Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Die van Centraal Beheer met 4 x achter elkaar het zelfde verhaal!
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Wie o wie heeft toevallig de 80's NonsTop 40 waarin de lijst van 4 september 1982 centraal stond opgenomen. Alvast bedankt voor het uploaden. Groeten, Arnold.
-
- 1 antwoord
- 830 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
De Top 40 van 22 September 1984 met Wim van Laar [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 22 September 1984 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van week 38, 1984 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 17 September 1983 Dave Roest [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 874 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 573 weergaven
-
-
-
- 1 antwoord
- 807 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 693 weergaven
-
-
hallo radio people, Ik zoek naar oude studio opname van Mark de brouwer met het zondagmiddag programma Forgotten 45's. Vorige links werken niet meer. Wil iemand mij hiermee een plezier doen? Vriendelijke radiogroeten uit Belgiê.
-
Ik heb hier weer een fijne Top 40 uitzending voor jullie. Dit keer van 25 september 1987. Ik heb de laatste tijd van andere jocks die ook eens de lijst hebben gepresenteerd uploads gedeeld. Dit keer neemt Peter Teekamp de honneurs waar omdat Lex betrokken was geraakt bij een auto ongeluk. Jos Bergenhenegouwen belt Lex vanuit het ziekenhuis. Mooie lijst en veel fijne platen uit een wat mij betreft prima muziekjaar 1987. Veel luisterplezier enne... alle credits voor Evert Stolman die deze lijst een paar jaar geleden bij de buren heeft gedeeld. [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 4 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
Mick Taylor & Erwin Nijhoff - Dutch radio (Radio 192), Hilversum, Radio 192-studio, 24 Nov, 2001 Acoustic-session: - Sister Morphine - Dead Flowers 1 - I Got The Blues - No Expectations - Dead Flowers 2 - Dead Flowers 3 - Dead Flowers 4 - Dead Flowers 5 -unfinished - Dead Flowers 6 -unfinished - Time Waits For No One 1 - Time Waits For No One 2 -unfinished - Time Waits For No One 3 - interview with Mick Taylor by Peter Schavemaker (copyright by P. Shavemaker!) [verborgen inhoud] Gezocht Rolling Stonesspecials & interviews !!!!
-
- 0 antwoorden
- 792 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 898 weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 0 antwoorden
- 876 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 741 weergaven
-
-
De Top 40 van 12 September 1970 met Jan Hariot [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 12 September 1970 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van week 37, 1970 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 9 September 1989 door Dave Roest [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 997 weergaven
-
-
Goedemorgen, op een ouwe cassette vond ik Vanderberg live in Countdown cafe. Verder nog wat flarden van het programma. Helaas niet alles. Het begint met de aankonidiging van Mono door Erik de Zwart. Hij heeft het over de eerste aflevering van het jaar 1984 maar op de cassette staat dat Countdown cafe van 18-8-84 is... Verder hoor je ook nog heel kort Lex H., Annette van Trigt en aan het einde Peter Teekamp die de afsluiting doet. [verborgen inhoud] Groeten, Joop.
-
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
-
- 11 antwoorden
- 4,2k weergaven
-
-
een paar soulshows uit 1976....... [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] veel plezier! Mvg Zjos
-
VOO-H3 1982 01-22 1530-1700 LexHarding - NederlandseTop40.mp3 [verborgen inhoud] VOO-H3 1982 01-22 1700-1800 LexHarding - NederlandseTop40.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
-
- 2 antwoorden
- 998 weergaven
-
-
-
Hallo Top 40 liefhebbers. Ik heb er weer eentje voor jullie.Dit keer een Top 40 van exact 24 jaar geleden. Presentatie is in handen van Jeroen van Inkel die Erik verving die met vakantie was. Waarschijnlijk met Lex om het aankomende Radio 538 project te bespreken. De nummers 33 en 16 zijn wat mij betreft platen om over te slaan. Credits gaan naar Evert Stolman die deze Top 40 destijds gedeeld heeft. Veel luisterplezier! [verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-