Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
De Top 40 van 14 September 1985 met Wim van Laar [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 14 September 1985 met Bert van Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 14 September 1985 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 13 September 1986 door Frits Spoor [verborgen inhoud] De 90s NonsTop 40 van 14 September 1991 door Dave Roest [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo, Dit is een cd die Q the Beat uitdeelde om het programma The Morning Edge van o.a. Eddie Keur te promoten. http://www.mediafire.com/?aeka5gk5i3rzyc6
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
met Meta de Vries, een vd mooiste radio stemmen ever vind ik http://www.mediafire.com/download.php?o37l2od6cnglon7
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio Atlantis Rotterdam Radio Atlantis - 1 [verborgen inhoud] Radio Atlantis - 2 [verborgen inhoud] Radio Atlantis - 3 [verborgen inhoud] Radio Atlantis - 4 [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
In de bijlage een excelsheet met daarin naast alle 13 jaargangen van de Evergreen top 1000 ook een totaaloverzicht en enkele statistieken. [verborgen inhoud] met vr. groet, janf
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
Radio Unique Amsterdam De Kletsmeijershow - tijdens Sinterklaas - 1 [verborgen inhoud] Radio Unique Amsterdam De Kletsmeijershow - tijdens Sinterklaas - 2 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opnames uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
Een tijdje geleden ben ik een gedeelte van mijn radioarchief kwijtgeraakt. Inmiddels is er veel materiaal terug, maar ik ben nog opzoek naar een aantal uitzendingen van Rob Stenders. Het gaat om de volgende programma's: Stenders Business Bonanza - 29-03-2017 (NPO Radio 2) Net Niet Top 40 - 15-11-2019 (NPO Radio 2) Keur In De Middag - 01-08-2020 (NH Radio, met als gasten: Jeroen Kijk in de Vegte en Rob Stenders) Wie zou mij aan één van bovenstaande kunnen helpen? Alvast bedankt!
-
-
- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Dit weekend is Radio 10 ingetrokken in het pand van Radio 538. Een aantal foto's zijn te bewonderen op de Facebook pagina van Lindo Duvall. Ik zie daar ook een webcamera. Hopelijk neemt Radio 10 ook het visual radio concept over van Radio 538... Dat is het enige wat ze moeten overnemen, de muziek mogen ze daar laten. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Hier is via Mixcloud de retro top 50 met Ferry Eden. Met dank aan de buren.
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Vrienden, Voor het maken van een radio item over drive-in shows ben ik opzoek naar een radiospotje van de Vara drive-in show uit de jaren 70. Je weet wel die spot die begint met het Ah-Oeh-Oeh-Ha geluidje uit Big Bertha van Windmill en het muzikale loopje van Sir Douglas Quintet (She's about a mover). Is er misschien iemand die mij aan een (mogelijk) kwalitatief goede opname van zo'n spotje kan helpen?? Je zou mij er een groot plezier mee doen. Jan
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
1975-05-22 1832-2030 FritsSpits-TomMulder-FerryMaat-NOS-TROS [verborgen inhoud] 1976-05-22 1600-1800 FerryMaat-TROS Top40 TROS-H3 [verborgen inhoud] gr jan V
-
-
- 10 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
20 jaar vrije radio Den Haag [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Hier een aircheck van een gecombineerde zender. Intersound FM en Supercat op 96.0 vanuit (als ik me niet vergis) Rotterdam. Deze zender zond uit op zaterdag. Wouter van Straten (ex-Free Radio Rotterdam en nu Exxact FM Barendrecht) en Danny v/d Linde (ex-Stadsradio Rotterdam en AFM) hoor ik voorbijkomen in de jingles. De periode is rond 1990, schat ik. De opname komt vanaf een oud PDM bandje en is niet helemaal top maar wel voldoende om te beluisteren. Enjoy! http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WXOES8ERRO8H.mp3
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Twee uur RTL met Jan de Hoop en Jan vanPutten. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ronnie piratenzender uit Zuid Oost Brabant Lawaaipapegaai (adjepatatje) [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname afkomstig van MiniDisk uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Hier is de top100 van 1976 Uitgezonden op 26121976 Met dank aan de uploader die het beschikbaar heeft gesteld TomCollins1400-1500Top100van1976 [verborgen inhoud] Tineke1500-1600Top100van1976 [verborgen inhoud] RobOut1600-1700Top100van1976 [verborgen inhoud] LexHarding1700-1800Top100van1976. [verborgen inhoud] Hier is nog een overzicht van alle 100 platen waar ze een selectie van draaiden. Lijst is van top 40.nl [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Giorgio Hokstam wordt per 1 augustus dj bij FunX. Bij de jongerenzender gaat hij de programma’s Jouw Stad Utrecht en later ook Jouw Stad Amsterdam presenteren. Daarnaast gaat hij aan de slag voor FunX Beeld. Giorgio Hokstam: "Na ruim vier jaar hitradio gemaakt te hebben, ben ik toe aan een volgende stap. Zo wil ik iets meer de journalistieke kant van radio gaan ontdekken en daarnaast ook mijn skills als presentator op beeld meer gaan ontwikkelen. FunX is daarom, met goed beluisterde 'urban' radioprogramma's en een zeer sterke online/videoredactie, hét radiostation waar ik mijn dromen en ambities kan verwezenlijken. Ik heb er ontzettend veel zin!” Sharid Up…
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Heeft iemand de Top 88 Radio 2 gisteren opgenomen.
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Beste allemaal, Eind jaren 90 / begin 00 (inschatting) zond er een station uit in Zuid-Holland op 103.2. Dat was Atlantis, de lokale voor Woudrichem en Werkendam. Het signaal was ongelofelijk hard, de programma's geweldig (tenminste, dat vond ik) en de sound was top. Is er toevallig nog iemand in het bezit van airchecks van deze zender en wil hij/zij deze delen? Ben benieuwd. Gr.
-
-
- 15 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
TROS-19880310-1400-1430-JeroenSoer-NationaleHitparadeTop100 TROS-19880310-1500-1530-JeroenSoer-NationaleHitparadeTop100 Opname uit het archief van Ton van Draanen
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Hallo allen! Leuk nieuws; dit jaar nog komt er een boek uit over de geschiedenis van alle voorlopers van de Mega Top 50. Dus de Hilversum 3 Top 30, de daverende 30, de Nationale Hitparade, de Nationale Top 100 etc. Bij mijn weten is er nog nooit eerder een allesomvattend boek geschreven over deze gehele periode. De verhalen van alle oud presentatoren die we geïnterviewd hebben willen we uiteraard verrijken met mooie studio foto's van de DJ's die de lijsten presenteerden. Ben je ooit op bezoek geweest bij een uitzending van Joost den Draayer, Felix Meurders, Frits Spits, Tom Blomberg, Ferry Maat, Martijn Krabbé, Peter Teekamp, Daniël Dekker of Gijs Staverman i…
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server 1981 05 03 Hofstad Buvstuk 1326 1406 [verborgen inhoud] Hofstad zomerband01000 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-