Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by peter,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  2. Uit het archief van Douwe Dijkstra, vers van de recorder: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

3. Started by Jingle192,

Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  4. de jaarlijkse lijst met de grootste hits, ditmaal 1983 alhier te vinden. (mocht iemand laatste 2 uur in betere kwaliteit hebben hou ik me aanbevolen) [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  5. De laatste aflevering, datum nog niet gevonden. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,4k weergaven
  6. Started by Vincent,

Nog een uutje Rob Out. Afkomstig van tape. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  7. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 1,4k weergaven
  8. Started by Vincent,

Ik heb gisteren in Harlingen een aantal uren opgenomen van de 747 kHz waarop Radio Mi Amigo was te horen. Ik heb het opgenomen met een kleine portable van 12 euro bij Ali Express: Audiomax SRW-710 MW/KG/FM, je kan er mp3/wma files mee afspelen vanaf een micro sd-kaart en je kan ermee opnemen. Dit kan via de aux-ingang, via de ingebouwde microfoon en het leukste optie: de radio. Dit alles in 128 kpcs/44.100 hz. Het resultaat: [verborgen inhoud]

• 13 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  9. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 6 mei 2017, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie. ​Deze week de volledige UK top 40 van 52 jaar geleden: 8 mei 1965. Op 1 vinden we The Beatles met Ticket To Ride. We draaien ook het b-kantje Yes It Is. Nieuw 52 jaar geleden waren: Shirley Ellis op 40, Marianne Faithfull op 39, The Drifters op 36,… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  10. Started by Ton de Groot,

[verborgen inhoud]

• 8 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  11. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  12. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

13. Started by Roberto26081981,

[verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 7 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  14. Started by martinja,

Hitradio met onbekende presentator [verborgen inhoud] Hitradio-nonstopmuziek [verborgen inhoud]

15. Gast michajans
    Started by Gast michajans,

Hierbij de 25ste Top 100 Allertijden, uitgezonden op HitRadio Veronica, op 5 april 1996. Veel plezier ermee! [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  16. [verborgen inhoud] Uit het archief van Ton van Draanen. Grt, Peter

• 4 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  17. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,4k weergaven
  18. [verborgen inhoud] Uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  19. Started by martinja,

Top 100 1962 Tros [verborgen inhoud]

20. Started by Bri,

Ik ben echt een sucker voor afscheids, jubileum of speciale uitzendingen ik heb er best wat maar veel zijn jonger dan 5 jaar en mag je niet posten: dus er komen er nog wel een paar bij in de loop van de tijd 😉 Mochten jullie nog mooie afscheids of jubileum uitzendingen hebben schroom niet om deze toe te voegen * [Radio2-20121222-DeStrepenVanSpits-FritsSpits-1400-1600(Laatste).mp3] [verborgen inhoud] * [Radio2-20131223-TijdVoorTwee-FritsSpits-1200-1400 (laatste reguliere uitzending).mp3] [verborgen inhoud] * [Radio2-20131224-TijdVoorTwee-FritsSpits-1200-1400 (afscheidsuitzending).mp3] [verborgen inhoud] * [Radio2-20140223-…

21. Started by Juul,

Ik heb voor ons omroep personeelsblad Spreekbuis een stukje geschreven over het verdwijnen van RNW. En ik kwam in m'n archief net dit stuk tegen uit Electron van november 1961. Dit nav het in gebruik nemen van de studio waarin RNW nog steeds zit. Op de weg tussen het omroepkwartier en Bussum. Net achter het "kroegje". De schrijver van dit stuk is zendamateur ( PA0DIC) en was technicus bij RNW. Best aardig om te lezen. Hier vast het voorblad. De download bevat het hele artikel uit Electron. Juul http://www7.zippyshare.com/v/66973869/file.html

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  22. Opgenomen van DAB+ [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  23. Hallo allemaal heeft iemand Op Oudejaarsavond en Nieuwjaarsnacht unieke originele oude programma’s op 192Radio! op genomen en zou dit willen plaatsen ben er zeer benieuwd na, was van 23.00 tot 6.00 M.v.g John

• 5 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  24. Free Radio Rotterdam-1983 12 26-1700-1800-Joost den Draaijer [verborgen inhoud]

25. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.