Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Deze cassette komt uit de collectie van Alex uit Alkmaar. Ik hoop dat ik de naam van de DJ goed verstaan heb. Rene Bakker komt na tienen, maar die hoor je niet. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  2. Started by Gekke Henkie,

Ben ik de enige die de DJ’s in het Glazen Huis verschrikkelijk vond? Barend van Deelen zat continu aan de microfoon te klooien en kon nog geen seconde stil zitten. Die verschrikkelijke Sophie denkt dat ze de koningin is. Er is geen minuut voorbij gegaan zonder dat zij weer aandacht zat te zoeken. Afschuwelijk.

• Vind ik leuk
      • Treurig
      • Bedankt
    • 6 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  3. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  4. RTLradio-19920501-0700-0830-BartVanLeeuwen-GeeuwenMetVanLeeuwen-1eUitzending [verborgen inhoud]

5. Started by peter,

Top 40 [verborgen inhoud] Tipparade [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  6. Hier is dan de Nationale top 100 van 1987 Nationale Hitparade over 1987, 1987.12.24 - 14001500, Jeroen & Martijn [verborgen inhoud] Nationale Hitparade over 1987, 1987.12.24 - 15001600, Jeroen & Martijn [verborgen inhoud] Nationale Hitparade over 1987, 1987.12.24 - 16001700, Jeroen & Martijn [verborgen inhoud] Nationale Hitparade over 1987, 1987.12.24 - 17001800, Jeroen & Martijn [verborgen inhoud] Met dank aan Peter

7. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  8. Started by wim1958,

Hier in Zwijndrecht valt mij vanmiddag een draaggolf op die ik hoor op mijn Panasonic DR 22. Hij zit precies halverwege de 1200 en 1300 kHz. Precies kan ik het niet uitlezen. Maar omdat ik hem nog niet eerder daar hoorde vraag ik me af of dit een nieuw project is. Wie heeft enig idee?

• 9 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  9. Coen en Sandershow (BNN 3FM, 2012) live vanuit Charkov, Oekraïne tijdens het EK 2012 (Polen en Oekraïne) 7-6-2012 t/m 17-6-2012 (de weekend uitzendingen in de zendtijd van Timur) [verborgen inhoud] Bizar om te horen hoeveel Nederlanders destijds naar Charkov waren afgereisd om een feestje te vieren, op youtube zijn er nog diverse filmpjes van te vinden ook. Veel luisterplezier! Dennis

10. AtlantisRotterdam-19820725-0715-0835-Nonstop - [verborgen inhoud]

11. Started by h.roos,

Top 40. 1400-1500-[verborgen inhoud] 1500-1600-[verborgen inhoud] Tipparade. 1600-1700-[verborgen inhoud] 1700-1800-[verborgen inhoud] Herh. van za.-17-nov-2018. Groet Henk.

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  12. Started by Vincent,

Een dik half uurtje Avondspits met Felix Meurders. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  13. Started by Kenwyn,

Heeft iemand opnames van het programma The Mudclub van Rob Stenders. Is niet zo'n bekend programma van hem. Heeft een tijdje in de doordeweekse avond gelopen op 3FM. Ik dacht nog voordat Isabelle op dat tijdstip kwam. Weet niet precies welk jaar het is geweest, maar ben benieuwd of er programma's bewaard zijn gebleven.

• 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  14. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

Top 40 op 192Radio: Uitzending op zaterdag 20 mei 2017 van 14.00 - 18.00 uur op de stream van [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 14.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. Tipparade op 192Radio: ​​Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 20 mei 2017 van 16.00 - 18.00 uur op de [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 16.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. De Top 40 Quizzzz Win vandaag (en ook alleen vandaag) een origineel uniek Top 40 relikwie. Is er maar 1 van. Echt waar. En jij kunt hem verdienen. Maar daar moet je wel wat voor doen. De…

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  15. Started by martinja,

VARA-R3-19880628-1600-1700-LucVanRooij-Verrukkelijke15 [verborgen inhoud] VARA-R3-19880628-1700-1800-LucVanRooij-Verrukkelijke15 [verborgen inhoud]

16. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  17. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  18. Started by Juul,

[verborgen inhoud] Zijn we in ieder geval van dat "geklooi" ( ©Edwin) af……..van Sander Dekker.

19. Started by martinja,

VARA 1976-12-21 Abba poprekonstructie deel 1 [verborgen inhoud] 1976-12-28 Abba poprekonstructie deel 2 [verborgen inhoud]

20. Afgelopen zaterdag vroeg ik mij af waar de troep vandaan kwam bij het fietsenhok van 3FM. Was het een gevolg van het item 'Uit het raam' tijdens Ekstra weekend? Nee, want daar werd de 'Marianne Weber' voor gebruikt ([verborgen inhoud]). Wat was het dan? Het eitem met Johan Vlemminx? Luister zelf maar: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  21. Started by pieterdecker,

Dag allemaal, Een verdrietige dag vandaag. Met name in de media is het vandaag ook een bijzondere dag, omdat veel zenders hun programmering aanpassen. Om die reden zal ik vandaag zoveel mogelijk radiostations loggen, omdat het ook geschiedenis is en dit (naar mijn mening) bewaard zal moeten blijven. Mocht iemand de opnames van vandaag willen hebben van Radio 1, 2, 3FM, 4, 5, 6, Radio 538, FunX, Veronica, Q-Music, BNR, Slam!FM, Sky Radio of Radio 10 Gold: laat het me weten. Dan zal ik ze morgen uploaden en hier delen. Sterkte iedereen met deze dag, in het bijzonder iedereen die iemand (kent die) iemand verloren heeft. PD.

• 4 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  22. Started by Vincent,

Een uurtje met Jan Steenman. Heeft iemand zin om deze te dateren? [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  23. Zaterdag 1 oktober 2016 - Where Do I Begin, Hold On Pearl! Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondag 9 oktober 2016 - Teach Me To Twist This Song... Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondag 16 oktober 2016 - Play A Song For Me Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  24. Started by Juul,

In februari 1994 maakte ik een Poster over 2 CD's die Dick Bartley samenstelde. Veel singles uit de 60-er en 70-er jaren die je op de radio hoorde, klonken anders, waren korter en waren vaak anders gemixed. Van die uitvoeringen, die vaak alleen maar voor radio stations werden gemaakt, zijn de banden vaak zoek geraakt. De bekende Amerikaanse d.j. Dick Bartley liet het er niet bij zitten en is net zo lang aan het zoeken gegaan totdat hij wel die orginele masters vond. [verborgen inhoud] Zelf effe band 1 en 2 aan elkaar monteren want het uur bestond uit 2 banden.

25. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

Top 40 op 192Radio: Uitzending op zaterdag 17 juni 2017 van 14.00 - 18.00 uur op de stream van [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 14.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. Tipparade op 192Radio: ​​Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 17 juni 2017 van 16.00 - 18.00 uur op de [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 16.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. Het debuut Nieuw op nummer uno. De debuutsingle van Procol Harum. Gaat meer dan 10 miljoen keer over de toonbank. Hitfeitje, de single omvat alleen het 1ste en 2de couplet. Er is een 3de…

• 4 antwoorden
    • 1,1k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.