Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
een aardig artikeltje over de toekomst van de publieke omroep in het FD [verborgen inhoud] Maar ook in de US is niet iedereen even gelukkig met de radio ontwikkelingen Een radio rondreis langs 23 staten [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname van Douwe Dijkstra
-
- 13 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 753 weergaven
-
-
Top 40 [verborgen inhoud] Tipparade [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 902 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 889 weergaven
-
-
Het programma "Haags bakkie" terug op de Haagse radio via Den Haag FM.... wat leuk!!! Dat wordt dan aflevering 897 want het laatste Haagse Bakkie met Fred Zondag werd op 31 maart 1992 via Lokatel radio uitgezonden....... succes ermee !!
-
- 0 antwoorden
- 890 weergaven
-
-
13-04-2007 [19.00-22.00] Bring It On! presents het Serious Talent Gala - Barbara Karel Uitzending vanuit Desmet Studio Amsterdam in teken van het weekend van de Nederlandse Popmuziek. Aan tafel bij Barbara Karel: Tijs van Liemt (muziekprogrammeur van 3FM/voorzitter 3FM Serious Talent Award), de zusjes Klemann (Loïs Lane), Daan van Rijsbergen (A&R manager), Bart van The Sheer. Ze praten over hoe je een ster kan worden. Kaarten voor 3FM Awards te winnen en uitreiking van de Serious Talent Award. Live optredens van Elstar, The Junes en Good Things End. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 836 weergaven
-
-
Voor diegene die de lijst der lijsten gemist heeft afgelopen zaterdag omdat 1 van de bandjes volledig overboord geslagen was (klinkt goed) beide files: Top 40 22 november 1969 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 821 weergaven
-
-
Twee Radio 2 programma met datum maar zonder beschrijving op de cassette. Wie kan/wil het uitzoeken? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Komen uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Draailijst: [verborgen inhoud] Beluisteren: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 981 weergaven
-
-
NCRV - Radio 2 - 1998-11-12 Leo v.d. Goot 1400-1500 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server ExtraGold_20110529_1900-2000(ClubExtraGold-Maeva-281183-FerryEden) [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Heeft iemand de gehele uitzending op kunnen nemen? Groet Henkjan
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
November 10, 1973 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 667 weergaven
-
-
Dag Allemaal even voorstellen heet johan v koot verzamelaar en 63 jaar. Ik ben op zoek naar een uur van ncrv IK DENK disco express begin jaren 80 met toen tijdens een paas weekend en werd er een complete colage naar aan leiding van de 12 inch van de band of gold met love songs are back gedraaid dit nummer werd eerst gedraaid envervolgens de orginele single tracks die op de band of gold 12 inch voorkomen zonder dat mart van de start er door de nummers er doorheen praate een soort in de mix. wie kan mijn helpen met deze opnamenmet vriendelijke groet johan eventueel reacties mail - johanvkoot1@gmail.com
-
- 0 antwoorden
- 698 weergaven
-
-
Hier hield ik mij zo'n 25 jaar geleden mee bezig: het produceren van het programma OOG-Archief bij Omroep Organisatie Groningen. Oude kranten lezen in het gemeentearchief, plaatjes bij elkaar zoeken en tekstjes schrijven. Mooie tijden [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 611 weergaven
-
-
Dinsdag 1 april 2008 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 29 antwoorden
- 5k weergaven
-
-
Top 40 14 april 2017 radio 538 (2700e editie) Volgens mij is deze hier nog niet geplaatst. ik kon hem zo nog niet vinden. File is een stuk van iets meer dan 4 uur, inclusief nieuws e.d. 370 mb. [verborgen inhoud] Heeft iemand een soort van excel overzicht van Top 40 uitzendingen die inmiddels hier staan of er zijn. Inmiddels heb ik mijn hele collectie ook in cloud staan. Zo'n overzicht kan ik er dan langs leggen om te kijken wat er hier nog niet is en andersom. Laurens
-
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Happy RTL - 19931204 - 1300-1430 - Bart Van Leeuwen - De Nederlandse Top 40 [Nr 48-04121993] [verborgen inhoud]
-
-
- 13 antwoorden
- 3,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] (download link op Stack) 'De overnachting' was de naam van de zaterdagnacht programmering van de AVRO op 3FM in de periode eind 90. Deze nachtuitzending bestond uit het twee uur durende R&B en soul programma van Jeffrey Willems, simpelweg onder de naam 'De overnachting' en aansluitend een drie uur durend programma van Giel Beelen. In het programmadeel van Jeffrey Willems waren nieuwe R&B en soul releases te horen, aangevuld met R&B, soul en disco classics uit met name de periode eind 70’s, begin / half 80’s, tracks die in die periode ook te horen waren op piraten radiostations in de randstad (Jeffrey Willems is zijn radiocarrière…
-
-
- 1 antwoord
- 2,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Dit komt van een cassette van Alex uit Alkmaar. Afgaande op het cassettelabel vermoed ik dat hij deze cassette is opgenomen door Jelle Boonstra. [verborgen inhoud]
-
-
- 21 antwoorden
- 2,2k weergaven
- 2 followers
-
-
Uit 1981 Veronica Radio. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groet,Moby.
-
- 0 antwoorden
- 565 weergaven
- 1 follower
-
-
Je hoort Willem Ruis nog in de uitzending. [verborgen inhoud] Groet,Moby
-
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
10Gold-19940924-1355-1445-PeterVanDam [verborgen inhoud] 10Gold-19940924-1445-1615-PeterVanDam [verborgen inhoud] 10Gold-19980601-0900-1035-DaveDonkervoort-TomMulder [verborgen inhoud] 10Gold-19980808-1200-1335-TomMulder-PeterHolland [verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 2,5k weergaven
- 2 followers
-