Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.167 discussies in dit forum
-
Veronica zond op deze tijdstippen het concert Live from the Twilight zone van de Golden Earring uit, simultaan op TV and Radio. Heeft één van jullie misschien de radio opname in stereo?
-
- 0 antwoorden
- 870 weergaven
- 1 follower
-
-
Goedenavond, wat was 1988 toch een geweldig jaar toen bij radio Veronica. De top 60 van de jaren 60, die staat op deze site. Echt geweldig, nadat ik die gehoord had ben ik fan geworden van die oude muziek. Aan het einde van het jaar was er natuurlijk de top 100 van 1988, staat sinds kort ook op deze site. Maar wat ik helemaal geweldig zou vinden is, dat ook de top 100allertijden van 1988 online zou komen. Het was toen ook de eerste die ik meemaakte, ik herinner me nog dat mijn vader en moeder met mijn zus en ik natuurlijk op een camping stonden. En toen de top 100 allertijden op de radio was, heb ik toen de hele dag geluisterd. Die dag begon het in de auto, en w…
-
- 25 antwoorden
- 6,2k weergaven
-
-
Jeroen Nieuwenhuize heeft samen met Erik-Jan Rosendahl en Michiel Veenstra in 1998 tm 1999 ‘The Morning J.E.M.’ gemaakt op Radio 538. Heeft iemand hier toevallig uitzendingen liggen? Zou het graag weer een keer willen horen Alvast Dank!
-
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik mis in mijn archief zowel de 1e VOO H4 28-12-75 < is dus ook het openingsuur voor H4> als de eerste VOO H3 uitzending in 1975. Datum eind dec 1975? Is iemand bereid dit beschikbaar te stellen? Paul de Haan.
-
Hallo radiovrienden wie o wie kan mij helpen aan het 4e uur van 1200-1300 van de Nos top100 van 1971 mijn dank is groot. jan V
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Beste Radio vrienden, Wie kan mij helpen aan afleveringen van het programma Veronica's Rock Ballads met Alfred Lagarde ?
-
-
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Hierbij probeer ik het nog een keer mvg Chaldy
-
Hallo, Mijn naam is Rolf en ik ben sinds gisteren lid van het radiotrefpunt. Ik ben op zoek naar opnames van de Avondspits en al zoekende kwam ik uiteindelijk op dit forum terecht. Inmiddels heb ik hier ook al een paar oude opnames van de Avondspits kunnen downloaden (met dank aan Bertus) maar van verreweg de meeste links is de download termijn helaas verstreken. De reden dat ik naar deze opnames opzoek ben is dat ik de laatste jaren wat audio apparatuur uit mijn jeugd (jaren 80)verzameld heb waar ik indertijd het geld niet voor had. Ik heb deze apparatuur opgeknapt en alle onderdelen zijn nu weer spelend (zie ook foto) en het lijkt me heel leuk om ook weer opna…
-
-
- 36 antwoorden
- 6,9k weergaven
- 2 followers
-
-
Hallo mensen ik ben op zoek na een plaatje getiteld zie de titel broodje kaas ik meen hem ooit gehoord te hebben bij de VARA hij gaat ong zo Zeg mam weet jij wanneer ik mijn eerste broodje kaas gegeten heb en klinkt een wat oudere vrouwen stem die zegt nou ik denk dat je toen een jaar of 6 7 was wie o wie weet wat ik bedoel en heeft dit graag op mp3 bvd ik ga ondertussen een broodje kaas eten hahahaha alvast bedankt gr Chaldy
-
- 2 antwoorden
- 602 weergaven
-
-
Beste mensen, Door een crash van een externe harddisk ben ik enkele kerstspecials van Café Kooijmans kwijt geraakt. De volgende waren: 1. Café Kooijmans ontvangt Lia Dorana 2. Café Kooijmans ontvangt Jetty paerl 3. Café Kooijmans ontvangt Teddy Scholten Groeten van E. vd Leest
-
- 0 antwoorden
- 448 weergaven
-
-
Gezocht De Bonanza van 12 Juli 2021 (die met Gerard Ekdom) Iemand die deze nog ergens heeft toevallig? Alvast Bedankt!
