Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van Martin van der Ven.

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  2. Started by Vincent,

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  3. Started by Vincent,

• 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  4. Started by Vincent,

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  5. RTL - Happy RTL - 03011993 - Airchecks 1000-1230 Uur - Jan De Hoop - Koffiekringen + Marc Jacobs [verborgen inhoud]

6. Started by martinja,

RTLClassicBartvanLeeuwen1992zomer [verborgen inhoud] RTLClassicMarcJacobs1992zomer [verborgen inhoud]

7. Started by Sapuripong,

Ik ben op zoek naar opnamen van RTL FM, en dan voornamelijk programma's van Menno Vroom en Edwin Ouwehand. Heeft iemand hier wat van? Zou er heel blij mee zijn! Wim

• Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  8. [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") Robin

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  9. RTL FM 20041202 Marjon Keller 08.33-10.33.mp3 [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") Robin

• 0 antwoorden
    • 946 weergaven
  10. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 974 weergaven
  11. Roland Snoeijer met gasten Veldhuis en Kemper 2004-01-11 / 14u-15u : http://www.mediafire.com/?4ri14gdbq2khvfz

• 0 antwoorden
    • 990 weergaven
  12. 1000-1100 MarjonKeller : [verborgen inhoud] 1100-1200 MarjonKeller : [verborgen inhoud] 1200-1300 MarjonKeller : [verborgen inhoud] 1300-1400 MarjonKeller : [verborgen inhoud] 1400-1500 MennoVroom : [verborgen inhoud] 1500-1600 MennoVroom : [verborgen inhoud] 1600-1700 MennoVroom : [verborgen inhoud] 1700-1815 MennoVroom : [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  13. Started by Vincent,

Ik ben op zoek naar informatie over RTL Radio uit de jaren 90. 1 mei 1991 - RTL 4 Radio start. Kan hier niets van terugvinden, staat op wikipedia. 1 mei 1992 - RTL Radio 1993 - RTL Rock Radio 1993 - Happy RTL 8 augustus 1994 - Wederom RTL Rock Radio 30 september 1995 - Einde van RTL Radio. Ik zoek de data in 1993. Iemand die het weet? En hoe zit hety met RTL 4 Radio? Nooit van gehoord, heeft deze zender echt bestaan?

• 3 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  14. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 29 antwoorden
    • 6,7k weergaven
  15. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 5 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  16. [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  17. RTL-19920502-1330-1400-TomBlom Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 1 antwoord
    • 984 weergaven
  18. [verborgen inhoud] Opname uit archief van Ton van Draanen

• 0 antwoorden
    • 662 weergaven
  19. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 932 weergaven
  20. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 2k weergaven
  21. Started by FrankV,

Hallo, Hierbij 2 programma's van RTL Radio uit 1992, helaas geen exacte datum. Destijds stond die steevast op RTL in onze atelier en stuurden we regelmatig eens een fax met verzoeken, de email was toen nog niet ingeburgerd 🙂 .. Zo had ik raak geschoten in het programma met Ron Bisschop (Johan Visser) over het favoriete Beatlesnummer !! RTL Radio_zomer1992_0848-0935_DestartmetBart_BartVanLeeuwen : [verborgen inhoud] RTL Radio_zomer1992_1300-1400_Middag_MarcJacobs : [verborgen inhoud] RTL Radio_zomer1992_FavorieteBeatlesnummer_RonBisschop : [verborgen inhoud] ... ben ik intussen ook daar bekend 🙂 …

22. Started by FrankV,

Hallo, Nu ga ik eens iemand heel veel plezier doen, met name Jean-Pierre ofte "De Zeerover". Al vele jaren beloofde ik hem eens de opnames te bezorgen van een van de beste DJ's van Mi Amigo en Caroline en later diverse landradio's, met name Marc Jacobs! Iedereen kent hem uiteraard als DE Baken 16 man, maar ook later maakte Marc nog vele programma's. Op 1 mei 1992 werd RTL Radio opgericht onder de RTL 4 groep. Een pak ex-Mi Amigo DJ's waren hierop actief, meer achtergrond info vind je op: [verborgen inhoud] . Het station werd later "RTL Rock" en nog later "Happy RTL". Wegens tanend succes werd dit uiteindelijk omgevormd tot "Kink FM" met alternatie…

23. RTL radio 13-05-94 - Bart van Leeuwen en Jan de Hoop [verborgen inhoud]

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.