Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  2. Een oude lijst uit de mid-jaren 80 opgediept deze keer, met Joling op de hoogste positie. Hij stond nog aan het begin van zijn carriere, waar we tot op de dag van vandaag nog last van hebben... Hij nam de eerste plaats over van Bowie en Jagger. Beiden behoren tot mijn favorieten, maar dit duet had van mij nu net niet gehoeven eigenlijk. Wel een enorme hit geweest, dus velen dachter er anders over. U2 maakt de top 3 compleet, daar word ik dan weer wel vrolijk van! Nana Mouskouri liet weer eens van zich horen, ze brak de Top 10 open met Only Love. Madonna was met maar liefst drie hits vertegenwoordigd, plus een Madonna medley die net aanhaakte op nummer 40. Opvallend…

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  3. Started by martinja,

198xx_Radio_Centraal_35_op_een_rij_01 [verborgen inhoud]

4. Ik had het gevoel dat ik dit toch even moest posten hier. Net terug van vakantie, en via online media zojuist vernomen dat André Groote vorige week is overleden. Voor mij als fan van Het Zwarte Gat een zeer triest bericht Voor anderen was hij misschien ook bekend door de muziek die hij heeft gemaakt. André bedankt!! [verborgen inhoud]

5. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  6. Started by Erwin!,

Compilatie van 1 uur van de Top 40 van 21/02/97 met Michael Pilarczyk Top 40 Toto met Niels Hoogland De nummer 1 is de 500e nummer 1 hit uit de Top 40! [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  7. 10 jaar geleden gebeurde er iets geks in de studio bij Ekstraweekend 🔥 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  8. Started by Jingle192,

Zaterdag 4 mei 2013 Draailijst: http://jaapjansen.blogspot.nl/2013/05/zaterdag-4-mei-2013.html Download: http://www.mediafire.com/download.php?g5cdj7gegvnrr3g Zondag 5 mei 2013 Draailijst: http://jaapjansen.blogspot.nl/2013/05/zondag-5-mei-2013.html Download: http://www.mediafire.com/download.php?73e1pg1j6xun8wc

9. Chris Arundel, who did the BBC Ottringham documentary, has uploaded the final programme of the BBC Dutch service to Soundcloud.

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  10. Hoi, Op verzoek van een aantal mensen heb ik hier de Top 500 van de 10's op QMusic, editie 2019. De reclames, nieuws en weer zijn er ditmaal niet uitgeknipt, 36 uur editten is me wat teveel werk. 🙂 Hier is alles te downloaden/streamen: [verborgen inhoud] Veel plezier ermee!

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  11. Van de Golden Radio NL server 192-20030816-2200-2300-MartienEngel-ClubMiAmigo [verborgen inhoud] 192-20030816-2300-2400-MartienEngel-ClubMiAmigo [verborgen inhoud]

12. Started by Vincent,

Een Avondspits opname zonder datum(s): [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  13. Started by peter,

Top 40 14-15 [verborgen inhoud] 15-16 [verborgen inhoud] Tipparade 16-17 [verborgen inhoud] 17-18 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  14. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  15. Started by Andree,

Op de facebook site van Radio Atlantis staan vele historische opnamen! https://www.facebook.com/RadioAtlantisRotterdam?

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  16. Started by martinja,

Lang geleden opgenomen van een cassette Radio Decibel Amsterdam [verborgen inhoud] Radio Decibel Amsterdam 2 [verborgen inhoud] Wat het is, weet ik niet meer. Misschien dat het voor jullie herkenbaar is.

17. Started by melle,

Traditioneel zond Radio 538 weer op Oudejaarsdag de Top 100 van het afgelopen jaar uit. Dit vond plaats tussen tussen 10 en 18 uur, De eerste 4 uur werd gepresenteerd door Dennis Ruyer en de laatste 4 uur door Jeroen Nieuwenhuize De opname is gedaan via de stream zodat de splits middenin de reclameblokken konden plaatsvinden, Hier zijn de uploads: 10-11 [verborgen inhoud] 11-12 [verborgen inhoud] 12-13 [verborgen inhoud] 13-14 [verborgen inhoud] 14-15 [verborgen inhoud] 15-16 [verborgen inhoud] 16-17 [verborgen inhoud] 17-18 [verborgen inhoud] lijst in pdf: [verborgen inhoud] Gr, Melle

• 6 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  18. Started by Jingle192,

Zaterdag 4 en zondag 5 januari 2014: alle nummers 1 uit de eerste week van januari 1965-1990 Zaterdag: http://www.mediafire.com/listen/5bq61a1q4ba6fw9/ExtraGold-2014-01-04-zaterdag10-JaapJansen-(nummer1-hits).mp3 Zondag: http://www.mediafire.com/listen/t5uxe8hdf4s3uz6/ExtraGold-2014-01-05-zondag10-JaapJansen-(nummer1-hits).mp3 beatles - i feel fine 1965 twee druppels water: de règhâhs - da's heel fijn beatles - we can work it out 1966 tom jones - green, green grass of home 1967 beatles - hello goodbye 1968 zen - hair 1969 cats - marian - 1970 george harrison - my sweet lord 1971 mouth & mcneal - how do you do …

19. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  20. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  21. Started by Broozen,

Hallo radiovrienden, Wie heeft voor mij een goede kopie van de Dik Voormekaar Show van 27 september 1975, uitgezonden door de NCRV van 12:30-13:00 uur. Deze show bevat een compilatie van 5 minuten met Dik Voormekaar Show jingles, vandaar. Alvast bedankt en groet, Benno

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  22. Started by martinja,

Uit het archief van de Golden Radio NL server - met dank aan Peter Fijn dat je op dit soort dingen terug kunt kijken en het luistert zo lekker Mogelijk dat je het natuurlijk allang hebt [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Mijn Music Bee had er een mooie foto bij gevonden, maar helaas nergens meer terug te vinden - jammer dan

23. VOO-H3-26111976LexHarding1903-2007Top4overzicht [verborgen inhoud]

24. De Top 40 van 19 November 1983 met Wim van Laar [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 19 November 1983 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 19 November 1983 met Pieter Oele [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 15 November 1980 door Frits Spoor [verborgen inhoud] De 90s NonsTop 40 van 15 November 1997 door Dave Roest [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  25. De volgende opname zit al jaren in mijn digitale archief en het kan best dat ie al eens eerder hier aangeboden is, maar ik wil 'm toch weer een keer met jullie delen. De veel te jong overleden Alfred Lagarde en zijn "Beton uur" op Hilversum 3, uitgezonden 17-18 uur op 6 December 1977 [verborgen inhoud] Voor de "beton" fans... Henk Kruize

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.