-
-
- 5 antwoorden
- 734 weergaven
-
-
Ik zoek de soulshow uitzending waarin de decennium mix werd uitgezonden, ik weet alleen dat het op radio 10 was en in 1989:) Wie oh wie heeft hem? Dankjewel alvast.
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
Ik ben opzoek naar het tv programma Dutch Invasion Top 40 van 8 April 2011. Is niet meer online. Misschien dat iemand deze nog heeft. Te gast waren Erik de Zwart, George Baker, Jan van Veen, Piet Veerman en Rudy Bennett. De presentatie was in handen van Ad Bouman. Groeten, Cor.
-
- 7 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Op 4 juli 2001 begonnen we officieel met Radio 192. Was een daverend leuke dag & sowieso een daverend leuke periode. Ik zat onlangs een beetje te 'bladeren' in de foto's die ik er van heb en toen viel het me op dat ik van de groepsfoto's die er bij de 'lancering' gemaakt zijn, slechts 3 onooglijk kleine exemplaren heb. Mocht iemand beschikken over foto's in een wat prettiger formaat dan hou ik me errug aanbevolen! Dank!!!
-
- 14 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Hallo, heeft iemand opnames van Giel Beelen zijn radiorecord uit 2014? MVG Julian
-
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Hallo, Ik ben nog steeds op zoek naar oude opnames van Frans van de Drift.Met name Tros Nachtwacht uitzendingen en Veronica. Wie oh wie kan me helpen?
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Heeft iemand soms dit uur PUP (2016 - 4 december 2016, het uur van 14.00 tot 15.00 uur) :2016-12-04_(14) Alvast dank!! Chris Update: Heb 'm al binnen, slotje gaat erop!
-
- 0 antwoorden
- 2k weergaven
- 1 follower
-
-
Sinds vandaag heb ik mij hier aangemeld, en ik heb een vraag. Wie oh wie kan mij helpen aan oude uitzendingen van radio 10 / radio 10 gold. Alvast bedankt. Groetjes Tom
-
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Ik zoek een radiospecial van Radio Veronica, uitgezonden op 18 mei, 1990 met een stonesspecial, waarin veronica verslag deed vanuit de Kuip en om het stadion heen s'middags ! Gr Ray
-
- 0 antwoorden
- 706 weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag in 1985 was Live Aid, zijn er mensen die toen de radioopnamens hebben opgenomen en mij ermee kunnen helpen ? Gr Ray
-
-
- 14 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik weet dat hier veel aandacht besteed is aan het radioprogramma Poster. Al veel programma's zijn al eens aangeboden maar niet meer aktief. Het gaat om de serie De Geschiedenis van de Popmuziek die verschillende jaren is uitgezonden. Ik vind alles interessant, maar ben met name op zoek naar afleveringen over The Cats. Mijn dank is bij voorbaat groot.
-
- 17 antwoorden
- 3,5k weergaven
-
-
Wie kan me helpen aan radiospecials/interviews van de Rolling Stones en alles wat er mee te maken heeft. Ook ben ik op zoek naar de Rolling Stones Shows met Sjaak Jorritsma van Veronica 192 Gr Ray
-
- 0 antwoorden
- 663 weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo, Ik ben op zoek naar oude uitzendingen van Serious Request alles vanaf 2012 heb ik al. In het bijzonder zoek ik de uitzending van 2007 met Rob stenders erin Heeft iemand nog wat matriaal liggen? m.v.g.r, Sander
-
- 1 antwoord
- 854 weergaven
-
-
De soulshow van 30 oktober 1986 is uitgezonden op 21 september jl op soulshow radio. Helaas heb ik deze gemist. Is er iemand die deze uitzending op het forum wil plaatsen. Groet, Bertus
-
- 2 antwoorden
- 605 weergaven
-
-
Begin jaren negentig begonnen de AVRO, KRO en de NCRV met Station 3 op Radio 3. Een horizontale programmering op 3 dagen. Heeft hier iemand nog opnamen van? Dit was de eerste dappere poging om de publieke omroep wat meer horizontaal te maken. Alvast bedankt!
-
- 7 antwoorden
- 1,7k weergaven
-