Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Hallo, In het bijgaande file, hoor je 2 spots die bij AFN te horen waren in de jaren 80. Ik vind zeker het geluidje in het eerste spotje leuk en hopelijk kent iemand dit. Oftewel, is het een bestaande track van een plaat of toch een jingle speciaal voor AFN gemaakt? En dat geldt ook voor de tweede spot. Misschien weet iemand meer? [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 9 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  2. Started by Vincent,

Met dank aan Wim. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 6 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  3. [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  4. Started by martinja,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

5. De moord op John Lennon is alweer bijna 33 jaar geleden en direkt na de moord op John Lennon zond de VARA op 9 en 10 december 1980 een 2-uur durende radio-documentaire uit. Deze documentaire werd gepresenteerd door Willem van Beusekom. 9 december 1980 Hilversum 3 23-24 uur http://www6.zippyshare.com/v/48919156/file.html 10 december 1980 Hilversum 1 00-01 uur http://www6.zippyshare.com/v/63430447/file.html Gr, Melle

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  6. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server 1992-00-00_19.00-21.00_uur_VOO_De_hits_van_1969_(deel_1)_Ad_Bouwman_&_Tom_Mulder_(FM-stereo) [verborgen inhoud] 1992-00-00_19.00-21.00_uur_VOO_De_hits_van_1969_(deel_2)_Ad_Bouwman_&_Tom_Mulder_(FM-stereo) [verborgen inhoud]

7. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  8. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

9. Started by peter,

Ik heb alle uitzendingen (1 LP Top 20 uitgezonderd), maar door tijdsgebrek niet de tijd gehad om te uploaden. Mochten er speciale verzoekjes zijn, hoor ik het graag.

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  10. Started by Juul,

Dat bedoel ik nou, draai gewoon lekkere platen. Maar ja, als je zelf je platen niet uit mag en ook waarschijnlijk niet zoeken ( kennis ) kan heb je tijd genoeg om allerlei ongein uit te halen. "Plaatje maar weer" zei oud collega Lex altijd. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  11. Started by peter,

Top 40 [verborgen inhoud] Tipparade [verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  12. VARA-R2-20040415-0800-0900-RoderickVeloo-Ontbijtradio - [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 5 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  13. Started by Eergisteren,

Heeft iemand de top 100 van 2019 nog opgenomen toevallig? Volgens mij gisteren bij QMusic uitgezonden, toch?

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  14. Voor de weinigen die de uitzending van Tineke (met Adje Bouman als 'sidekick') vanmiddag niet beluisterd hebben, hierbij de upoload (opgenomen via de stream): [verborgen inhoud] Gr, Melle

• 8 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  15. Van Inkel valt in voor Leo Blokhuis. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  16. Started by Bosmeester,

Beste forummers, Ik ben op zoek naar oude Miniparade's met Eddy Keur of Niek Montanus heeft iemand die in zijn bezit? Met vriendelijke groet, Arnold.

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  17. Started by Control49,

Op Hilversum 3 was er in de vroege jaren 70 tijdens het NOS maal met Joost den Draaijer gedurende enige tijd een item met Drs. Ijzerbout, die behandelde hoe je zelf een FM ontvanger in elkaar kon flansen. Dit is althans wat ik mij vaag herinner. Ik vraag mij af of hier opnames van bestaan ter opfrissing, cq. controle van het geheugen en of iemand het kan/zou willen uploaden... Alvast mijn dank (en een goede jaarwisseling aan allen). vr.gr. John

• 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  18. HollandFM-31-8-1994-8.30-9.15 [verborgen inhoud]

19. Gast Paul
    Started by Gast Paul,

Ter kennisgeving: 40upradio, het radiostation van Harry de Winter, heeft sinds kort in de avonduren ook gepresenteerde programma's, o.a. met oude knarren als Marc Stakenburg, Mart Smeets, Jan Donkers, Vincent van Engelen, de onvermijdelijke Rob Stenders en Leo van der Goot: [verborgen inhoud] Er zijn ook verhalen dat kinkfm binnenkort zal herrijzen als internetstation. Ik ben benieuwd wat er allemaal nog gaat volgen...

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  20. Started by henkjan2016,

Vanaf 3 september zenden Lien en ik 24 uur per dag 5 dagen lang uit vanuit mijn pauperpaleisje. Dat doen we om geld in te zamelen voor KWF. 14-16 uur en de nacht zijn te volgen op Radio 2, de rest via radio2.nl en KX Radio. Nee je hoeft niet per verzoekje te betalen. Als we aan de start van elk uur 200 euro hebben verzameld, dan gaan we door. Als we het halen, eindigen we vrijdagavond met een Stenders & Van Inkel reunie. We streven elke dag naar 1 legendarisch radioprogramma en verder worden we vast geholpen door collega's en artiesten. Nog los van wat er allemaal tussendoor kan gebeuren. Anything goes. Oh ja. Caroline schaamt zich kapot voor mijn sfeerloz…

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  21. AVRO-H3-19780109-0900-1000-TomBlom - [verborgen inhoud] Uit het archief van Ton van Draanen.

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  22. [verborgen inhoud] 1967-12-30 - Herman Stok - Tijd Voor Teenagers Top 20 Over 1967 Gevonden op zo'n CD waar niets op staat geschreven. Ik dacht er na mijn pensionering aan toe te komen maar met thuiswerken kan de boog ook niet de hele dag gespannen staan. H1 of H2?

• 5 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  23. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server Radio Veronica 192 - 31082008 - 1100-1200 Uur - Tom Collins Show [verborgen inhoud] Radio Veronica 192 - 31082008 - 1400-1500 Uur - Tape 29091971-1400-1500 Uur - Lex Harding Show - 29 09 1971 [verborgen inhoud] Radio Veronica 192 - 31082008 - 1500-1600 Uur - Tape 19051971-1700-1800 Uur - Rob Out Show - 19 05 1971 [verborgen inhoud] Radio Veronica 192 - 31082008 - 1600-1700 Uur - Live Chiel Montagne - Chiel Montagne Show [verborgen inhoud]

24. En weer een geweldige middag!!! [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Ik zoek nog het lijstje.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.