Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Hardeschijf opruiming. Een paar uurtjes 60's & 70's: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 898 weergaven
  2. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 929 weergaven
  3. de jaarlijkse lijst met de grootste hits, ditmaal 1983 alhier te vinden. (mocht iemand laatste 2 uur in betere kwaliteit hebben hou ik me aanbevolen) [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  4. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 909 weergaven
  5. De eerste aflevering van Terug in de tijd op Radio 2 bij de VOO met Bart van Leeuwen. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 752 weergaven
  6. NOS H3 1975 11 20 1800 1900 Joost den Draaijer NOS maal [verborgen inhoud]

7. Started by rauhfaser,

Voor velen van ons een bekende opname, maar gelukkig komen er altijd weer nieuwe forumleden. Dirk vroeg mij of ik deze opname voor hem had, 'desnoods tegen betaling'. Ik heb hem uitgelegd dat het zo op dit forum niet werkt. Ik hoop althans dat geen van de leden ooit geld vraagt voor zijn of haar oude opnames, die we allemaal kunnen verzamelen dankzij elkaar. De Top 100 van 1972, zoals uitgezonden door de NOS op H3 met Felix Meurders en Vincent van Engelen ('Heug en Meug') Helaas niet de complete uitzending, dit is volgens mij alles wat er circuleert. Als er ooit meer opduikt, houd ook ík me zeer aanbevolen. Edwin [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 883 weergaven
  8. 1991-02-04 0700-0830 FerryMaat-Maat in de morgen TROS-R2 [verborgen inhoud] gr jan V

• 0 antwoorden
    • 326 weergaven
  9. Started by jan V,

1980-04-19 1330-1400 Delachofikschietshow NCRV [verborgen inhoud] gr jan V

• 0 antwoorden
    • 310 weergaven
  10. Started by jan V,

1980-05-17 0000-0200 Countdown VOO-H1 [verborgen inhoud] 1980-05-17 0600-0700 AnnetteVanTrigt-Ookgoeiemorgen VOO-H1 [verborgen inhoud] 1989-05-17 1400-1500 BartvanLeeuwen-Terugindetijd-1974-08-31 VOO-R2 [verborgen inhoud] gr jan V

• 0 antwoorden
    • 431 weergaven
  11. Started by Bertus Biervilt,

Best wel een paar oude opnames gevonden voor deze dag van publieke omroep. 19380830 PHOHI - - 40 jarig jubileum Wilhelmina [verborgen inhoud] 19470830 Polygoon - Philip Bloemendal - De waterweg heroverd - Herdenking oorlog [verborgen inhoud] 19600830 RNW - - Oranje in ballingschap [verborgen inhoud] 19690830 1830 VPRO - Peter Flik, Paul Kay - Hee - Radio Luxemburg [verborgen inhoud] 19740830 TROS - Mary Schuurman - Aankondiging, Zeezenders in woelig water [verborgen inhoud] 19750830 1330 NCRV - André van Duin, Ferry de Groot - Dik Voormekaarshow [verborgen inhoud] …

• 0 antwoorden
    • 414 weergaven
  12. Iemand nog afleveringen van de BRT top 30 ( vlaanderen ) ? 🙂 Hier alvast deze voor mijn noorderburen. Opgenomen van de radio via kabel met een Akai drie koppen deck. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 281 weergaven
  13. Started by Vincent,

Audrey van der Jagt met Tony Bennett uit de collectie van Henk Roos. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 857 weergaven
  14. Started by Sapuripong,

Radio 10 Gold met de Golden Love songs met Mark Berendsen op 03-11-1990 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 680 weergaven
  15. Started by h.roos,

Roulette 103 uit Baarn Station song. [verborgen inhoud] Groet Henk.

• 0 antwoorden
    • 977 weergaven
  16. Started by h.roos,

VOO-H3-1976807-1900-2000-Lex Harding-Top 40. [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  17. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server, met dank aan Roger of Herbert lokaalfm_nijmegen_15_jaar_veel_airchecks [verborgen inhoud] Lokaalfm_nijmegen_herbert_visser [verborgen inhoud]

18. Non Stop 80's [verborgen inhoud] LP Top 20 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 690 weergaven
  19. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ron en zelf omgezet (digitaal gezet) HofstadRadio-3-1-1982nonstop [verborgen inhoud] HofstadRadio-3-1-1982nonstop2 [verborgen inhoud]

20. 2 hour show ( Feb 12, 1966 ) [verborgen inhoud] Playlist [verborgen inhoud] Original Hot 100 page [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  21. Started by Jingle192,

Beluister: [verborgen inhoud] boomtown rats - i don't like mondays beatles - i should have known better bolland & bolland - heaven can wait rita hovink - de oude ster ringo starr - you're sixteen bach boys - fun fun fun belle époque - black is black sjors van der panne - ik denk aan jou bob marley - so much trouble in the world supremes - you can't do that dr. hook - baby makes her blue jeans talk cat stevens - banapple gas eddie kendricks - get it while it's hot trio hellenique - roodborstje captain & tennille - love will keep us together christopher cross - arthur's theme jea…

• 0 antwoorden
    • 726 weergaven
  22. Started by Juul,

In 1982 hebben we in Poster de Geschiedenis v.d. pop radio behandeld. Ik ben ruimte aan het maken en heb de "hele zooi" ( draaiboeken en audio) hier neergezet. Bewaar het goed want ik wis het. ( het is nog wel, alleen het audio, als het goed is................bij B&G) [verborgen inhoud]

23. Started by Erwin!,

Vanochtend om 7 uur is 538 begonnen met het uitzenden van de Top 538. Wessel van Diepen was als gast bij Frank Dane en deed de opening van de lijst en daarna nog een gesprek over de begintijd van 538 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  24. [verborgen inhoud] 13juni1970-1e uur [verborgen inhoud] 27juni1970 [verborgen inhoud] 20juni1970 Rob

• 0 antwoorden
    • 664 weergaven
  25. Dag radiovrienden, Tijdens het snuffelen op mijn harde schijf kwam ik o.a. deze opname tegen. Toen 25 jaar Ferry Maat op de zenders. Inmiddels ruim 50 jaar, met deze opname van 25 jaar geleden. Toen klonk ook Radio 2 nog heel anders. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Veel plezier ermee.

• 0 antwoorden
    • 790 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.