Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by Vincent,

Ik ben op zoek naar de RTV tips uit 1982.Heeft iemand een overzicht hiervan? Vincent

• 4 antwoorden
    • 952 weergaven
  2. De Top 40 van 22 Maart 1980 met Wim van Laar [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 22 Maart 1980 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 22 Maart 1980 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 21 Maart 1981 door Frits Spoor [verborgen inhoud] De 90s NonsTop 40 van 23 Maart 1996 door Dave Roest [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 952 weergaven
  3. [verborgen inhoud] Yorin FM Top 100 Allertijden 13-04-2001

4. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] En met foto's:

• 0 antwoorden
    • 951 weergaven
  5. Started by Marcel Ampt,

Wie kan mij helpen aan jingles en commercials van de grensstreek zender Radio Continu. Zij zonden uit vanuit Meerle in de periode 1983-1997.

6. Started by Jingle192,

De kortstondige voorloper van Radio 192 was Okay FM, voortgekomen uit Radio Gooiland. Omdat grotendeels dezelfde mensen de programma´s maakten - en ook onder leiding van Ad Bouman en MichaEL Bakker - plaats ik dit programma onder 'Radio 192' op dit forum. Bouman herdacht op 18 april 2001 op zijn bekende wijze 18 april 1973. Dus met veel 'Naar Den Ha-Haag...' en 'Power to all our friends'. Na dit uur, uitgezonden van 19.00-20.00 uur, nog een stukje met Raymond de Zwart, waarvan ik me niet veel meer herinner. Was het zijn echte naam? Of een ode aan Erik de Zwart? En wat deed hij na Okay FM? [verborgen inhoud] Met dank aan Vincent Schriel

7. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 950 weergaven
  8. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 950 weergaven
  9. Started by Veronica1960,

Is er iemand die opnames heeft van piratenzender Radio Leiden, rond 1975/1976? De zender was elke zondag van 10 tot 14 uur in de lucht op FM, vanaf wisselende locaties in Leiden. Programmamakers waren Jan van Leiden en Paul Plezier. Paul was tevens verantwoordelijk voor de zender. Radio Leiden zond zeer professioneel gemaakte reclames uit voor een aantal Leidse ondernemers, onder andere Café Napoleon aan de Steenstraat op een "bedje" van Root Beer Rag van Billy Joel. Ik hoop dat er nog iets van bewaard is gebleven.

10. Started by Moby,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groet,Moby

11. Radio 10 Gold via 1008, Astra satelliet en kabel. 02-07-2004 Thorvald de Geus 18.08-19.10 [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") Robin

• 0 antwoorden
    • 950 weergaven
  12. Al weer een tijd geleden trakteerde Walvlis hier op vele uren uit de begin 90s van Sky Radio. Prachtig, het favoriete station van Peter Chicago, die had niks met deejays. Maar dat terzijde. Wie kan voorzien in uren Hofstad Radio Non Stop? Ben benieuwd. Paul de Haan

13. Started by RobMesander,

Ik ben nog op zoek naar de Extra Gold RNI special van 2004. Toen is John de Mol SR. ook nog geinterviewd. Is deze bewaard en zo ja, kan iemand hem plaatsen? Rob Ik bedoel uiteraard radio 192. Was meen ik in April. Rob

• 2 antwoorden
    • 949 weergaven
  14. [verborgen inhoud]

15. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 1 antwoord
    • 949 weergaven
  16. Arrow Classic Rock-2001 01 07-1800-1941-Willem van Kooten 60 jaar [verborgen inhoud]

17. Started by galarts,

Wanneer was de eerste aflevering van dit programma op radio 2?

• 1 antwoord
    • 949 weergaven
  18. Een Europarade gepresenteerd door Frans van der Drift. Weet iemand de datum van deze uitzending: [verborgen inhoud]

19. Started by edwin8yvonne,

Uitgezonden 31 December [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 949 weergaven
  20. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 1 antwoord
    • 948 weergaven
  21. Gast Max
    Started by Gast Max,

HaDieDave Dave Donkervoort KBC Radio 07.11.2016 14-15 uur

• 2 antwoorden
    • 948 weergaven
  22. [verborgen inhoud] Grt, Peter

• 2 antwoorden
    • 948 weergaven
  23. Onlangs plaatste Vincent al opnamen van Ton van Draanen uit de 10-delige Cliff Richard Story van TROS Poster uit 1976. Dit deel nog niet: Deel 7, van 25-11-76, in twee partjes. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De afkondiging is: 'Poster is een TROS-programma van Tom Mulder'. Kennelijk werkte Juul toen al niet meer mee? Edwin

• 0 antwoorden
    • 948 weergaven
  24. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 948 weergaven
  25. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 1 antwoord
    • 948 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.