8. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Guido Kunststof 2009 06 25 - Andre van Duin en Ferry de Groot Zijn te Gast [verborgen inhoud]

9. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server HofstadDenHaagnonstop7-8-1982-2 [verborgen inhoud]

10. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Presentatie niet uitgezocht.

• 4 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  11. Started by Tino,

Exact 25 jaar geleden. Het programma heet : De Nationale Top 100 van 1992, maar het is de lijst van de Stichting Nederlandse Top 40. Vandaar dat ik 'm hier plaats. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  12. Olá! Voordat ik de moeite ga doen en de boel ga rippen - ik heb in 2012 een hele nacht 3FM vanaf 101TV opgenomen vanwege de slaapgast (Frans Bauer). Dit zou als het goed is op 7 dvd's van 2 uur each moeten staan. Is dit interessant voor mensen hier? Ik tag ook meteen absolute 3FM-archivaris @David Peeters.

13. 35 jaar Radio Mi Amigo Van de Golden Radio NL server RMA240520091700-1800-ClubMiAmigo [verborgen inhoud]

14. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server, met dank aan Achim mrh110384 [verborgen inhoud]

15. De Top 40 van 2 Juni 1984 met Wim van Laar [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 2 Juni 1984 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van week 22, 1984 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 3 Juni 1989 door Dave Roest [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  16. Started by martinja,

TROS-R3-19891207-1400-1600-PeterTeekamp-NationaleHitparade [verborgen inhoud] TROS-R3-19891207-1600-1800-MartijKrabbe-NationaleHitparade [verborgen inhoud]

17. Started by UItgeschreven,

De Zeezender Top (19)74 wordt een unieke lijst van singles, tunes, jingles en radiofragmenten die op enige wijze een link hebben met de zeezenders. Tenminste als jullie meedoen. Op website ExtraGold de optie je 5 platen/tunes etc te dumpen, zodat we op de 31ste een waardige lijst der lijsten hebben. En vooruit, als het klikken te moeilijk is op de oude dag, alles wat hieronder gedumpt wordt, gaat mee in de samenstelling. Dank alvast!!

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  18. De Top 40 van 18 Oktober 1980 met Wim van Laar [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 18 Oktober 1980 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 18 Oktober 1980 met Pieter Oele [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 21 Oktober 1989 door Frits Spoor [verborgen inhoud] De 90s NonsTop 40 van 12 Oktober 1991 door Dave Roest [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  19. Started by martinja,

Cleaned by Oldies 45 VOO-1975-27min-ProefProgrammaOverCultuur-VoorMinisterVanCRM [verborgen inhoud]

20. Started by Rrrricky,

Heeft er toevallig iemand opnames liggen van het 3FM Elfstedenfeest 1997, wel zo actueel in deze dagen. Zat er opeens aan terug te denken. Kijken naar de TV en half luisteren naar de uitzending vanuit de Harmonie in Leeuwarden waar in ieder geval de TROS van 6 uur 's morgens tot 2 uur 's middags uitzond. Ik ben erg benieuwd. Alvast bedankt......

21. Started by Vincent,

Piet Ekel, die vooral bekend werd door zijn creatie/rol als Malle Pietje in de televisieserie Swiebertje, is deze week overleden. Ekel vertolkte ook de stem van de vader van Calimero in de gelijknamige tekenfilmserie en werkte hij mee aan Loeki, Rieki en Wieki uit de Biotexreclames. Ook werkte hij mee aan vele hoorspelen. Een van die hoorspelen was Apollo 21. Matt Meldon is een voormalig NASA-astronaut, die meewerkte aan het ruimtevaartproject Gemini. Nu is hij journalist: hij schrijft over het project Apollo 21, een bemande vlucht naar de achterzijde van de Maan met aan boord onder andere Steve Meldon, de broer van Matt. Eerder teruggekeerde astronauten lijken ver…

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  22. Started by Theo Jansen,

Is er iemand die de hele LP-top 220 opneemt? Ik heb zelf wel een aantal uurtjes via de stream opgenomen maar morgen moet ik werken dus dat mis ik allemaal.

23. Started by Omnivoor,

Koffertje met cassettes gevonden op zolder. Onder anderen 5 cassettes met de (15e en tevens meest recente) Elfstedentocht 1997. Opgenomen AM radio in Oost Engeland, UK. NL Radio 1. Dit was voor mij de enige manier om er iets van beleven, want op de UK TV wordt en werd er niets aan besteed. Ook TV satelliet ontvangers alhier hebben/hadden geen NL zenders. Er naar luisterend voel je soms de vrieskou. Ongelooflijk hoe men weet te OH-en gedurende die drie dagen (2, 3 en 4 januari 1997). Hier 2 januari 1997 vroegavond: (cassette 1 kant a) [verborgen inhoud]

24. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  25. Op donderdag 9 juli 1992 was ik aanwezig op het Autotron in Rosmalen bij de uitzending van 50 pop of een enveloppe en de opnames van Nederlands Hitwerk. Ik was nog kandidaat bij 50 pop op het TROS podium,werd door een productie medewerkster geselecteerd en ik moest een muzikale vraag beantwoorden en dat was meende ik een fragment van The Fortunes. Won toen diverse prijzen. Karel van Cooten was de presentator en Peter Teekamp presenteerde Nederlands Hitwerk. Optredende artiesten waren o.a. Gerard Joling & Tatjana,Pater Moeskroen,Johnny,Piet Veerman,Henk Wijngaard,Henk Westbroek. Hieronder wat foto's.

• 7 antwoorden
    • 1,6k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.